Marinette koyu mor boşluğun içinde tökezleyerek herhangi bir duvar, bariyer ya da başka bir şey aradı.
"Tikki, ben ne yapacağım?" Marinette hayal kırıklığı içinde feryat etti.
"Her şey yoluna girecek Marinette!" diye haykırdı yüzen kırmızı böcek.
Marinette, "Bahse girerim bir şans tılsımı beni bu durumdan kurtarabilir," diye düşündü.
Tikki, "Bu iyi bir fikir değil," diye karşılık verdi. "Eğer Sihirbaz Marinette'i şapkasına koyar ve daha sonra Uğur Böceği'ni çıkarırsa, tüm herkes senin gizli kimliğini öğrenir."
Marinette yenilgiyle homurdandı ve yere uzandı.
"Yani burada oturup hiçbir işe yaramayacak mıyım?"
""Kara kedi sana yardım edecek.""
Marinette kwami'sine cevap veremeden dev bir gölge tepesinde belirdi.
Dev bir el ona doğru uzanırken genç tasarımcı haykırdı. Bir sonraki anda, yukarı doğru çekildiğini hissetti, bir anlık ağırlıksızlık ve ardından düşmenin verdiği batma hissi.
Gözlerini kırpıştırarak açtığında kendini Seine Nehri'ne bakan bir köprünün üzerine yayılmış halde buldu. Marinette sırt üstü döndüğünde Sihirbaz'ın tepesinde yükseldiğini gördü. Yakınlarda bir helikopter vızıldıyordu ve Marinette helikopterden kendisine tutturulmuş haber kamerasını neredeyse hissedebiliyordu.
Büyücü kameraya doğru büyük bir jest yaparak, "Herkes sevgili asistanıma yardım etsin," dedi.
Marinette kaçmaya çalıştı ama ayağa kalktığında göğsünde bir ceket belirdi ve vücuduna bir dizi zincir dolandı.
Marinette nefes nefese kaldı ve kollarını zincirlerden kurtarmaya çalıştı ama nafile. Etrafında büyük bir cam kutu belirdi. Üstündeki ve altındaki küçük delikler hava almasını sağlıyordu ama Marinette kendini hiç bu kadar klostrofobik hissetmemişti.
Sonunda köprüde büyük bir vinç belirdi ve Marinette köprünün kenarından yukarı kaldırılırken kutusunun duvarlarına doğru kaydı.
Marinette, altından akan Sen Nehri'nin karanlık sularını görünce sesli bir şekilde yutkundu.
"Bayanlar ve baylar," diye seslendi Büyücü haber helikopterine bir kez daha. "Bugün size tüm gösterilerin en büyüğünü sunuyorum. Kara Kedi'nin kız arkadaşı Seine Nehri'ne gömülmeden önce bağlarından kurtulabilecek mi? Ve maskeli sevgilisi kutuyu yok etmek ve onu kurtarmak için zamanında ortaya çıkacak mı? Öğrenmek için bizi izlemeye devam edin."
Marinette gözlerini devirdi ama akumayı düzeltme zahmetine girmedi. Hapishanesi yavaşça akan suya doğru alçalmaya başlarken, elindeki zincirlere karşı mücadele etti.
Karanlık bir figür nehir kıyısındaki bazı binaların üzerinden geçti.
Marinette ortağının akumaya doğru atılışını izlerken gülümsedi.
Savaşın seslerini duyabiliyordu ama daha da alçaldığı için göremiyordu. Su giderek yaklaşırken kedi kahramanı görebilmek için umutsuzca yukarı baktı.
Partnerinden bir çığlık duydu ve dehşet içinde geriye doğru savrulup kendisini havada tutan vincin koluna çarpmasını izledi.
Kutu eğilip düşerek aşağıdaki nehre çakılırken Marinette haykırdı.
Ağır cam kutu batarken dondurucu su hemen etrafından akmaya başladı.
Marinette tamamen suya gömülmeden önce derin bir nefes almayı başardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Miraculous Marichat TÜRKÇE ÇEVİRİ KİTAP
FanfictionTÜRKÇE ÇEVİRİ KİTAP Kahramanımız bir akuma saldırısı sırasında onu alenen kurtardıktan sonra tüm Paris Marinette'in chat noir'ın kız arkadaşı olduğunu düşünüyor. kitabın yazarı hpluvrsec311 Marinette söylentiler, sırlar ve yeni keşfettiği duygular...