Bölüm biraz geç geldi çünkü bayramdan sonra finallerim başlıyor. Onlara çalışıyorum. Boşluk buldukça bölüm yazmaya çalışıyorum. Finallerim bittikten sonra sık sık bölüm atmaya devam edeceğim :)
Keyifli okumalar...
...
Chaeyoung
Restoranın en ucundaki masada hep beraber oturuyorduk. Jisoo ve Jennie büyük bir keyifle Lisa'nın ikimiz için sipariş ettiği pizzayı yiyorlardı. Lisa ise o ikisini kaşları çatık bir şekilde izliyordu.
Ben mi ne yapıyordum? Elimi çeneme yaslamış Lisa'yı izliyordum. Gözlerimi sırayla her bir ayrıntısında dolaştırıyordum. Gözlerinde, dudaklarında, saçlarında... Her yerinde.
Lisa oturduğu yerde huzursuzca kıpırdandı "Jennie! Ya siz hani gidiyordunuz, ne diye geldiniz?"
Jennie kısaca Jisoo ile bakıştı ve ağzındaki lokmayı zar zor yuttu. "Jisoo seni yalnız bırakamazmış."
Kaşlarımı çattım. Neden bırakamıyordu? Benim ona bir şey yapacağımdan mı korkuyordu? Ben ona zarar vermezdim ki.
Jisoo olumsuz anlamda iki yana salladı başını "Alakası yok. Jennie istediği için buradayız."
Jennie hiddetle Jisoo'ya döndü "Ya Jisoo!"
Jisoo hafifçe gülümseyip omuz silkti ve pizzasını yemeye devam etti. Bakışlarımı Jennie'nin üzerinde dolaştırdım.
Bu salak yüzünden mi şu an Lisa ile baş başa kalamıyordum?
Lisa'nın bakışları bana kaydığında hızla toparlandım ve elimi çenemden çektim. Gözlerinde garip bir parıldama görmüştüm. Ardından da yüzünde saklamaya çalıştığı her halinden belli olan bir gülümseme belirmişti.
"Ya ne yapayım acıkmıştım, pizza yemek için buradan daha güzel bir yer yoktu."
Aramızdaki bakışmayı bölen Jennie'nin sesi ile sabır dilercesine gözlerimi yumdum. Sizi izlemek için geldim diyemiyor tabii. Ben bunun acısını çok fena çıkartırdım ama!
"Seninle anlaşmıştık ama Jennie! Gidecektiniz!"
Lisa'nın sesi ile gözlerimi araladım. Jennie'ye doğru kafasını uzatmıştı. Fısıldadığını düşünüyordu ama onu çok net duyabiliyordum.
Jennie de aynı onun gibi "Ya tamam gideceğiz de Jisoo ne sever söylemedin bana." Diye mırıldandığında göz devirdim. Bunlar ne ara bu kadar yakınlaşmıştılar?
Jisoo elini ıslak mendil ile silip kısaca bana baktı "yalnız biz duyuyoruz sizi." Jennie telaşla ona döndüğünde Jisoo "sorsan söylerdim zaten." Diye devam etti.
Pekala sanırım Jennie çok haklıydı. Benim altıncı hissim bok gibiydi.
Merakla Lisa'ya döndüm. Bana bakmak dışında her yere baktığını fark ettiğimde istemsizce güldüm. O kadar tatlıydı ki. Bazen anlamlandıramadığım kadar cesur oluyordu. Bazen ise utancından yüzüme bile zor bakıyordu.
-"Jennie ile anlaşma yapılmaz. Sen bir dahakine güvenme ona."
Gözleri gözlerimi buldu "nerede çalıştığını söylemeyecekti ama." Dedi masumane bir şekilde.
Aynı Jisoo gibi "sorsan söylerdim zaten." Diye mırıldandım. Yüzünde belli belirsiz bir gülümseme oluştu ve hiçbir şey söylemeden Jisoo ve Jennie ikilisine döndü.
İç çektim ve az önceki gibi tekrardan Lisa'yı izlemeye başladım. Kendimi ne ara bu kadar kaptırmıştım. Onu bile bilmiyorum. Beni kendine öyle bir alıştırmıştı ki hiçbir şeyin farkına bile varamamıştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Losted Loves //Chaelisa
FanfictionDavul bile dengi dengineydi. Chaeyoung'un Lisa ile işi olmazdı. ...