-1 sene önce-
Hayatımda daha önce hiç bu kadar bilincimi kaybettiğimi hatırlamıyordum. Gözlerim ara sıra seğiriyordu. İçtiğim votkalar ve biralar sonunda kafa yapmaya başlamıştı.
Çevremdeki herkes benim aseksüel olduğumu düşünüyordu. Kısa zaman önce ben de öyle düşünüyordum tabii ama birkaç ay önce bir erkekle öpüşüp kaldırdığımda anlamıştım gay olduğumu.
Şimdiyse kardeşim yerine geçen çocuğun abisinin düğünündeydim. Yani abimin düğünündeydim. Çocukluğumdan beri onlarla iç içe büyümüştüm. Annem çalışan bir kadındı ve geç saatlere kadar onlarla kalırdım. Annelerimiz yakın arkadaştı.
Abim diye saydığım Hakan, oldukça gıcık bir insandı. Sürekli beni sinir eder ve rahatsız ederdi. Alışmıştık ama biz buna artık.
Şimdiyse evleniyordu.
Kafam güzel bir şekilde Hakan'ın yanına geçtim. Onun kafası yerindeydi ama hafif tatlıydı. "Çok içtin, daha içme." dedi. "Bari şimdi karışma ya." dedim. Küçüklüğümden beri her şeyime karışırdı.
"Abi sözü dinle." dedi. Gözlerime baktı. "Yeşillerine kurban olurum senin." dedi sessizce ama benim duyabileceğim tonda.
Utanarak bakışlarımı kaçırdım. "Biraz gelsene damat odasına." dedi ve önden önden damat odasına doğru ilerledi. Peşinden yürümeye başladım. Salonun en ucunda kalan odaya girdi ve ben de peşinden girdim. Kapıyı kapattı ve kilitledi.
"Bir şey mi oldu?" dedim, kafam yine dönüyordu.
Bana biraz yaklaştı ve dudaklarıma bakmaya başladı. "Bugün henüz bekarken yapmak istediğim bir şey var." dedi ve daha da dibime girdi.
"Abi?" dedim anlamsızca. "Şşş.." dedi ve dudaklarıma yaklaştı. Öptü ve geri çekildi. Dudaklarıma bakmaya devam ediyordu. Bense ne olduğunu algılamakta zorluk çekiyordum. Ama inanılmaz derecede hoşuma gitmişti.
Benden tepki görmeyince tekrar dudaklarıma yaklaştı. Öpmesine fırsat vermeden boynuna atlayıp ben öptüm. Benden bir adım bulunca elini hızlıca belime atıp kavradı ve beni tek hamlede kucağına aldı. Damat odasındaki masanın üstüne oturttu ve bacaklarımı aralayarak arasına girdi. Hala öpüşmeye devam ediyorduk.
Bu sefer çok daha hırslı öpüşüyorduk.
Ellerimle kısa saçlarını çekiştirdim. "Hakan.." dedim dudaklarından hafifçe ayrılıp. "Hassiktir." diye mırıldandı. Üstündeki beyaz gömleğin birkaç düğmesini araladı. Benim üstümdeki gömleği ise iştahla tamamen açtı.
Çıplak tenime öpücükler konduruyordu. Bir yandan da bacak aramı okşuyor, sürtünüyordu. Aletinin kalktığını hissedebiliyordum.
"Seni sikmek istiyorum, sikebilir miyim.." dedi ama ben bir şey söylemeden çoktan kemerinin tokasını sökmüştü. Pantolonunun düğmesini aralıyordu. "Evet.." dedim mayışık mayışık. Zevkle gözlerini kıstı. Tek elini saçlarıma götürdü ve okşayarak yüzümü ortaya çıkardı. Pantolonunu araladı ve baksırından aletini çıkardı. Sertliğini pantolon üstünden deliğimde hissediyordum.
Beni tekrar kucağına aldı ve ayağa kaldırıp yüzümü duvara yapıştırdı. Belime ve kalçama eliyle şekil verdi. "Elinle deliğini arala." dedi. Utanıyordum ama arzum daha ağır basıyordu. İki elimle deliğimi araladım. Dizleri üstüne çöküp deliğimi baştan sona yaladı. Yetmezmiş gibi bir de diliyle deliğimi zorluyordu. Şaplak atarak ayağa kalktı.
Aceleyle deliğime sürttü sikini.
"Hızlı olmamız lazım." dedi saçlarımı koklayıp. Bense zevkle nefes alıp veriyordum. Aletim sızdırıyordu. Sikinin başını içime soktu. Kabaca inledim. Kulağımı emiyordu o da bir yandan.
"Tam şu an Naz yerine seni karım olarak alabilirim. O kadar eşsizsin. İnanmayacaksın ama seni o kadar uzun zamandır sikmenin deli gibi öpmenin hayalini kuruyorum ki anlatamam.."
Bense yarısını duyup devamını kendim tamamlıyordum, acıyla karışık zevkten inliyordum. Damat odasını dışarıdan gelen düğün sesleri dolduruyordu.
Tamamını içime soktuğundaysa acıyla bağırdım. Saçlarımı okşadı. Boynumu öpmeye başladı. "Sakin ol bebeğim... Birazdan acı yerini zevke bırakacak.." dedi ve daha sert sikmeye başladı.
"Hakan... Yavaş." dedim kesik kesik.
Zevk dolu bir ses bıraktı odaya.
Hafif hafif kasılıyordu aleti. İnledi, daha hızlı inledi. Sonundaysa aletini zar zor dışarı çıkarıp eline boşaldı. Nefes nefeseydi.
"İçine boşalırdım ama zorda kalmanı istemedim.." dedi ve bana yaklaşıp dudaklarımdan sertçe öptü.
Sızdıran aletime baktım. Arkama tekrar geçip beni çekiştirmeye başladı. Kısa sürede ben de eline boşaldım. İkimizin menileri karışıyordu. Ben gözlerimin kararmasıyla baş başa kalırken o elini yalıyordu.
Sonrasındaysa toparlanıp düğünden gitmiştim zaten. Pişmanlık kaplamıştı içimi. Aldatma işine girişmiştim. Üstelik adamın düğün gününde.
Bir umut evlenmez diye düşünmüştüm ama sabahında evlilik haberini almıştım.
Ondan sonra zaten içimi koca bir nefret kaplamıştı ona karşı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LIPSTCIK ON MY TEETH -GAY-
RomanceBu kitapta bolca cinsel içerik, şiddet vardır. Ona göre okuyun duyarı başka yerde kasın.