Ruhumda Açılan Yara

713 94 58
                                    


Bölüm şarkısı:Kül Oldum

Beğeni ve yorum bekliyorum arkadaşlar ♥️

"Güleyşan nene'nin eve tekrardan dönmesi ile ne söyleyeceğini hepimiz merakla bekliyorduk.
Öfkeli görünüyordu...anam ile babama sinirlendiği belliydi.Devrim de odaya girdiğinde Erdem abi'nin yanına geçerek oturduğunda siyah gözleri beni bulmuştu.
Güleyşan nene elindeki bastonu iki kez yere sertçe vurarak konuşmaya başladığında benimde bakışlarım onu bulmuştu.

"Ha şimdu Ramiz in oradan geleyrum...koniştuk anlaştuk duğun içi cün sonra olacak.
Besime hazurluklarunu et ha şenluk edeceağuk."

Besime ana sevinçle oturduğu yerden kalkarak Güleyşan nene ye sarıldığında ben iradesiz bakışlarımı Devrim e çevirmiştim ama zaten o da aynı ifadesiz hâliyle bana bakıyordu.
Aslında mutlu olmam gerekiyordu , sonuçta anamdan kurtuluyordum ama beni o koskoca şehirde neler bekliyordu bunu bilmediğim için deli gibi korkuyordum.
Orada burada olduğu gibi arkamda bir Güleyşan sultan olmayacaktı..beni koruyup kollayacak biri olmayacaktı.
Besime ananın sesi ile kendime geldiğimde irkilsemde yüzümü düz tutmaya çalışıyordum.

"Ahzan...ha sana gelinlik almıştım kızım gel de göstereyim . Bakalım beğenecek misin?"

Besime ana ile yan odaya geçtiğimde yatağın üzerinde beyaz uzun kollu boyun kısmı dantelli ,alt tarafında güpür dantelleri vardı.Gelinlik güzeldi ama bana göre değildi... biraz açık gibiydi.

"Ana ha bu gelinluk biraz açuk değul mi?"

"Yok kızım... İstanbul da herkes böyle giyiney artık."

Ben tekrardan konuşmaya başlayacaktım ki Devrim odaya öküz gibi dalmıştı.
Devrim in gözleri direkt yatağın üzerindeki gelinliği bulduğunda anasına karşı sert çehresi ile konuşmaya başlamıştı.

"Bu ne biçim gelinlik ana her yeri meydanda.Ahzan  kadar açık bir gelinlik ile o kadar adamın içinde dolanamaz!"

Dedikleri ile hiddetlenerek onun üzerine yürüdüğümde onunda sert çehresi bana dönmüştü.

"Sen kimsin ula ..ben beğendum giyeceğum."

İnadım inattı... sırf ona gıcıklık olsun diye yine giyerdim bu gelinliği.
Devrim birkaç adım daha attığında burunlarımız neredeyse bir birine değecekti.Anasından da utanmıyordu ayı!

"Giymeyceksin ula.Giydirmem.!"

Devrim in ilk kez şiveli konuşması ile şaşırsam da belli etmedim.
Ellerimi bellerime koyarak ona birkez daha diklendiğimde Besime ana araya girmeye çalışmış ama başarılı olamamıştı.

"Dev-"

"Sağa soran yok Allah'un kalasi.Ben ciymek istersem ciyerum ,sen da sadece susup oturursun !"

"Ahzan!Beni deli etme ulan, düğüne kesin o Horevili Semih de gelecek.Ulan elin kancık pezevenki seni böyle görecek bende susup eyvallah mi diyeceğim!
Yok öyle bir dünya."

"Gelsiiin bağane ki? Ayrıca sağa ne ki!"

Devrim bir eli ile yüzünü sıvazlarken dudakları arasından da sabır çekiyordu...dur hele sen dur ben sana daha ne sabırlar çektireceğim Devrim efendi.
Ona ardımı dönerek gelinliği elime aldığımda ona bakmadan konuşmaya başlamıştım.

"De çık hayde..gelinluğumu giyeceğum."

Ardımda ki kapının şiddetle kapanması ile gittiğini anlamıştım.Besime ana birkaç saniye yüzüme bakmaya devam ederken bir anda kahkaha atarak gülmeye başladığında bende istemsizce onunla birlikte gülmeye başlamıştım.

Devrim -i Ahzan Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin