Bölüm 8

67 3 0
                                    

Marinette'i hedef alan son akumanın üzerinden neredeyse bir hafta geçmişti. Bu süre içinde üç tane daha olmuştu ama hiçbiri onun peşine düşmemişti.

Adrien çok rahatlamıştı. Marinette'in kendisi yüzünden tekrar tehlikeye gireceği düşüncesine katlanamıyordu, özellikle de ilk tanışmalarından beri onu neredeyse her gün ziyaret ettiğinden beri.

Her zaman gecenin köründe içten konuşmalar yapmıyordu. Bir keresinde Marinette'in sınavına çalışmasına yardım etmişti (dolayısıyla Marinette'in de aynı sınava çalışmasına yardım etmişti, tabii Marinette bunu bilmiyordu). Bir başka seferinde de MechaStrike III turnuvasında onu tamamen ezip geçmişti.

Marinette ailesinin ona karşı tutumları konusunda da haklıydı.

Bay Dupain onu ilk kez kızıyla üst katta yakaladığında, kara kedinin akşam yemeğine kalması için ısrar etmişti. Adrien'in uzun zamandır katıldığı en dostane yemekti.

Bay ve Bayan Dupain-Cheng (kendilerine Tom ve Sabine demesi için ısrar etmişlerdi) ona o kadar iyi ve şefkatli davranmışlardı ki neredeyse ağlayacaktı. Yeterince iyi rol yaptığını düşünüyordu ama Marinette'in onu kandırdığından kuşkuluydu.

Marinette Chat'in yanında bambaşka bir insan gibiydi. Adrien onu okulda, Alya ve Nino'nun yanında takıldığı için yeterince iyi tanıdığını düşünüyordu ama Marinette'te sadece onunla birlikteyken farklı bir şeyler vardı. Kendinden emin ve güvenliydi. Sözcükleri tökezlemiyordu ve ayağı takılmaya çok daha az meyilli görünüyordu (gerçi onu birkaç kez yakalamıştı). Esprili ve komikti ve Uğur Böceği'nin aksine, onun şakalarına ve kelime oyunlarına gerçekten gülüyor ve hatta kendi şakalarıyla karşılık veriyordu. Adrien kara kedi cazibesini onun üzerinde denemekten kendini alamadı. Kız ona ilk kez gerçekten flört ederek karşılık verdiğinde yanakları yanıyormuş gibi hissetmişti.

Adrien okuldaki Marinette ile evdeki Marinette arasındaki bu farklılığa ne anlam vereceğini bilmiyordu. Belki de sosyal kaygıları vardı ve güvenli bir yerdeyken kendini daha güvende hissediyordu? Adrien emin değildi ama büyük bir kısmı ona Adrien olarak Kara kedi' nin Chat Noir olarak göründüğü kadar yakın olabilmeyi diliyordu.

Adrien korumasına veda ederken okul bahçesinde garip bir uğultu vardı.

"Neler oluyor?" Adrien, Nino ve Alya'ya yaklaşırken sordu. Marinette henüz orada görünmüyordu.

"Dün gece birisi Chat Noir ve Marinette'in fotoğraflarını çekmiş!" Alya telefonunu Adrien'in yüzüne doğru sallayarak haykırdı. "İsimsiz olarak tweet atmışlar ama tamamen viral oldu! Sabahtan beri Marinette'i aramaya çalışıyorum ama o kız ölü gibi uyuyor."

Adrien resimleri yüzünü buruşturarak inceledi. Bir hafta önceki dedikodulara bakılırsa, o bile durumun hiç iyi görünmediğini kabul etmek zorundaydı.

Onun balkonundaydılar, omuzlarına ortak bir battaniye örtmüşlerdi ve takımyıldızları seçiyorlardı. Sonraki fotoğraflar vedalaşırken çekilmişti: Birinde Marinette ona sarılabilmek için parmak uçlarına basmış, diğerinde ise Chat Noir eğilerek Marinette'in elinin arkasına bir öpücük kondurmuştu. Bu ikisi arasında bir şaka haline gelmişti.

Bir sonraki resim Adrien'i şaşırttı. Marinette tek başınaydı, battaniyeyi bir kez daha etrafına sarmış, korkuluklara yaslanmış ve yanaklarında pembe bir renkle ufuk çizgisine bakıyordu. Adrien'e bile erkek arkadaşının gidişini izleyen bir kızın fotoğrafı gibi görünmüştü.

Ama onlar sadece arkadaştı! Fotoğraflar bağlamından koparılmıştı ve şimdi herkes bir hafta önceki çılgın söylentilere ve çılgın spekülasyonlara geri dönecekti.

"Üzgünüm geciktim!" Marinette'in neşeli sesi okul bahçesine doğru koşarken duyuldu. Arkadaş grubuna doğru hızla ilerlerken herkesin gözlerinin üzerinde olduğunu fark etmemiş gibiydi.

"Marinette! Sabahtan beri seni arıyorum!" Alya'nın nefesi kesildi.

"Özür dilerim! Geç kalktım," diye nefes nefese kaldı Marinette.

"Biliyoruz dostum," diye sırıttı Nino.

"Biliyor musunuz? Ne demek istiyorsun?"

Alya cevap vermek yerine, Adrien'a yaptığına benzer bir şekilde telefonunu salladı.

Adrien arkadaşının yüzünün pancar gibi kızarmasını izledi. Bağırdı ve bir adım geri çekildi.

"Öyle değil ama ben-"

"Marinette Dupain-Cheng," diye gürledi kapı aralığından yüksek bir ses. Herkes nefes nefese kaldı ve Adrien'in kendi süper kahraman kostümünü andıran pembe bir catsuit giymiş bir akuma görmek için baktı.

Kız bir adım öne çıktı, uzun sarı saç örgüsü arkasında sallanıyordu.

Adrien akuma ile Marinette'in arasına girmek için bir adım öne çıktı.

Öğrenciler olay yerinden kaçmaya başlarken, "Kaç Marinette!" diye emretti.

"Aşkımı benden çaldın!" Akuma ileri atılarak bağırdı. "''Kara Sohbet'' benim olacak!"

Adrien süper kötüyü durdurmaya çalıştı, ancak o, siyah ve sıcak pembe dışında tıpkı onunkine benzeyen bir cop kullanarak kolayca üzerinden atladı.

"Hayır!" Akuma kaçmakta olan Marinette'e yetişip onu yakaladıktan sonra arkadaşını da yanına alarak gökyüzüne doğru atlarken Adrien haykırdı.

"Marinette!" Adrien soyunma odasına doğru koşarken Alya bağırdı.

Tam da dünyanın yoluna devam ettiğini ve Marinette'in güvende olabileceğini düşünürken, onu yine tehlikeye atmıştı.

" Plagg, pençeler !"

The Miraculous Marichat  TÜRKÇE ÇEVİRİ KİTAPHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin