İstediğim etkileşimi aldığıma göre yeni bölümü salabilirim diye düşündüm:)
Keyifli okumalar..
...Chaeyoung
Üzerimdeki kısa kollu gömleği çekiştirdim ve üzerimde güzel durmasını sağlamaya çalıştım. Bir türlü beğenemiyordum. En sonunda sinirle ofladım ve diğer üçünde olduğu gibi bunu da çıkartmaya karar verdim.
Bu sırada Jennie elindeki portakal suyu ile yanıma geldi. Üzerimdekine bakıp alayla güldü "bu ne Chae? İş görüşmesine mi gidiyorsun?"
Sinirli ona baktım. Giydiğim her şeye bir kulp bulup beni vazgeçiriyordu!
-"Pes ediyorum ben! Yok işte bulamıyorum giyecek bir şey!"
Beni ittirdi ve dolabın önüne kendi geçti. Elindeki bardağı elime tutuşturup kıyafetlerimi incelemeye başladı. Uzun uğraşların sonucunda dolabın en diplerinden bir tulum çıkartıp elime tutuşturdu.
"Al bunu giy." Ben usulca başımı salladığımda "hadi hadi daha makyajını yapacağım!" diyerek bağırındı.
Göz devirdim ve onu odadan çıkarttım. Sanki ben makyaj yapmayı bilmiyordum!
Üstümü giyinip de saçımı yaptığım sırada Jennie'nin içeriden sesini duydum "geldi işte! Daha makyajını yapacaktık!"
Çantamı yanıma alıp salondaki camdan aşağıyı izleyen Jennie'nin yanına geçtim "yaptım ben. Ayrıca bi sakin olsana sen?"
Bana döndü ve başını olumsuz anlamda iki yana salladı "Olmaz uzun zamandan sonra ilk defa date'e çıkacaksın."
-"Date değil bu. Sadece dışarıya çıkıyoruz."
"Ha arkadaşça takılacaksınız?"
Yüzümü buruşturdum. Jennie hınzır bir gülümseme ile yüzümü işaret etti "Aha işte! Yüzünden belli!"
-"Off Jennie gidiyorum ben."
Hızla arkamı döndüm ve evden çıktım. En son arkamdan "kaç hemen de!" diye söylenişini duymuştum. Onunla uğraşamazdım. Sinir etmişti beni. Biz Lisa ile sadece iki insan olarak buluşacaktık. Arkadaşça değil. Kesinlikle değil. Biz onunla arkadaş olamazdık. Sadece kalbini kırdığım vicdan yapıyordum. Bu kadardı.
Apartmandan çıktım ve arabasının önünde elindeki aynasından kaküllerini düzeltmeye çalışan Lisa ile karşılaştım. Hafifçe gülümsedim. Bu hali çok tatlıydı.
Baştan aşağı süzdüm onu. Her zaman güzeldi ama bugün gözüme daha güzel gelmişti. Farklı olan neydi bilmiyorum ama gözlerimi ondan alamıyordum. Kalbimi hızlandırıyordu. Beni heyecanlandırıyordu. Tanıdık olan bu hisler beni korkutuyordu ve kabullenmek istemiyordum.
Yüzünü bana çevirip de göz göze gelmemizi sağladığında boğazımı temizledim ve ona doğru yaklaştım. Aynı benim ona yaptığım gibi o da beni baştan aşağı süzdü. Ardından tekrardan gözlerini gözlerime sabitledi.
-"Güzel olmuşsun."
İstemsizce dökülmüştü kelimeler dudaklarımdan. Benden bu tepkiyi beklemiyordu sanırım çünkü şaşırmış ve utanmıştı.
"Sen de bugün çok güzelsin."
Alayla gülümsedim "Ha yani diğer günler güzel değilim?"
Hızla başını iki yana sallarken keyifle onu izledim. Lisa'nın neden benimle bu kadar çok uğraştığını şimdi daha iyi anlıyordum. Onun şapşal çırpınışlarını izlemek hoşuma gidiyordu.
"Hayır her zaman çok güzelsin, bugün daha da güzel olmuşsun."
Hızlı hızlı konuştuktan sonra alt dudağını dişledi "gitsek mi ya?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Losted Loves //Chaelisa
FanfictionDavul bile dengi dengineydi. Chaeyoung'un Lisa ile işi olmazdı. ...