Bölüm 13

71 3 2
                                    

Kara kedi Marinette'in tavan penceresine vurmadan önce kendini toparladı. Saat geç olmuştu. Onu görmeye gelecek cesareti toplaması çok uzun zaman almıştı.

Plagg, kulenin altına indiklerinde ona söyledikleri için bütün gün gülmüş ve onunla alay etmişti.

Yaptığı şeyin kalbini kıpırdatmadığını söylerse kendisine yalan söylemiş olurdu.

Marinette nazik, yardımsever, komik, becerikli, esprili, zeki ve gizliden gizliye belalı biriydi.

Güzelliğinden bahsetmiyorum bile.

Onun için kendini defalarca tehlikeye atmıştı. O bir süper kahramandı ve yine de onu o kadar önemsiyordu ki onu iki kez kurtarmıştı.

"Chaton," dedi küçük bir gülümsemeyle pencereyi iterek açarken.

"Merhaba Prenses. Geç olduğu için üzgünüm ama konuşabilir miyiz?"

"Elbette. Üzerime bir bornoz giyeyim."

Chat onun yeniden ortaya çıkmasını beklerken pençelerini parmaklıklara vurdu.

Elinde dumanı tüten bir kupayla yanına geldi.

Ondan aldı ve ağzına kadar marshmallow dolu sıcak çikolatayı yudumladı, tam da sevdiği gibi.

"Çok düşündüm," dedi Chat, onun bakışlarıyla buluşamadan. "Senden gerçekten hoşlandığımı fark ettim. Seni biraz tanıdım ama daha fazla tanımak istiyorum. İnanılmazsın, güzelsin ve yanında olmak harika."

" Chat-" Marinette fısıldadı.

"Ama buna sahip olamayacağımı da biliyorum."

Sonunda onunla yüzleşmek için döndü. Gözleri kocaman açılmış ve yanakları o sevimli allığıyla kızarmıştı.

Sıcak çikolatayı alıp korkuluklara bıraktı ve ellerini önünde kavuşturdu.

"Seninle ilgili yaptığım her şey seni tehlikeye attı. Başka bir süper kötünün seni rehin almasına ya da zarar görmene dayanamam. Uğur Böceği her zaman aklımla düşünmem gerektiğini söyler ve haklı. Kalbim her ne kadar seninle olmak istese de, akıllıca olanı yapmalıyım. Seninle olmak seni daha fazla tehlikeye atar, o yüzden-"

Marinette ellerini yüzünün iki yanına koyunca Kara Kedi'nin cümlesi boğazında düğümlendi.

"Biliyor musun, uzun zamandır aklımın sesini dinliyorum," diye mırıldandı Marinette öne doğru eğilip parmak uçlarında yükselirken. "Bir kez olsun kalbimin sesini dinlemek istiyorum."

Dudakları hatırladığı kadar yumuşaktı. Tadı da eskisi kadar tatlıydı. Bu sefer o da onu öptü. Kollarını beline doladı ve onu kendine doğru çekti. Süper giysisinin sihirli derisinden bile onun vücut ısısını hissedebiliyordu.

Sonunda birbirlerinden ayrıldıklarında, Kara Kedi alnını Marinette'in alnına dayadı, tam da onu ilk öptüğünde çarpıştıkları yere.

"Bu çılgınlık," diye mırıldandı.

Marinette mırıldandı ve mavi gözleriyle ona baktı.

"Asıl çılgınca olan seni sevdiğimi anlamamın bu kadar uzun sürmesi," diye cevap verdi.

Chat'in nefesi kesildi. Onu seviyordu. Onu sevdiğini söylemişti. Bu sefer gerçekten.

"Ben de seni seviyorum Prenses," dedi Chat onun dudaklarını bir kez daha kavradığında.

Hawkmoth istediği kadar kötü adam gönderebilirdi. Chat, süper kötü olsun ya da olmasın, kimsenin bunu ondan almasına izin vermeyecekti.

🎉 The Miraculous Marichat TÜRKÇE ÇEVİRİ KİTAP hikayesini okumayı bitirdin 🎉
The Miraculous Marichat  TÜRKÇE ÇEVİRİ KİTAPHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin