Merhaba sevgili okurlarım,
Öncelikle bunu bir bölüm bildirimi olarak anlayan ve sevinen tüm okurlarımdan özür dilerim. Maalesef ki, size bölüm ile gelemedim fakat sevineceğiniz daha güzel haberlerim var sizlere.
"Karanlık İstanbul" benim ikinci kitabım, biliyorsunuz. Buna rağmen sanki elime ilk kalem alıp da onu yazmışım gibi yeri ayrı bende. Yazarken ruhumu bıraktığım, kendi acılarımı ve mutluluğumu sizlere anlattığım bu kitap için her zaman en iyileri olsun istedim. İster bölümleri, isterse de editlerini özenle hazırladım ve sizlerin karşısına hep en güzelini çıkarmak için elimden geleni yaptım. Ne kadar başarılı oldum bilmiyorum ama umarım sizlerin kalbine dokunabilmişimdir.
Kitaba başladığımda o kadar heyecanlıydım ki, bölümleri düzenlemeden paylaşıyordum ve çok hatalara yol veriyordum. Acemi bir yazar olsam da, beni bu yolda yalnız bırakmayan sizlerin sayesinde kendimi geliştirdim, hatalarımı gözden geçirip, en aza indirerek uyarılarınızı dikkate aldım. Elbette her başarılı kadının arkasında onun düşmesini bekleyen birileri olur. Çok üzülerek söylüyorum ki, benim düşmanım kendi hemcinslerim oldu.
Bu bir yıl içerisinde olmadık sözler edildi, küfürler havada uçuştu, karaktere kızıp bana saranlar oldu ve hatta tehtitlerle bile karşılaştım. Kitabım çalındı, emeklerim bir hiçmiş gibi harcandı. Ben, daha iyi yerlere geleceğiz diye düşünürken, beni hayattan bile soğutup uzaklaştıranlar oldu buradan.
Uzun zaman oldu "Karanlık İstanbul"u yazmayalı. Belki bazılarınız kitabı okumayı bıraktı, bazılarınız bana küstü ama hâlâ benden bölüm bekleyenler var. Bu açıklamayı yapmam gerekti sizler için. Geç kaldım biliyorum ama kendimi toparlamam lazımdı, umarım beni anlarsınız.
"Karablık İstanbul"u unutup diğer kitabıma odaklandığımı düşünenler oldu aranızda. Elbette buna hakkınız var çünkü evet, "Aşk-ı mavera"ya daha çok zaman ayırıyordum. Benim için tüm karakterlerim özel, tüm kitaplarım bibirinden güzeldir; ayırım yaptığımı düşünmeyin lütfen.
Bu satırları yazma nedenime gelinceyse;
Her şeye rağmen, başımıza gelen onca talihsiz olaya rağmen "Karanlık İstanbul" için satırların aydınlanma vakti geldiğini düşünüyorum. Eğer siz de böyle düşünüyorsanız, 1 Haziran 2024'de tekrardan burada buluşalım.
Kitabın tüm bölümlerini, karakterleri ve sahneleri değiştirerek daha güzel şekilde sizlerin önüne sunacağım kitabı. Rüzgar ve İstanbul'un aşkını en güzel şekilde anlatacağım size. Onları özlediniz değil mi?
Peki ya siz, sil baştan, her şeye rağmen benimle misiniz?
Eğer hazırsanız, 1 Haziran 2024'de Karanlık İstanbul'un ilk bölümü ile misafiriniz olacağız.
Duyurulardan haberdar olmak için- sevincrami_ ve karanlikistanbull hesabını takibe almayı unutmayın.
Sevgilerle, Sevinç Rami
Karanlıklarımızın aydınlaması dileği ile...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARANLIK İSTANBUL
ActionBabasının baskılarına,zorla evlendirilmesine dayanamayan 22 yaşında İstanbul.Bu işkenceye son vermek adına,düğün günü üzerinde gelinliğiyle,annesinin intihar ettiği denize gider ve kendisini hırçın dalgaların kollarına bırakır. Orada,tesadüf eseri o...