Bölüm 5

67 5 1
                                    

Marinette'in uyuyan güzel olarak yaşadığı trajedi, sivil haliyle gördüğü ilgiyi daha da kötüleştirdi. Tek teselli, Alya'nın o sırada bir ejderha olması ve bu nedenle blogu için iyi fotoğraflar çekememiş olmasıydı. Uğur Blogu'na verilen raporda bir öpücükten ya da Marinette'in son savaşta yer aldığından bahsedilmiyor, sadece Chat Noir'in onu en yüksek kuleden kahramanca kurtardığı belirtiliyordu.

Öpücük.

Hatırlayamıyordu, uyuyordu. Yine de Chat'in yanaklarının kızarması ve sözlerinin kekelemesi ona bunun kesinlikle gerçek olduğunu söylüyordu.

Bir kez Kara Aşk Tanrısı sırasında nefret büyüsünü bozmak için, bir kez de Oblivio sırasında (gerçi onu da hatırlamıyordu) Kara kedi'yı öpmüştü. Ama her ikisinde de Marinette değil Uğur Böceği öpmüştü.

Chat onu öpmüştü. Uğur Böceği değil. ONU.

Marinette başını salladı. Düşünmeyi bırakması gerekiyordu. Benzer bir durumda başka biri olsaydı, Uğur Böceği olarak o da muhtemelen aynı şeyi yapardı. Marinette okulun avlusuna koşarken bu düşünceyle yanaklarının hafifçe ısındığını hissetti.

O sabah erkenden yola çıkmış, savuşturması gereken yabancıları tahmin etmiş ve okula zar zor zamanında varmayı başarmıştı.

"İşte buradasın kızım!" Alya merdivenin dibinden seslendi. Nino ve Adrien'in hemen yanında duruyordu. Ah, Adrien. Çok harika görünüyordu. Marinette aceleyle ilerlerken gözleri endişe doluydu.

"Özür dilerim! Ben--" Marinette'in konuşması aniden kesildi çünkü bir duman bulutu içinde önünde bir adam belirdi.

Marinette parıltılı sis yüzüne vurunca öksürdü. Adam uzun boylu ve zayıftı, koyu mor bir takım elbise giymiş, parlak yeşil bir kravat takmış ve büyük mor bir silindir şapka takmıştı.

Bir akuma.

"Marinette!" Adrien'in ona seslendiğini duydu. Hayallerindeki çocuk ona doğru koştu ama zamanında yetişemedi.

"Ben Sihirbaz'ım!" dedi akuma, "ve ilk numaram olarak Kara kedi'in kız arkadaşını ortadan kaldıracağım!"

Marinette kaçmaya çalıştı ama Sihirbaz onu kolundan yakaladı ve diğer eliyle silindir şapkasını kafasından uçurdu. Marinette'in bildiği bir sonraki şey, derin, koyu mor bir deliğe yuvarlanmaktı: Sihirbaz'ın şapkasının içinde kaybolmak.

--

Adrien, Marinette'in bir kez daha bir akuma tarafından ele geçirilmesini izlemekten başka bir şey yapamadı.

Sihirbaz şapkasını kafasına geri takıp ışıltılı mor bir duman püskürterek uzaklaşırken kekeleyerek durdu.

"Olamaz! Marinette!" Alya telefonunu sıkıca kavrayarak bağırdı.

"Akuma alarmını çalacağım," diye bağırdı Adrien arkadaşlarına doğru koşarak tuvalete giderken. "Siz ikiniz güvenli bir yere gidin!"

Adrien kabinin kapısını arkasından çarparak kapattı ve yumruğunu kapıya vurdu.

"Adrien?" Plagg sesinde bir parça endişeyle sordu. Genç çocuğun omzunun üzerinde havada süzüldü.

"Marinette sürekli tehlikeye atılıyor ve hepsi benim suçum," diye hırladı.

"Bu senin hatan değil, Adrien!" Plagg onu azarladı. "Onu sen kurtardın ve herkes hemen sonuca atladı."

Adrien içini çekti ve telefonundaki akuma uyarısına tıkladı.

"Plagg, Pençeler !"

The Miraculous Marichat  TÜRKÇE ÇEVİRİ KİTAPHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin