Tebligat

49 8 1
                                    

Selamlarrr, yeni kurgumuz sizlerle.

Ben çok ama çok heyecanlıyım.

Bu bölüm biraz konuyu anlamak içindi. Gelecek bölümler çok güzel şeyler yaşayacağız.

İyi Okumalar...

25.05.2024

.

.

.

.

.

.

Sabah sabah çalan kapının sesiyle yerimden sıçradım, söylene söylene aşağıya inip kapıyı açtım. Tek gözüm açıkken gördüğüm kurye sinirlerimin daha da artmasına sebep oldu. Adıma bir zarf geldiğini duyunca uykum tamamen açıldı, kim bana neden zarf göndermişti ki?

Hızlıca imzayı atıp zarfı kuryeden alıp kapıyı kapattım. Resmi bir belge olduğu her halinden belliydi. Düşündüğüm şeyin olmasını umarak paketi yırttım. Tahmin ettiğim gibiydi, elimde tam olarak tebligat mektubumu tutuyordum. Heyecandan aniden çığlığı bastım.

Sesim çok yüksek çıkmış olmalı ki anne ve babam koşarak yanıma geldiler. Bana bir şey olduğunu sandıklarından annemden bir güzel azar yesem de sırıtarak zarfı onlara doğru salladım. Ailemin şaşkınlığını umursamadan zarfı açtım.

Gereksiz açıklamaları geçtikten sonra asıl beni ilgilendiren yere geldim.

"Sayın Selen Demir yapılan atamalar sonucunda görev yeriniz Hakkari Devlet Hastanesi'dir."

Şaşkınlıkla gözlerimi kırpıştırdığımda ve ağzımdan bir "Ne?" nidası döküldü ve kağıt birden elimden kayıp gitti.

"Kızım, ay Selim ne oldu bu kıza, güzel kızım kendine gel." annemin dediklerini duysam da şoku atlatamadığım için konuşamıyordum.

Babam eğilip kağıdı aldı bir kaç saniye sonra yüzünde bir sırıtış belirdi bu sırıtışı çok iyi biliyordum ve "Hayırlı olsun karıcım kızımız Hakkari yolcusu" diye anneme seslendi. Annem benden daha yüksek bir sesle "NE!" diye bağırdı.

Ben Selen Demir İstanbul'da yaşayan doktor bir anne ve babanın yeni mezun doktor kızıyım. Babam Selim Demir Türkiye'nin ünlü doktorlarından biri, doktorluk okumamda ki en büyük etken diyebiliriz ve annem Sevgi Demir babam kadar olmasa da bir çok yerde adı geçen bir doktor. Ailemin tek çocuğu olduğum için bebekliğimden bu yana prenses gibi büyüdüm. Başarılı bir öğrenim hayatı geçirdim ve hem yurt içinde hem de yurt dışında en iyi okullarda okudum ve mesleğimi elime aldım. Ailemle yaşadığımız uzun tartışmalar sonunda Türkiye'de yaşamak ve mesleğimi burada yapmak istediğime karar verince babam bana hiç bir şekilde kendisinin karışmayacağını bu saatten sonra kendi ayaklarım üzerinde durmam gerektiğini söyledi. Bir kaç ay önce sınava girdim ve bugün gelen zarfla atandığımı öğrendim hem de HAKKARİ'YE!

Babamın sırıtışını biliyorum demiştim, bu ben sana demiştim sırıtışıydı...

Annem ayağa kalkmış bir o yana bir bu yana volta atıp duruyordu. Babamla uzunca bakıştık aslında işimi ayarlaması bir telefonuna bakardı ancak burnumun sürtmesini istiyordu. Bu zamana kadar hep el bebek gül bebek büyüdüğümden şımarık olduğumu söylüyordu, şimdi görev yerimin Hakkari olması onu bir hayli keyiflendirmişti.

Sonunda sessizliğimi bozup "Herkes sakin olsun, ben gideceğim yerden memnunum hem babam da çok mutlu görünüyor" diyerek ayağa kalktım.

Babamla, baba kız olarak aramız çok iyi ancak meslektaş olarak pek iyi değiliz. Fakat istediğini ona vermeyeceğim, şu an yapamayacağımı düşünse de onu yanıltacağım çünkü ben Selen Demir'im ve ne istersem yaparım.

Zarfı alıp odama çıktım ve baştan sona okudum, 3 ay içinde göreve başlayacağım ve daha bir çok bilgi yazıyordu. Telefonumu alıp Deniz'in adına tıkladım ve hoparlörü açtım. Sabahın köründe aradığım için bağırmasını dinledikten sonra olanlardan bahsettim. Benim gibi o da şoka girdikten sonra kendi zarfının gelmediği hatırlayınca atanamadığını düşünüp birden ağlamaya başladı.

Deniz Yıldırım kendisi en yakın arkadaşım, sırdaşım, kız kardeşim olur, uzun zaman boyunca anlaşamasak ta bazı olaylardan sonra birbirimizin değerini anlamıştık. Ailelerimizin yakın olması bizi de bir araya getirmişti.

Biz konuşmaya devam ederken odasına annesi girdi Deniz birden telefonu fırlattı ve "Selen tebligat geldi!" diye bağırmaya başladı. Bir kaç yırtma sesinden sonra yüksek sesle okumaya başladı, gereksiz olan tüm yerleri sıkılmadan okudu, sıkılmaya başlamıştım ki "Sayın Deniz Yılmaz yapılan atamalar sonucunda görev yeriniz Hakkari Devlet Hastanesi'dir." diyene kadar

Aynı anda bağırmaya başladık, en yakın arkadaşımla aynı yere göreve gidecektik. Bu saatten sonra beni hiç bir şey yıldıramazdı.

 Bu saatten sonra beni hiç bir şey yıldıramazdı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

.

.

.

.

Ay geldim, eee nasıl başladık sizce? Neler düşünüyorsunuz?

Geri dönüşleriniz benim için çok önemli. Yorum yapmayı ve yıldıza basmayı unutmayın!

Bir sonraki bölüme kadar kendinize çok iyi bakın!!!

Söz Ver YüzbaşımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin