Chapter 20

1.7K 238 108
                                    

"ඔයා කවුද?"

යෙහස් ඇස් දෙක ඇරපු ගමන් තමන්ව තුරැල් කරන් ඉන්න විහංඟගෙන් ඈත්වෙන ගමන් ඇහුවෙ...විහංඟට දැනුනෙ මුලු ලෝකෙම තමන්ට නැතිඋනා කියලා...

"කෝ...එහාට වෙන්න දරැවෝ...මට මෙයාව බලන්න ඕන!"

යෙහස්ගෙ තාත්තා ඇවිත් විහංඟට එතනින් අයින්වෙන්න කිව්වෙ...යෙහස්ගෙ දැන් තත්වෙ කොහොමද බලන්න ඕන නිසා...

විනාඩි දහයක් විතර යෙහස්ව චෙක් කරපු ඩොක්ටර් යෙහස්ගෙ නලලට කිස් එකකුත් දීලා ගියෙ විහංඟට යෙහස් එක්ක කතා කරන්න දීලා...යෙහස්ගෙ තාත්තා දන්නෑ යෙහස්ට විහංඟව මතක නැ කියලා...

"ස්වීටී! මගෙ මැණිකේ..."

විහංඟ ගිහින් යෙහස්ගෙ ඇඳේ වාඩිවෙලා අතක් අල්ලගත්තෙ යෙහස් අත ගසලා අයින් කරගද්දී!











"අල්ලන්නෙපා තමුසෙ මාව...ජරා මිනිහා...මට බොරැ කරලා...ඔහෙ නිසා තමයි මට මෙහෙම වුනෙ...හුවෑආආආආඅ මගෙ ඇග රිදෙනවා...එන්නෙපා මන් ලගට"

"උබ මාව බය කරා ස්වීටී"


එලියක් මූනට වැටෙද්දි මට හිමීට ඇහැරැනා...ම්හ් මගෙ මුලු ඇගම රිදෙනවා...කොහෙද යකො මෙ දිව්‍යලෝකෙද? ...හත්තික්කෙ ඇස් ඇරියම ගොටුකොළයත් ඉන්නවා...මූත් මගෙ පස්සෙන්ම දිව්‍යලෝකෙට ඇවිත් ද?

ම්හ්...කෙදිරිගෑවුනා මට...මෙන්න මෙ මිනිහා යකෙක් දැක්කා වගෙ බයවෙලා..මන් මැරැනා කියලා වෙන්නැති හිතන්නෙ...එතකොට බැරියැයි වෙන ගෑනු එක්ක ඉන්න ජරා මිනිහා...

පැනපු ගමන් මාව බදාගත්තා...ආඅ අයියො මගෙ ඇග රිදෙනවා මූට තේරෙන්නැ...චුට්ටක් අවුස්සනවද එක්කො මට දුන්නු දුක් ඇවිලෙන්න ඕනි සුදුතාත්ති ඔවාට...

ඔයා කවුද කියලා ඇහුවා...ඒහ් ඇහුවා විතරයි මෙන්න මෙ මිනිහා අඩනවා...අඩයි කියලා හිතුවෙ නැ හැබැයි...අනෙ මුගෙ රඟපෑම මන් අහුවෙයි ගොටුකොළයට හහ්!

තාත්තා ඇවිත් මාව චෙක් කරා...හත්තික්කෙ මෙ මිනිහා දන්නවද දන්නැ මෙ මගෙ තාත්තා කියලා...නැතුව ඇති හැබැයි තාත්තා දන්නවනම් මේකව මරයි මන් හැප්පුනෙ මෙ මිනිහා නිසානෙ ඉතින්...තාත්තා ගියාට පස්සෙ ආයෙත් මන් ලගට...මන් නැතුව බෑ වගෙ ම්ම්ම්...

පෙම්වන්තයෝ || TK NONFICTION Where stories live. Discover now