Marinette homurdandı ve bağlarını bir kez daha test etti. Akuma onu Pont Des Arts köprüsüne götürmüş ve çitlere kilitlemişti.
Kedi-kız ona gülümsedi.
"Yakında Kara kedi gelecek ve bana aşık olacak!" diye ilan etti kız.
"Ben olsam buna güvenmezdim," diye iç geçirdi Marinette. O çocuk Uğur Böceği'ne o kadar aşıktı ki, bu kıza ikinci bir bakış bile atmazdı.
"Ben olsam o kadar emin olmazdım," dedi kız sopasını sallayarak. Sopanın ucu ışıltılı pembe bir sisle parlıyordu. "Eğer bana kendi kendine aşık olmazsa, onu zorlayabilirim! Bunu bir kez patlattıktan sonra tek yapması gereken bana bakmak ve gerçekte kim olduğumu görmek! Onun gerçek aşkı!"
"Bu alçaklık!" Marinette seslendi. "Birini seni sevmeye zorlayamazsın!"
"Ben onun en büyük hayranıyım!" Kız ilan etti. "Herkes Uğur Böceği'ne deli gibi yaltaklanırken, ona gerçekten sadık kalan tek kişi bendim. O benim ruh eşim! Senin değil!"
Marinette bir kez daha inledi.
"Bana inanmayacağınızı biliyorum ama kayıtlara geçsin ki Kara kedi ile birlikte değilim ve ona aşık değilim."
"O haklı!" Kara kedi köprüye indiğinde bunu ilan etti. "Marinette benim arkadaşım. Kız arkadaşım değil. Hayran kurgunu mahvettiğim için üzgünüm."
"Partiye hoş geldin Pisicik," diye gülümsedi Marinette.
""Kara Kedi!"" Kedi kız dedi ki. "Ben Fangirl'üm! Senin en büyük hayranın ve gerçek aşkınım! Sonsuza dek birlikte olabilmemiz için gerçekte kim olduğunu bilmek istiyorum. Bana mucizelerini ver ki aşkımız ilerlesin!"
" Beni hayal kırıklığına uğrattığın için üzgünüm, Fangirl," diye cevap verdi Kara Kedi, sopasını sallayarak, "ama benim kalbim için çoktan konuşuldu."
Marinette ortağının akumaya saldırmasını izledi. Kız onun her hamlesine karşılık verdi ve kısa sürede ayaklarını yerden kesti.
"Beni yenemezsin!" Fangirl, asası pembe enerjiyle parlamaya başladığında ağladı. "Senin hakkında her şeyi biliyorum. Tüm dövüş hareketlerini. Tüm şakalarını! Seni seviyorum ve şimdi sen de beni seveceksin!"
Marinette, Tikki kilidi açarken kendisini köprüye bağlayan zincirlerin çözüldüğünü hissetti. Marinette bir an bile kaybetmeden ileri atıldı.
Akuma'nın copundan pembe bir ışın patladığı anda Kara kedi'e çarptı.
"Marinette!" Chat gözlerini kırpıştırarak açarken bağırdı.
Partnerine bakarken görüşünün kenarları parıltılarla hafifçe pembeleşmişti. Onu yolundan çekerken, bir şekilde yuvarlanarak onun üstüne çıkmıştı.
Adam muhteşemdi. Şimdiye kadar gördüğü en yakışıklı adamdı. Onun güzel yeşil gözlerine bakarken kalbi göğsünde sertçe çarpıyordu.
Adını tekrar söylediğinde midesinde kelebekler uçuştu.
Ondan ayrı kalmaya dayanamıyordu, bu yüzden yüzünün iki yanını kavradı, eğildi ve onu öptü.
Marinette sevdiği çocuğu öperken arkasından gelen öfke çığlıklarını zar zor duydu. Bu kadar uzun süre nasıl bu kadar kör kalabilmişti? O mükemmeldi. İnanılmazdı.
Onu üzerinden itiyordu.
Bir sonraki anda onu kollarının arasına aldı ve uzaklaştı. Bunu daha fazla öfke çığlığı izledi ama Marinette onun güçlü omuzlarını kavrayıp yüzünü göğsüne gömerken ve sarhoş edici kokusunu içine çekerken daha az umursayamazdı. Deri, ter ve tatlı bir şey.
Chat onu tekrar ayağa kaldırırken Marinette çevresinin farkında bile değildi.
"Burada kal Marinette," dedi Chat, kendini Marinette'in elinden kurtarmaya çalışırken. "Burası güvenli değil."
"Hayır!" Marinette'in nefesi kesildi ve ona daha sıkı sarıldı. "Seni bırakmayacağım."
"Hadi Prenses. Uğur Böceği ve ben kötü adamı yendiğimizde normale döneceksin ama o zamana kadar saklanıp güvende kalmanı istiyorum."
Marinette parmaklarını onun saçlarının arasına soktu. Saçlar çok yumuşaktı ve güneş ışığında çok güzel parlıyordu.
"Seni seviyorum, şapşal," diye fısıldadı.
Kara Kedi'nin gözleri onun bu sözleri karşısında irileşti.
Marinette bu anı değerlendirerek bir öpücük daha kondurdu.
Ama Kara kedi ona karşılık vermedi ve Marinette göğsündeki hayal kırıklığının kabardığını hissederek yavaşça geri çekildi.
"Merak etme Marinette," diye mırıldandı Chat, sesi tuhaf çıkıyordu. Yanakları kıpkırmızıydı. Marinette bu manzara karşısında gülümsedi, çok sevimliydi. "Uğur Böceği ve ben bunu düzelteceğiz."
Marinette daha fazla itiraz edemeden kara kedi kendisini onun elinden kurtardı ve binadan atlayarak kötü adama doğru geri döndü.
"Hayır, kara kedi!" Marinette arkasından seslendi.
Tikki seçtiği kişinin burnunun önünde belirdi.
"Uğur Böceği olarak ona çok daha iyi yardım edebilirsin," diye hatırlattı kwami ona.
"Haklısın Tikki!" Marinette haykırdı. "Ve sonra ona onu ne kadar çok sevdiğimi söyleyebilirim ve-"
"Marinette, hayır!" Tikki araya girdi. "Ne yaparsan yap, Uğur Böceği'ne dönüştüğünde Chat Noir'ın ona aşık olduğunu bilmesine izin veremezsin."
"Ama-"
"Aması yok! Eğer Kara kedi Uğur Böceği'nin birdenbire ona aşık olduğunu görürse, senin Marinette olduğunu anlayacaktır."
Marinette başını öne eğdi.
"Ama öğrenirse, belki o da beni sever. Her zaman Uğur Böceği'ni sevdiğini söyler."
Tikki küçük kollarını kavuşturarak, "Kesinlikle olmaz," diye homurdandı. "Eğer bana dikkatli olacağına ve bu büyünün kimliğini açığa çıkarmasına izin vermeyeceğine söz veremezsen, o zaman seni dönüştürmem."
Marinette dudağını ısırdı. Kalbi Kara kedi'e onun için ne kadar önemli olduğunu gösterememe düşüncesiyle acıyordu ama dönüşmezse, kötü adamı yenmesinde ona yardım edemeyecekti ve onun yerine akuma'ya aşık olabilirdi!
"Söz veriyorum. Tikki, yerlerinize!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Miraculous Marichat TÜRKÇE ÇEVİRİ KİTAP
FanfictionTÜRKÇE ÇEVİRİ KİTAP Kahramanımız bir akuma saldırısı sırasında onu alenen kurtardıktan sonra tüm Paris Marinette'in chat noir'ın kız arkadaşı olduğunu düşünüyor. kitabın yazarı hpluvrsec311 Marinette söylentiler, sırlar ve yeni keşfettiği duygular...