2. Bölüm

1.7K 34 35
                                    

O araba aynı hemde karşımda.
Donup kaldım sadece rüzgarı ve arabayı algılıyordum. Dış dünya ile alakam kesilmişti ki Leyla beni sarsana kadar..

"Lina neyse bakıyorsun,iyi misin gel otur."

Dedi ve donmuş bir biçimde ona bakmaya başladım.

"Bana bak Lina ne gördün orda ne var.Kendine gel korkutma beni.."

"L-leyla bak bu araba ..."

Leyla arkasını döndüğünde araba çoktan girmişti..
Bense ruhum çekilmiş gibi sadece boş yola bakıyordum.

"Al al su iç , ne oldu ne gördün anlat. Dün gece tek gittin biri sana bişi mi yaptı? Onu mu gördün. Neyi ne gördün soyle."

Suyu elinden alıp içtim ve banka oturduk.
Benim gördüğüm arabayı o görmemişti ve bana inanmayacakti da. Halüsinasyon da görmedim dün ki araba beni görünce ışıklarını kapatan arabaydı o..

Derin bir nefes alıp kendime gelmeyen başladım.
Korkmuştum hemde fazlasıyla. Panik atağım vardı ama bu bi araba yüzünden tetiklenemezdi. Bir şey olacaktı ve bundan eminim.

"Lina daha iyi misin kuzum ?"

"Şey , dün dün gece bi araba bi kediyi ezdi o arabaya çok benzettim o yüzden yani iyiyim."

"Bir kedi yüzünden mi böyle oldun , emin misin Lina?"

Bunu ona şimdilik söylemeyecektim çünkü boş veya kuruntu gibi bir şey yüzünden onu da korkutamazdim. Bunu ona yapamazdim.

"Evet, eminin hatta o kendi yavruydu ondan etkilendim sanırım bir sıkıntı yok ."

"Tamam o Zaman, seni evine bırakayım yada bi cafe de kahve içelim eğer iyiysen."

Bu isteği red edebilirim ama çıkıp biraz kafa dinlemek istiyorum dünden beri fazla stres yaptım.

"Tamam gidelim hatta kahveyi alıp sahile gidelim hava almak istiyorum malum ödevler falan."

Tamam demişti,kahveleri alıp sahile gelmiştik
Kumların üstünde ayakkabıyla yürüyorduk ve kahvelerimizi içiyorduk.

"Dün gece ben gittikten sora bişi oldu mu hiç?"

"Hayır, neden?"

"Hiç öyle merak ettim işte, naptınız ben gittikten sonra?"

"Sen gittikten tam 10 dk sonra topladık dondurma alidik can herkesi evine bıraktı, ama seni ayrı bırakmak istemişti acaba nedenn?"

"Ay saçmalama kızım çocuğun ne işi olur benle ya."

"Ne saçmalama ya , sen gittikten sonra çok sessiz kaldı hatta ben acaba takip mi etsem ya da yürüyüşe çıktım eşlik ediyim falan diyerek Lina'yi  evine kadar bıraksam mi diye çok söylendi."

Yürüdüğümüz yolda durdum ve konuştum

"Ne demek istiyorsun , Can benden mi hoşlanıyor yani."

"Sence , kızım çocuk sohbet ederken hep sana bakıyodu fark etmedin mi hiç ya."

"Off bilmiyorum ya, kafamı karıştırma sende zaten okulun sorunları bitmiyor aşkla meşkle uğraşmam şu an."

"Peki madem , ama çocuk sana yanık gibi haberin olsun sevmiyorsan da pek ilgi gösterme yazık olur ona."

Yürümeye devam ettik, kahvelerimiz bitmişti bizim eve yakın bir yerde park vardı ve oraya gelmiştik.
Leyla'nın telefonu çaldı.

" Alo , evet eve yakınım anne neden? Gerçekten mii!? Hemen geliyorum."

"Noldu , birine bişi mi oldu ??"

Gizli Saklı (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin