'Cehennem boş. Bütün şeytanlar burada.
- William Shakespeare
Davet gününün sabahı
🕰️Geçmişte kalan gölgemizi takip etmek kapanmayan yaralarımıza, yüreğimizin sönmeyen ızdırabına son vermek yerine daha da kanatır yarayı, daha da harlar yüreğimizdeki acıları.
Belki de çıktığı yolun bitimi olmadığını biliyordu Diabolus. Boğazındaki ellerin kimler sırtındaki kesiklerin kim tarafından açıldığını bildiği gibi.
Rahat koltuğunda oturup bacaklarını masaya uzatan Diabolus elindeki yardım isteklerine bakarken derin düşüncelerinden onu somutlayan kişi Blaze oldu. Alaycı tavrıyla bakmaya devam ettiği için Diabolus anlamıştı,yine başı fena halde şişecekti.
Vişne çürüğü rengindeki saçını sol eliyle düzeltti Blaze. Sağ taraftaki saç tutamları boynuna gelirken sol ve arka kısımları kısaydı. Çoğu insanın bakmaya çekindiği gözlerinin farklı renk oluşu loncadaki dostları için önem arz etmiyordu.
Sağ gözü zümrüt yeşili iken sol gözü neredeyse beyaz renkti. Sağ gözünün altındaki enine uzanan yara izi de insanlar üzerinde kötü izlenimler bırakıyordu. Ya da insanların bu kadar korkmalarının sebebi Lonca örgütünün
büyücüsü olmasından olmalıydı.Lonca örgütü bilindiği kadarıyla altı kişiden oluşuyor. Diabolus Belvedere da kurucusu olarak örgüttekilerin itaat ettiği liderleri. Ama bundan ne krallığın ne de diğer liderlerin haberi var.
Yaşadıkları evrende insanlar için toplu halde yaşamak zaruri olunca buna bağlı olarak aralarında menfaatler ve istekler konusunda çekişmelerin olması da kaçınılmazdı. Bu durumda, şayet çekişmeleri önleyecek bir hakim olmazsa insanlığın mahvolmasına ve insan neslinin kesilmesine on iki Tanrı tarafından karar verildi.
İnsanların birbirlerine bu denli zarar vermesini önleyecek bir otorite olarak da klise devreye girdi. Zamanla klisenin etki alanı küçükdüğünde ise ortaya beş lider çıktı; Lonca örgütünün lideri Diabolus Belvedere, Kurt Klanının liderleri Caliban kardeşler Albars ve Tomris, Korsanların lideri Morana Darcy, Büyücülerin lideri Melantha Scylla ve Nephths Krallığı.
Herkesin sorumlu olduğu bölge ve o bölgede koyduğu yasaları var. Birbirlerinden üstün olmayıp itaat ettikleri varlıklar yani Tanrılar bir.
Lonca örgütü krallığın içinde bulunmasına rağmen kralın, lonca üzerinde söz hakkı dahi yok. Bunun nedeniyse lonca örgütündeki altı-yedi kişinin krallıktaki kırk bin şövalyeye denk olmasından kaynaklanıyor.
Lonca örgütü parasına ve keyfine bakan bir grup insandan oluşuyor. İnsanlar tarafından yazılan istek mektuplarını alır eğer parası iyiyse yardım ederler. Fırıncının un torbalarını taşımaktan tut uykuda olan bir diplomatın kalbine hançeri saplamaya kadar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÜNAHSIZ GÜNAHKAR
Historical FictionTanrı tarafından bana yeni bir şans verilmişti ama neden tekrar ölmek zorundayım ki! Hayır! Juvelian'ın kaderini kabul etmiyorum kendi hayatımı dilediğim gibi yaşayacağım ölmek istemiyorum! Kartlar yeniden dağıtılırken oturup urganın boynumda yer e...