Dostum, son zamanlarda neyin var senin?" Adrien yerine otururken Nino sordu. Marinette gerçek bir şekilde yine geç kalmıştı.
"Ne demek istiyorsun?"
"Birdenbire çok sakarlaştın. Fotoğraf çekimin ya da dersin falan olmadığı halde bugün Alya, Marinette ve benimle takılmak istemiyorsun. Ne oldu dostum? Her şey yolunda mı?"
"Sorun bu değil!" Adrien ısrar etti. "Tabii ki sizinle takılmak istiyorum çocuklar!"
Grup onu orijinal King Kong filminin yeniden gösterimine davet etmişti. Adrien gitmeyi çok isterdi ama sinemada Marinette'in yanında iki saat boyunca oturmayı kaldırabileceğinden emin değildi. Onun yanında kendini tam bir enkaz gibi hissediyordu. Ne zaman onun karşısına geçse, dudaklarının tadını ve onu sevdiğini nasıl söylediğini düşünmeden edemiyordu. Kalbi çılgınca çarpmaya başlıyor, deli gibi kızarıyor ve ne diyeceğini bilemiyordu.
Üç gün olmuştu ve onunla Adrien ya da Kara kedi olarak hiç konuşmamıştı. Suçluluk duygusu, en az onunla karşılaşma düşüncesiyle midesinde yükselen kelebekler kadar içini kemiriyordu.
"Çok tatlı!" Nino haykırdı. "Fikrini değiştirirsin diye sana bir bilet aldık bile. Görünüşe göre gösteri çok çabuk tükenmiş!"
"Evet, kulağa harika geliyor." Adrien zorla gülümsedi. Kendini toparlaması gerekiyordu. Marinette onun arkadaşıydı ve ondan kaçması hiç de adil değildi.
Belki sinemaya gitmek yardımcı olabilirdi.
-
Marinette heyecan içinde ayaklarının üzerinde zıpladı.
"O burada olacak, Alya! Sonunda Adrien'la sinemaya gideceğim!"
Alya kıkırdadı.
"Hâlâ Kara Kedi'ye aşık olduğunu düşünenler belli ki seni çok iyi tanımıyor."
"Alya!" Marinette yanakları kızarırken suratını astı. Pont Des Arts köprüsünde Chat'i öptüğü videolar bir kez daha viral olmuştu.
Neyse ki artık çılgın kötü adamlar onu hedef almamıştı. Şanslı yıldızlarını saydı.
Nino ve Adrien köşede belirince Marinette sevinçle sıçradı.
"Hey, çocuklar!" Alya seslendi.
Nino el salladı ve Marinette, Adrien'in de onu takip etmesini keyifle izledi.
"Biletler tükendi!" dedi birisi bilet gişesinin yanında yüksek sesle. "Ama ben Nantes'tan buraya kadar bunu görmek için geldim!"
"Üzgünüm efendim," dedi bilet satıcısı, tükendi tabelasını vitrine yerleştirirken.
"Klasik filmleri severim!" Adam ağladı. "Hayatımı hepsini sinemada, olması gerektiği gibi izlemeye çalışarak geçirdim. Bu filmi mutlaka görmeliyim!"
"Üzgünüm, belki bir sonraki gösterime yetişebilirsiniz."
"Ama bu yıllar sonra olabilir!"
"O adam için kendimi çok kötü hissediyorum," dedi Marinette.
"Evet. Çok yazık," diye cevap verdi Alya.
Marinette biletine, Adrien ve Nino'nun yaklaştığı yere, sonra da göğsünde küçük bir film makarası kolyesi tutan garip adama baktı.
"Ona biletimi vereceğim," diye açıkladı Marinette.
"Peki ya Adrien?" Alya'nın nefesi kesildi.
"Başka filmler de olacak. Bu film o adam için gerçekten önemli görünüyor."
Marinette yabancıya doğru koşmaya başladığında siyah bir kelebeğin ona doğru geldiğini fark etti.
"Efendim, dikkat edin!" Marinette seslendi. Ama artık çok geçti. Akuma adamın kolyesine girmişti.
Koyu mor duman adamın etrafını sararken Marinette birden kendini King-Kong'la yüz yüze buldu.
Genç kız kaçmak için döndü ama maymunun dev yumruğuna hapsoldu.
Akuma Eyfel Kulesi'ne doğru tırmanmaya başlarken "Yine mi!" diye bağırdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Miraculous Marichat TÜRKÇE ÇEVİRİ KİTAP
FanfictionTÜRKÇE ÇEVİRİ KİTAP Kahramanımız bir akuma saldırısı sırasında onu alenen kurtardıktan sonra tüm Paris Marinette'in chat noir'ın kız arkadaşı olduğunu düşünüyor. kitabın yazarı hpluvrsec311 Marinette söylentiler, sırlar ve yeni keşfettiği duygular...