Bölüm 7

56 4 0
                                    

"Daha iyi hissediyor musun tatlım?" Marinette'in babası önüne bir kase daha sıcak çorba koyarken sordu.

Marinette burnunu çekerek, "Çok daha iyiyim baba," dedi. Marinette mucizevi uğur böceği tedavisinin boğulma belirtilerini de iyileştireceğini ummuştu ama görünüşe göre Sen Nehri'nin verdiği hasar bir akumanın verdiği hasardan sayılmıyordu. Şansına küssün.

"Baban ve ben çok endişelendik," dedi annesi elini kalbinin üzerine koyarak. "Seni hedef alan tüm bu akumalar çok korkutucuydu!"

"Ben iyiyim anne, gerçekten," diye ısrar etti Marinette. "Kara Kedi ve Uğur Böceği beni her zaman koruyacak. Ayrıca, Hawkmoth bu açının işe yaramadığını anladığında, yoluna devam edecektir."

"Biliyoruz hayatım," diye iç geçirdi babası Marinette çorbasını yudumlarken. "Ama endişelenmeden de edemiyoruz."

"Biliyorum," diye cevap verdi Marinette esneyerek. "Biraz dinlensem iyi olacak."

Marinette çatı katındaki yatağına çıkarken gözlerini ovuşturdu.

Tam yastığa sırtını yaslamak üzereyken, musluk sesleri dikkatini tavan penceresine çekti.

Chat Noir pencerenin üzerine çömelmiş, ona bakıyordu.

Marinette camı iterek açtı ve serin gece havası tenine çarptığında ürperdi.

"Hey, Chat," diye mırıldandı.

"Merhaba Prenses," diye cevap verdi yumuşak bir sırıtışla. "Kendini nasıl hissediyorsun?"

"Üşüyorum," diye dürüstçe cevap verdi Marinette.

"Ah doğru," dedi Chat, ensesini garip bir şekilde ovuşturarak, "üzgünüm, gitsem iyi olacak."

"İstersen içeri gelebilirsin," diye teklif etti Marinette.

"Gerçekten mi? Sorun olur mu?" Yeşil kedi gözleri açılarak, "Olur mu?" dedi.

Marinette kıkırdadı.

"Merak etme, annem ve babam sana bayılıyor. Seni geceleri odama gizlice girerken yakalasalar muhtemelen çok mutlu olurlardı."

Kara kedi onun şakacı alayları karşısında hafifçe kızarırken Marinette göğsünde kabaran kendini beğenmişlik hissine engel olamadı. Uğur Böceği olarak her zaman vakti olmuyordu ama ara sıra onunla uğraşmaktan gerçekten keyif alıyordu.

Kedi kahraman, yatağında biraz garip bir şekilde otururken mantar panosundaki resimleri düşündü.

"Bunların hepsi senin arkadaşların mı?" diye sordu.

"Evet!" Marinette resimleri ona gösterebilmek için yanına doğru kayarak "Evet!" dedi.

"Bu Alya, kankam-"

"Kadın blog yazarı," diye araya girdi Kara Kedi.

"Mhm. Sonra Rose ve Juleka var, çok tatlılar değil mi? Ve Nate, Mylene, Kim, Max, Nino ve tabii ki Adrien."

Baş Belası fiyaskosundan ve ardından yatak odasının içinin filme alınmasından bu yana Marinette ünlü aşıklarının fotoğraflarının çoğunu kaldırmıştı. Yine de onun ve arkadaşlarının birkaç fotoğrafını saklamıştı.

"Sürekli arkadaşlarınla takılabilmek çok güzel olmalı," diye iç geçirdi Kara kedi, sesi garip bir şekilde melankolik geliyordu.

"Ne demek istiyorsun?" Marinette sordu.

"Şey, benim gerçekten aşırı korumacı bir ebeveynim var," dedi Chat kararsızca. "Dışarı çıkmama pek izin verilmiyor."

"Gerçekten mi?" Marinette ağzı açık kaldı. "Sen, Paris'in süper kahramanı, evinden dışarı çıkmana izin verilmiyor mu? Ama her gün akumalarla savaşmaya nasıl gidiyorsun?"

