3.BÖLÜM

89 14 15
                                    

Bölümü umarım beğenirsiniz.
İyi okumalar...
...

"Ne düşünüyorsun?"

İç çektim "iki dakika sus artık Lisa."

Yanımdan bir öfleme sesi geldi "aman be."

Hafifçe gülümsedim. Gerçekten çocuk gibiydi. İki dakika susmuyordu. Biraz kafa dinlemek istiyordum. Zaten arabanın bozulması sinirlerimi bozuyordu.

Biz şu an ne mi yapıyorduk. Arabanın içerisinde oturmuş Jennie'nin bizi almasını bekliyorduk. Ancak hiç susmayan Lisa ile bu gerçekten çok zordu.

"Borcunu düşünüyorsundur şimdi sen."  Alayla çıkan sesi üzerine yan gözle ona baktım. Göz göze geldiğimizde oturduğu koltukta tamamen bana döndü "Ciddiye alma bak beni, dalga geçiyorum. Çıkartır verirsin şimdi para falan istemiyorum."

Sence bende çıkartıp verecek kadar para mı var?

-"Olmaz."

Kaşlarını çattı "almam ki." Duraksadı "içim rahat etmez diyorsan başka bir şekilde anlaşırız."

Yüzümü buruşturdum "pislik yapma be"

Aynı benim gibi o da yüzünü buruşturdu "nerenden anlıyorsun. Ders falan anlatırsın ne bileyim bir şey ısmarlarsın demek istedim."

Bakışlarımı kaçırdım. Yerin dibine girmek istiyordum. Of be Jennie nerde kaldın ya!

"Arkadaşın da gelemedi."

İç çektim. Yağmurun biraz yavaşlamasından dolayı camı birazcık araladım. İçeriye giren serin hava ile rahatlamıştım.

Dışarıyı izleyen Lisa'ya yandan bir bakış gönderdim. Susmaya karar vermiş gibiydi. Sonunda kafa dinleyeceğim için seviniyordum ki arkamızda duran araba ile bunun mümkün olmayacağını anladım.

Emniyet kemerimi çıkardım ve Lisa'ya döndüm "hadi."

Başını olumlu anlamda salladı ve kapısını açtı. Tam inecekken duraksadı ve torpidoyu açıp pembe bir saç tokasına uzandı. Yaptığı her şey o kadar saçmaydı ki umursamadım bile ve arabanın kapısını kapatıp Jennie'nin arabasına doğru ilerledim.

Ön koltuğun kapısını açtım ve arkamdan gelen Lisa'ya arabasının anahtarını uzatıp Jennie'nin yanına yerleştim.

-"Çok geç kaldın?"

Arka koltuğa yerleşen Lisa'ya dikiz aynasından baktı ve tekrardan bana döndü "Biraz yalnız kalın istedim."

Mal mal sırıtmaya başladığında göz devirdim ve önüme döndüm.

"Selam Lali-"

Elimi hızla Jennie'nin koluna atıp "Lisa" diye mırıldandım. Ona Lalisa dememizi istemiyorsa belli ki rahatsız olduğu bir durum vardı. Saygı duymamız gerekirdi.

Usulca başını salladı "Selam Lisa."

"Selam Jennie." Onu göremiyordum ama sesinden bile heyecanlı olduğunu anlayabilirdim. "Adın Jennie'ydi değil mi?"

Jennie arabayı çalıştırırken aynı zamanda da Lisa ile konuşuyordu. Ben ise sadece onları dinliyordum. "Adım kesinlikle Jennie." Güldü "sen de meşhur Lisa'sın."

Hızla Jennie'ye döndüm "Jennie.!"

Arkamdan bir kıkırtı sesi geldi "Meşhur muyum orasını bilmiyorum ama evet Lisa'yım."

Jennie tekrardan konuşmaya hazırlanıyordu ki onu durdurdum "biraz yola odaklansana sen kaza yapacağız!"

Jennie yüzünü buruşturup yola odaklandı. Saçma sapan bir şey söyleyip de beni rezil esecek diye ödüm kopuyordu.

Losted Loves //ChaelisaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin