Adrien dönüştükten sonra uzun süre okulun tuvaletinde kaldı.
Adrien başını ellerinin arasına alırken Plagg gürültülü bir şekilde peynirini kemiriyordu.
Marinette onu öptü. Hem de iki kez!
Bunun sadece akumanın aşk büyüsü yüzünden olduğunu biliyordu ama yine de.
Teknik olarak bu onun ilk öpücüğü değildi. Uğur Böceği onu daha önce iki kez öpmüştü; bir kez Kara Aşk Tanrısı'nın büyüsünden kurtarmak için, bir kez de Oblivio'yu yendikten sonra. Aradaki fark, bu iki olayı da hatırlamamasıydı.
Marinette'in onu nasıl öptüğünü kesinlikle hatırlıyordu.
Onu uyku büyüsünden uyandırdığı zamandan çok farklıydı. Bu bir öpücük bile sayılmazdı, sadece Adrien'in kararlılıkla düşünmemeye karar verdiği küçük bir öpücüktü. Adrien ona kalp masajı yaptığında da saymaya zahmet etmemişti. Hayalini kurmuş olmasına rağmen, gerçek olan şey romantik olmaktan çok uzaktı.
Sonra Fangirl olayı gerçekleşti.
Marinette neden onun için o darbeyi almıştı? Zincirlerinden kurtulmayı başarmıştı (cidden, o kız bir büyücüydü!). Öylece kaçıp gidebilirdi ama bunun yerine onu korumak için kendini tehlikeye attı. Kendi iyiliği için fazla cesurdu. Ve şimdi Adrien onun dudaklarının ne kadar yumuşak olduğunu ve kendisininkilere ne kadar tatlı bir şekilde dokunduğunu bilerek onunla yüzleşmek zorundaydı. Adrien onu geri öpmemişti, bu çoğunlukla şokun bir ürünüydü ama bu onu durdurmadı. Nefesinin tadı çikolatalı kruvasan gibiydi.
Adrien inledi ve başını daha sıkı kavradı. Kadının parmaklarının tenini yaktığını ve saçlarıyla iç içe geçtiğini hâlâ hissedebiliyordu.
Uğur Böceği ortaya çıktıktan sonra bile tüm savaş boyunca dikkati o kadar dağınıktı ki. Her şey bulanıktı.
"Sorun nedir?" Plagg Camembert'ini çiğnemeyi bitirirken kıs kıs güldü. "Küçük bir öpücükten mi utandın?"
Adrien içini çekti ve doğrulup oturdu. Sonsuza kadar banyoda saklanamazdı. Eninde sonunda Marinette'le yüzleşmek zorunda kalacaktı.
Sınıfa geri dönerken midesini kelebekler gıdıklıyordu. Kendini tamamen aptal durumuna düşürmemeyi umuyordu.
--
Marinette başını sırasının üzerindeki kollarına gömmüştü, tüm sınıf ona bakıyordu.
"Bu çok romantik!" Rose çığlık attı.
"Çok harika," diye mırıldandı Juleka.
"Siz ikiniz şimdi birlikte olmaya mı başlayacaksınız?" Mylene sordu.
"Biz sadece arkadaşız," diye zayıf bir nefes aldı Marinette.
"Aksini gösteren tüm kanıtlar göz önüne alındığında, bu pek olası görünmüyor," diye karşılık verdi Max.
Chloe atkuyruğunu savururken, "O sokak kedisinin onda ne bulduğunu bilmiyorum," diye homurdandı.
Marinette homurdandı ve başını masasına yasladı.
"Pekâlâ millet, kızı biraz rahat bırakın," dedi Alya sesinde bir kahkaha nefesiyle. "Daha bu sabah çok şey yaşadı."
Marinette en iyi arkadaşına sessizce teşekkür etmek için gözlerini kaldırdı ve Adrien'in sınıfa girişini dehşet içinde izledi.
"Dostum! Neredeydin sen?" Nino sordu.
Adrien Marinette'le göz göze geldi. Genç tasarımcı dehşet içinde çığlık attı ve başını tekrar kollarının arasına gömdü.
"Sakin olun, sınıf!" Bayan Bustier odanın önünden seslendi. "Heyecanlı bir sabah olduğunu biliyorum ama şu anda ders planımızın gerisindeyiz, bu yüzden odaklanmamız gerekiyor. Lütfen kitaplarınızın 35. sayfasını açın."
Marinette boyun eğerek başını kaldırdı ve Adrien'in yerine otururken yanaklarının pembeleştiğini görerek şaşırdı.
Neden utanması gerekiyordu ki?
Chat Noir o gece gelmeyince Marinette hayal kırıklığına uğradı. Olanlar yüzünden o da en az kendisi kadar utanmış mıydı? Her şeyden sonra artık onunla arkadaş olmak istemiyor muydu?
Genç kız nihayet uyumak için uzandığında Tikki, "Eminim endişelenecek bir şey yoktur Marinette," dedi.
"Evet, eminim onu yakında göreceğim," diye esnedi Marinette.
"İyi geceler Tikki."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Miraculous Marichat TÜRKÇE ÇEVİRİ KİTAP
FanfictionTÜRKÇE ÇEVİRİ KİTAP Kahramanımız bir akuma saldırısı sırasında onu alenen kurtardıktan sonra tüm Paris Marinette'in chat noir'ın kız arkadaşı olduğunu düşünüyor. kitabın yazarı hpluvrsec311 Marinette söylentiler, sırlar ve yeni keşfettiği duygular...