Chat Noir sırıtarak, "Penceremden gizlice çıkıyorum," dedi. "Babamın bilmediği şey onu öldürmez."

"Peki ya annen?" Marinette sordu. "O da aynı şekilde mi?"

Marinette, Chat'in yüzünde bir şeylerin değişmesini yüreği burkularak izledi. Gözleri uzak ve üzgün görünüyordu.

"O buralarda değil," diye mırıldandı.

"Ah, Chat," diye fısıldadı Marinette, elini nazikçe onun omzuna koyarak. "Çok üzgünüm."

Kara Kedi bakışlarını ona çevirdi ve yüzünde bir kez daha bir gülümseme belirdi.

"Benim için endişelenmenize gerek yok Prenses. Aslında sizin için endişelenmesi gereken benim. Görünüşe göre Hawkmoth özellikle sizi hedef alıyor."

Marinette onu başından savdı.

"Hawkmoth için endişelenmiyorum, sen ve Uğur Böceği her zaman burada beni kolluyorken olmaz."

"Çok cesursun Marinette," diye kıkırdadı Chat.

"Öyle mi düşünüyorsun?"

"Öyle olduğunu biliyorum! Kendini savunmak için bir taçtan başka bir şeyin olmadan bir ejderhayla yüzleştin! Kostümsüz bir süper kahraman gibisin."

Marinette elinin içine doğru homurdandı ve kıkırdamalarını bastırmaya çalıştı. Ah, keşke Chat bilseydi. Elbette bu ironi onun gözünden kaçmamıştı.

Marinette, Chat'in çanına bir fiske vurarak, "Birinin seni kurtarmaya gelmesi gerekiyordu, chaton," diye alay etti. "Gördüğüm kadarıyla bir ejderha tarafından yenmek üzereydin."

"Haklısınız Prenses."

"Belki de Peri Anne sana balo elbisesi giydirmeliydi," diye güldü Marinette.

"Hayır," diye homurdandı Chat. "Senin yarısı kadar bile iyi görünemezdim."

Marinette yanaklarının hafifçe kızarmasına engel olamadı.

"Sanırım aynaya bakacak vaktim olmadı," diye mırıldandı.

"Sözüme güvenin," dedi Chat. "Büyüleyici görünüyordun."

"Sen de prens kıyafetinin içinde hiç fena değildin," diye karşılık verdi Marinette, göğsündeki hafif çarpıntı hissiyle savaşarak.

"Teşekkürler ama beyazın benim rengim olduğunu pek sanmıyorum. Siyah bana çok daha yakışıyor."

Marinette gözlerini devirdi ve gülümseyerek başını salladı.

Tam o sırada dışarıdan kilise çanlarının sesi duyuldu.

"Oh dostum, geç oldu." Chat açıkladı. "Eve gitsem iyi olacak."

Marinette ortağının yüzüne baktı ve oradaki hayal kırıklığını gördü. Bunu daha önce hiç düşünmemişti ama Chat'in pek de mutlu bir ev hayatı yokmuş gibi görünüyordu.

Kahraman ayağa kalkarken Marinette, "Hey, Kara Kedi Chat," dedi.

"Evet, Prenses?"

"Eğer bir arkadaşınla takılmak istersen, çatı pencerem her zaman açık."

Chat bir an gözlerini kırpıştırarak ona baktı.

"Gerçekten mi?"

Marinette yatağının üzerinde durdu ve kollarını partnerine doladı. Sarılmaya karşılık vermeden önce sadece bir an tereddüt etti.

"Herkes özgürlüğü ve dostluğu hak eder," diye mırıldandı Marinette geri çekilmeden önce onun kulağına. "Burada her zaman hoş karşılanırsın, chaton."

Chat'in gözleri Marinette'in Uğur Böceği olarak ya da başka bir şekilde daha önce hiç görmediği bir şekilde yumuşadı.

"Teşekkür ederim Marinette," diye fısıldadı neredeyse saygıyla, sanki o anı bozmaktan korkuyormuş gibi.

Bununla birlikte, Marinette'in çatısına tırmandı ve kendini geceye bıraktı.

The Miraculous Marichat  TÜRKÇE ÇEVİRİ KİTAPHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin