-SuperDickliler-
Ahmet: Kankalar kıza nude atıcam da zaten almıştım bi tur daha alsam mı (01:11)
Memo: Kankam özürlü müsün alma erkek adam kıllı olur (01:13)
Ahmet: Niye amk (01:13)
Ahmet: Ben kızı yalayacaksam ağzıma kıl gelsin istemem (01:13)
Ahmet: Kız niye istesin (01:13)
Memo: Feminist bu aq (01:14)
Bebeğim: Uykmvra (01:14)
Ben: Temizse bi tur daha almana gerek yok (01:15)
Ahmet: Atiyim mi bi (01:15)
Ahmet: Siz al alma dersiniz (01:15)
Fırat: At kardeşim benim (01:16)
Fırat: Hatta domal götünü ayırırken de at (01:16)
Memo: Ne pis herifsiniz (01:17)
Ahmet size tek görüntülenmelik bir fotoğraf attı. (01:18)
Memo: AHASHFDHSHA ATMIŞ AMINAKOYİM HARBİDEN (01:18)
Fırat: Açmayın lan (01:19)
Fırat: Sil şunu (01:19)
Ahmet: Yarramın başı fırat (01:20)
Ahmet: Açmayın lan diyosun sen niye açıyosun (01:20)
Mesaja gülüp grup sohbetinden ayrıldım. Bu embesillere kalsa sabaha kadar saçma sapan konularda konuşup birbirleriyle dalga geçerlerdi.
O sırada pencereme yediğim taşla irkildim. Yatağımdan uzanır pozisyondan ayrılıp dikeldim. Yatağım hemen camın yanında olduğu için kafamı cama uzattım. Karanlık sokakta dikilen tanıdık bedenle kasıldım.
Hakan?
Kapüşonunu kapatmıştı. Eliyle işaret yapıyordu. Camı açtım "Ne var?" dedim sessizce. Gecenin bu saatinde ne işi vardı bizim evde anasını satayım. "Çekil." dedi ve cama yaklaştı. Bizim ev birinci kattaydı, giriş kısmında hiç ev yok direkt merdiven vardı.
Biraz geri çekildim. Hafifçe duvara atladı ve pencerenin betonuna asıldı. Ayaklarıyla duvardan destek alarak kolayca tırmandı "Betonu devireceksin 100 kilo adamsın, çekil şuradan." dedim inatlaşarak. Beni takmadı ve kendini biraz daha yukarı çekerek odamın camına tırmanmayı başardı.
Ayaklarını içeri sarkıttı ve siyah ayakkabılarını çıkarıp kenara fırlattı. İçeri girip camı kapattı. "Ne oluyor gece gece? Normal insanlar kapıdan giriyor." dedim tek kaşım kalkık.
"Anneni babanı mi uyandırsaydım bu saatte?"
"Beni uyandırırken sorun yok ama?" dedim kollarımı birbirine geçirip. Ayakta dikiliyordum. "WhatsApp'tan baktım, aktiftin." içimden sabır çektim.
"Tamam, niye geldin?" dedim kısa kesip, tartışmak falan istemiyordum. Ne derdi varsa çözsün, sonra da defolup gitsin istiyordum. "Acelen mi var?" dedi. Sırıtırken telefonuma mesaj düştü. Bizim gruptan gelmiş olamazdı çünkü arşive almıştım her dakika konuşuyorlar diye. Gözleri yatağımın üstündeki telefonumu buldu. Bildirime baktı. Mesaj görünmüyordu, isim vardı sadece.
Ahmet yazmıştı.
Kaşları çatıldı karşımdaki kişinin.
"Bu orospu çocuğuyla her gün konuşuyor musun? Onu da geçtim gecenin 1 buçuğunda sana ne diye yazıyor?" dedi ve telefonumu eline aldı. Üstüne yürüdüm ve telefonu tuttum. "Bırak şunu." dedim. O ise elimden çekti ve şifreli telefonuma baktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LIPSTCIK ON MY TEETH -GAY-
RomanceBu kitapta bolca cinsel içerik, şiddet vardır. Ona göre okuyun duyarı başka yerde kasın.