10. BÖLÜM

74 12 30
                                    

Bu bölüm pek içime sinmedi ama sizi çok beklettiğim için atmaya karar verdim. Umarım bölümü beğenirsiniz. 

Keyifli okumalar..

...

Chaeyoung

"Ya ben gerçekten düşünemedim bu çocuğun manyak olduğunu tek amacım Lisa'yı korumaktı. Valla bak!"

Elimdeki sodayı bıkkınlıkla masaya koydum ve arkama yaslandım. "Anladım Jennie yeter artık."

Son bir saattir sürekli aynı şeyleri söyleyip bana açıklama yapmaya çalışıyordu. Ortada bir sorun olmadığını söylesem bile beni asla dinlemiyordu. Sürekli özür dileyip duruyordu ve ben gerçekten sıkılmıştım.

"Sorun yok yani değil mi?"

Usulca başımı salladım "evet sorun yok"

Emin olmak istercesine gözlerini kıstı "bana sinirli değilsin yani?.. Dayak yemeyeceğim?"

-"Hayır Jennie sana sinirli değilim." Duraksadım gözlerimi kısıp ensemi kaşıdım "yani sizi ilk gördüğümde burnunu kırmak istedim."

Bir anda elini burnuna attı "Tanrım! Ucuz kurtulmuşum!"

Usulca başımı salladım "biraz öyle oldu.. Her neyse kapatalım bu konuyu. Hem Lisa halledeceğini söyledi."

Aklıma bu sabah Lisa ile çatıdaki halimiz geldiğinde istemsizce gülümsedim. Biz öpüşmüştük resmen!

"Lisa ile konuşup anlaşmanıza sevindim."

Elime soda şişesini aldım ve usulca başımı salladım "evet konuştuk."

Tek kaşını kaldırdı ve dikkatle süzdü beni. "Sadece konuştunuz mu?" dedi alay edercesine. Birkaç saniye boş boş suratına baktım. Dudaklarımızın birleştiği anlar tek tek aklıma gelirken parmağımı dudağımın üstünde dolaştırdım yavaşça.

Jennie'nin gözleri bir anda büyüdü ve "Öpüştünüz mü!" dedi çığlık atarak. Yan masalardaki insanların gözleri teker teker bize kaydığı sırada Jennie eliyle ağzını kapattı.

Elimi alnıma attım ve yüzümü saklamaya çalıştım. Resmen rezil olmuştuk!

Jennie kısaca etrafına bakındı ve elini usulca ağzından çekti. Bu sefer fısıldayarak konuştu. "Öpüştünüz mü!"

Alt dudağımı ısırdım ve usulca başımı salladım. Kendimi gülmemek için çok zor tutuyordum. Resmen içim içime sığmıyordu. Lisa'yı şimdiden özlemiştim. Sabah ikimizin de dersi olduğu için bir daha görüşememiştik. Şimdi neredeydi bilmiyordum bile. Görüşebileceğimiz tek zaman aralığı şu andı. Öğleden sonra işe gidecektim.

Jennie heyecanla oturduğu yerde doğruldu ve bana doğru eğildi "yani şimdi nesiniz siz?"

Duraksadım. Gerçekten biz neydik şimdi? Sevgili miydik? Yoksa flört gibi bir şey mi?

Ofladım. "Ben de bilmiyorum."

Omuz silkti ve sodasından bir yudum aldı "neyse konuşursunuz bir ara." Gözleri arkamda bir yere kaydı. Bir anda üstünü başını düzeltmeye başladı.

Kaşlarımı çattım "Napıyorsun sen?"

"Jisoo geliyor güzel miyim? Bir şey söyle!"

"Ne Lisa mı geliyor!?" Hızla arkama döndüm. Jennie onu cevapsız bıraktığım için çoktan söylenmeye başlamıştı ama şu an o kadar umurumda değildi ki. Tek odak noktam Lisa'ydı. Göz göze geldiğimiz anda yüzünde geniş bir gülümseme belirdi. Şimdi fark ediyorum da benim de dudaklarım çoktan kıvrılmıştı.

Losted Loves //ChaelisaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin