Sonunda bölümü tamamladım. Bu aralar yazarken zorlanıyorum. Aslında bu bölümü de pek beğenmedim ama atıyorum artık. Umarım siz beğenirsiniz.
Keyifli okumalar..
...
Elimdeki son tabağı da bulaşık makinesine yerleştirdim ve olduğum yerde doğrulup mutfağın temiz haline baktım. İşlerimi bitirmemin verdiği mutluluk ile rahat bir nefes verdim.
"Sonunda bitti kızım."
Ben mutfağa girdiğim ilk andan beri kapının önünde yatıp beni izleyen Lili'ye döndüm ve onun bu tatlığı karşısında sadece gülümseyebildim. Ona doğru birkaç adım attığımda pıtı pıtı adımlarla bana doğru yaklaştı. Onu kucağıma alıp salona doğru ilerledim.
O günkü buluşmamızdan sonra Lili'nin bir süreliğine bende kalmasına karar vermiştik. Lisa'nın babasını ikna etmesi gerektiği için Lili benimle birlikte takılıyordu.
Biz onunla gayet mutluyduk.
Bugün de evde Lili ile oturma günümüzdü. Okulda dersim yoktu. İşte de izin günümdü. Yatmak için mükemmel bir gündü. Ya da Lisa ile vakit geçirmek için mükemmel bir gündü.
Ben ikincisini tercih ediyordum sanırım.
Lili'yi koltuğun üstüne bıraktım ve onun koltuğa yayılmasını izledim. Aklıma gelen şeyle sehpanın üzerindeki telefonuma uzandım ve Lili'nin bir fotoğrafını çekip Lisa'ya gönderdim.
"Anneyi mi çağırsak kızım?"
Tabii ki de beklediğim hiçbir tepkiyi vermemişti. Patilerini yalamaya başlamıştı. Şapşal şey.
Elimdeki telefon çalmaya başladığında hızla telefona çevirdim yüzümü. Ekranın üstünde Lisa'nın adını gördüğümde yüzümdeki gülümseme büyüdü ve heyecanla telefonu kulağıma götürdüm.
-"Alo?"
"Kızım ne yapıyor Chaeyoung?"
Lili'ye yan gözle baktım "yatıyor." dudağımı büzdüm "sadece kızının ne yaptığını mı merak ediyorsun?"
Kulağıma kıkırtısı ilişti. "Sen ne yapıyorsun peki?"
Omuz silktim "merak ettiğini sanmıyorum."
"Chaeyoung! Lili'yi kıskanamazsın ama!"
-"Bütün ilgini alıyorsa tabii ki de kıskanırım.!"
Alayla konuşmaya başladı "Sanırım kızımı o evden almalıyım. Can güvenliği beni endişelendirmeye başladı."
-"Gelirsen alırsın." perdenin ipleri ile oynamaya başlayan Lili'ye takıldı gözüm "özlemiş seni, gelmeni istiyor."
Bir hışırtı sesi geldi karşıdan "hm... Sadece o mu özlemiş?"
Oturduğum yerde bağdaş kurdum ve görmeyeceğini bildiğim halde hızlı hızlı başımı salladım "evet sadece o özlemiş." duraksadım, alt dudağımı ısırdım "çok özlemiş ama."
Güldü "söyle ona ben de onu çok özledim. Madem özlemiş geleyim o halde."
Yüzümde geniş bir gülümseme oluştu "beklediğini söyledi."
"Geliyorum." diye mırıldandı ve telefonu kapattı. Derin bir nefes verdim ve kısaca etrafıma bakındım. Lili'nin yarattığı salondaki dağınıklık ile karşılaştığımda ise gözlerim hızla büyüdü ve bir anda oturduğum yerden kalktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Losted Loves //Chaelisa
FanfictionDavul bile dengi dengineydi. Chaeyoung'un Lisa ile işi olmazdı. ...