7.Bölüm

861 26 46
                                    

🤩SINIR-----> OY 15 YORUM 30🤩

🔥Birde satır arası yorumlarınızı bekliyorum unutmayın!!

***

Gelecek bunu gösterecek ne demektir ya seninle ne alakam olabilir acaba odun!

Arkama bakmadan hızla merdivenlerden çıkıp yattığım odaya gittim kapıyı kapattım ve kilitledim. Anahtarı komidinin üstüne bıraktım. Kafası yerinde değildi her hâlde ne saçmalıyordu.

Bana bakınca onun karısı olacak tip var mıydı acaba? Hah! Şaka yapıyor olmalıydı bence. Umarım ki şaka yapıyordur.

Karnıma giren sancı ile yatağa oturdum geçmesini bekledim. Yatağın içine girdim ve kafamı yastığa koydum. Olanlar kafamı karıştırmıştı. Gözlerim kendiliğinden kapandı ve uykuma devam ettim.

Olduğum yerde kıpırdandım. Gözlerimi açtım ve hâlâ etraf karanlıktı. Kapının önünden tıkırtı sesleri geliyordu. Kaan mi gelmişti bu saatte? Kapı kilitliydi zaten istese de gelemezdi. Tekrar gözlerimi kapattım ama bu sefer kapının kolu oynamaya başladı. Kapıyı birisi zorluyordu.

Gözlerim şokla açıldı ve yatakta doğruldum.
Bu saatte kapımı zorlayan kişi umrarim Kaan değildir başkası olamaz ama o da olmasın lütfen.

Kapı kolu zorlanmayı bırakıldı ve adım sesleri duydum bu sefer sanki uzaklaşıyordu. Tabii kapı kilitliydi acamayınca pes etmiştir öküz. Tekrar adım sesleri geldi ve bu sefer kapıya anahtar takılma sesi geldi! Hayır. Acmamaliydi kapıyı olamaz bu olmasın lütfen.

Kapı açıldı ve ben sessiz bir şekilde olduğum yere sinmiştim. Kapı sonuna kadar açıldı ve Kaan girdi içeriye. Ondan başkası da olamazdı zaten. Karanlıkta odayı sadece evin dışında ki ışıklar aydınlatıyordu. Ve gözleri gözlerime tutundu..

Kesin cin görmüş gibi bakıyordum. Ama bu saatte odamda ne işi olabilirdi?! Bana doğru gelmeye başladı. Mutfakta olduğundan daha farklıydı üstü başı dağınık gömleğinin düğmeleri karnına kadar açık karın kaslarını belli ediyordu. Saçı dağılmış ve gözleri kırmızılaşmıştı. Ne!? Gözleri..

İçmişti, alkol almıştı ve su an benim odamdaydi olamaz. Tam yatağın önünde durdu ve

"Sadece konuşmaya geldim,öldürecekmişim gibi bakmayı kes." Dedi.

Dedim kesin altıma sıçıyormus gibi bakıyordum.

"Ne var? Niye geldin,ne diyeceksin? Sabahı bekleyemedin mi ?"

Dedim ve sağ üst dudağı havaya kalktı. Komik miydi? Kesinlikle hayır.

Yatağın ucuna oturdu. Aha cidden bir şey olacaktı konuşmakla biterse bu gece şükür edicem Allah'ım.

"Belki de seni özlemişimdir sadece.."
Dedi.

Bu da ne demek? Alkol beynine mi vurmuş bunun lan. Gerçi sarhoş bu ne dediğini bilmiyor ama yapacağı hareketlerden korkuyordum. Aklı başında değildi!

"Kaan git yat nolur,sabah konuşalım."

"Şşt , sadece özledim korkma bir şey yapmam hangi kafada olursam olayım sana zarar vermeyeceğimden emin ol Lina."

"Kokunu özledim sarılıp yatalım mi?"

NEEEE!?!?!?? NE DEDİN SENN!? ALLAHİM İMDAT.

Yatakta birden üstüme doğru gelmeye başladı olduğum yere daha çok çöktüm. Üstüme geldi ve durdu. O üstte ben onun altına çok kötü bir pozisyondaydık.

"Kaan hayır lütfen git,nolur korkutuyorsun beni." Dedim ama dinlemedi yüzü yüzüme yaklaştı.

Ellerimle onu ittirmeye başlamıştım ki, iki kolumuda tutup yatağa bastırdı. Ben çığlıklar atıyordum yatakta kurtulmak için kendimi sağa sola doğru hareket ettiriyordum ki , Kafasını boynuma doğru getirdi. Önce kokladı sonra dudaklarını kulağıma deydirdi..

Gizli Saklı (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin