0

166 15 35
                                    

İçime girip çıkan parmaklarla inlemem şiddetleniyordu her defasında. Acımasızca deliğimi zorlayan kalın, iri parmaklara kısa bir bakış attım omuz üstümden. Dirseklerimi dayadığım masa artık sallanmaya yemin etmiş gibiydi. Sanki ben sallanmayı kessem o inatla sallanmaya devam edecek gibiydi.

"Yavaş!" dedim arkamdaki koca orospu çocuğuna.

Sırıttı, dudağının üst kısmını kısaca yaladı. Zevkten gözleri parlıyordu. Alnı terden benek benek olmuştu. Yavaşlamasını söylemem sanki daha çok hoşuna gitmişti. Durmuyor, yavaşlamıyordu. Daha da hızlandırdı parmaklarını. Fısıldayarak küfür boşalttım dudaklarımdan. Kafamı öne eğdim ve tırnaklarımı masaya geçirdim.

Parmaklarını birden içimden çekti ve boşluğa düşmeme neden oldu. Omuz üstümden tekrar ona döndüm. Islak parmaklarına bakıyordu. Gözlerini gözlerime çevirdi. Hafifçe sırıtmaya devam etti. Gözlerime bakarak üç parmağını ağzına soktu ve emip geri çıkardı. "Deliğin ne güzel konuşuyormuş senin öyle." dedi imalı bir tonda.

"Biraz daha konuşursan o boş ağzını ben dolduracağım senin." dedim kaşlarımı çatıp. "Sikeceksen sik, uğraştırma beni." dedim ardından.

Kalın kaşları imayla yukarı kalktı. "Peki öyle olsun." dedi ve üstündeki yeşil askeri tişörtü bir hamlede çıkarıp yere fırlattı.

Tüylü vücuduna kısa bir bakış attım.

Ardından elini kemerine attı ve onu da çözüp pantolonunun ilk iki düğmesini açtı. Baksırından aletini çıkarıp bana doğru yaklaştı. "Prezervatif tak." dedim. Temizlenmekle uğraşmak istemiyordum. Cıkladı. "Hamile bırakmam, korkma." dedi. Göz devirdim.

"Biraz daha bana ima yapıp sikmezsen o hamile karının içini doldururum." dediğim anda saçlarıma dolandı kalın parmakları. "Doğru konuş." dedi ve kafamı sertçe öndeki masaya bastırdı. "Çıkar kalçanı." dedi, kendimi ona doğru bastırdım.

Tek istediğim bir an önce boşalmasıydı, böylece ben de kurtulacaktım bu olaylar silsilesinden.

Deliğimde hissettiğim kalın aletle kısaca tüylerim diken diken oldu. Tamam ilk kez yemiyordum götten ama yemeyeli bayağı bir olduğu için alışık değildim. "Hassiktir, madem deliğini sık sık kullanmıyorsun ne diye bunun üzerine iddiaya girdin ki?" dedi alayla.

"Şu darlığa bak, sanki az önce üç parmağımı içine almamış gibi." dedi. Kendi kendine konuşuyordu. "Kes gir artık." dedim. Sinirlenmiş olacaktı ki kafamı biraz daha sert bastırdı. Aletini deliğimin etrafına hafifçe sürttü. Zevkle erkeksi bir ses çıkardı arkamdan. Başını deliğimin girişinde hissedince gözlerimi yumdum.

İçime tek hamlede girince kabaca inledim.

"Kapa çeneni, sikimi indireceksin." dedi ve diğer eliyle de ağzımı kapatıp kafamı geriye doğru çekiştirmeye başladı. Boynum kırılacak gibi hissediyordum. Acımasızca deliğime girip çıkarken kalçama çarpan baldırlarıyla ortamda yalnızca vıcık vıcık sesler ve ara sıra açığa çıkan 'şap' sesleri yayılıyordu.

Acıyla gözlerimi yumdum.

Üstümde hayvan gibi bir adam vardı.

Sızlanır gibi bir ses çıkardı. Tek elini kafamdan çekip kalçama attı. Sol lobumu tutup biraz ayırdı içime girerken. Girişini ve çıkışını detaylıca izlemek istiyordu sanırım. "Sikimi ne güzel kavradığını görmen lazım." dedi. Sesi zevkten değişmişti. Boğuk geliyordu.

Elini ağzımdan çekti. Kafam önce düştü. Masayı tekrar kavradım. Omuz üstümden kısaca yüzüne baktım. Gözleri hafif kısıktı, alnı kızarmıştı. Kısa saçları hafif dağılmıştı. Dudağının kenarını yaladı ve deliğimi izlemeye devam etti. Boynundan bir damla ter aktı ve göğüslerinin arasından kayıp derinlerde kayboldu.

O kadar derin soluk alıp veriyordu ki odaya sesi yayılıyordu.

Gözlerini birden arkamdan çekip gözlerime dikti. Sırıttı, kıpkırmızıydı.

"O yeşil gözlerini çek üstümden." dedi ve kasıldı.

Cevap vermedim ama bakmaya devam ediyordum. Zevkle kasıldı. "Bakma bana öyle." dedi ve kasıldı. "Siktir..." dedi ve deliğimde bir sıvı hissettim. Boşalmış mıydı?

Hafifçe geri çekildi. "Sana bakma demiştim." dedi.

Dikeldim. Belim ağrıyordu.

"Boşaldın, bitti." dedim. Dölleri ben ayağa kalkınca bacağıma doğru akmaya hazırlanıyordu.

İnmiş aletine baktım. "Duş alıp çıkarım." dedim. Kafasını salladı. Eliyle banyoyu gösterdi. "Çabuk çık. Akşama Naz gelecek." dedi. Kafamı salladım. Karısı Naz'dı.

Masanın arkasında kalan tişörtüme ve pantolonuma elimi attım. Omzuma atıp banyoya ilerledim.

Kapıyı açıp içeri girdim ve arkamdan kilitledim. Bu sapık SAT komandoya güvenmeyecektim tabii ki.


Tanıtım niteliğinde o yüzden kısa bu bölüm. Bu arada ben eskiden burada kitap yazıyordum 2.7k takipçim vardı hesap gitti. Yeniden burdayım.

Tahminleri alalım, kimimdir sizce?

Karakterlerin isimleri Mami ve Hakan bu arada. Mami götten yiyen. Hakan SAT komando

LIPSTCIK ON MY TEETH -GAY-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin