Barış'ın sesi ile uyandım. Akşam olmuştu anladığım kadarıyla.
Barış, "Bebeğim uyan"
Armin, "Barış..."
Barış, "Sana bir sürprizim var."
Armin, "Barış... Özür dilerim"
Barış, "Ne için bebeğim?"
Armin, "Sana verdiğim ümitler için?"
Barış, "Sence sen ban ümit mi verdin? Ah ah armin ah. Küçük Kız seni. Sen bana benim istemediğim bir şey yapamazsın ki. Benimle seviştin çünkü ben izin verdim. Şimdi sus da gel yemek ye."
Armin, "Barış Hocam(!) lütfen. Gideyim"
Barış, "ne sanıyorsun? isteyince altına girebileceğin isteyince de bırakıp gidebileceğin birine mi benziyorum ben?" sinirlenmişti.
Armin, "Sana yalvarıyorum. Bak istediğin her şeyi yapacağım. Bırak da gideyim. Zaten polise gitmem."
Barış, "Gitsen de fayda vermez zaten. Benim paçayı yırtabileceğimi bilirsin."
uzun bir sessizlikten sonra konuşmaya başladım.
Armin, "Peki ya gerçekten sevgilin olsam??????" sorum onun ilgisini çekmiş gibiydi. Yemekten kafasını kaldırıp bana baktı.
Barış, "O zaman her şey farklı olurdu. Saçının teline bile zarar vermezdim."
Armin, "Peki neden zarar verdin bana?"
Barış, "Sen beni istemediğinde çıldırdım ne yapacağımı bilemedim."
Armin, "Ama yine de bacağımda derin izler bıraktın."
Barış, "O gün baya sarhoştum. Ne yaptığımı bilmiyordum. Üzgündüm bunu sana yaptığım için ancak sen beni deli ettin ben de ne yapacağımı bilemedim."
Armin," Sana bir teklifim var."
Barış, "Neymiş bakalım" sırıtıyordu.
A, "Ben senden hoşlanıyordum ancak öğretmenim olduğundan dolayı kendime yediremiyordum. Ancak seninle yattı....." devamını söyleyemedim. Bu söylediklerimi belki de buradan kurtulmak için söylediğimi düşünecekti ancak ben gerçekten de hissettiklerimi söylüyordum.
A, "Buradan çıkarsak... Hiçbir şey olmamış gibi... Sıfırdan başlarız. Bana yaptıklarını unuturum ve seninle farklı bir başlangıç yaparız."
B, "Bu dediğine kendin inanıyor musun peki Armin?" ismimle hitap etti. anlayacağımız şu an ciddi idi.
A, "Seni seviyorum Barış ancak sen benden yaşça büyüksün."
B, "Belki de babacığın olurum"
A, "Peki ban güveniyor musun gerçekten?"
B, "Hayır. Ancak denemekten sorun olmaz."
onu sevmiştim. allahım onu sevmiştim. çok salakça biliyorum ama sanırım gerçekten de onu istiyordum.
B, "zaten bana ihanet etmeye çalışsan bile.... her neyse... Madem bir ilişkiye yeni yeni başlıyoruz..."
A, "Eeee"
B, "Giyin o zaman" dedi ve odadan çıktı. Geri döndüğünde elinde kıyafetler vardı. Bana uzattı ve koltuğa geçti. "Giyin istersen kızım" kızım lafını bastırarak söylemişti.
Kıyafetleri elinden almıştım ancak giymedim....
Koltukta oturup beni izleyen babacığımın yanına gittim ve onun tam erkekliğinin üzerine oturdum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sadist Öğretmenin Aşkı (+18)
Teen FictionBir öğretmenin öğrencisine duyduğu aşk... Fiziksel şiddet, psikolojik şiddet, tecavüz, yaş farkı... Uyarı: +18 Lütfen rahatsız olacaklar okumasın. Keyifli okumalar dilerim... "Beni sadece öğretmenin olarak gördüğünü söylemiştin ancak... Sadece öğret...