Sabah uyandığımda biraz geç kalmıştım. Acele hazırlanıp okula gittim. Sınıfa girdiğimde hocanın hala gelmediğini fark ettim. Ders edebiyattı. Sırama oturdum.
Elif (Arka sıramda oturan salak); "Armin nerelerdeydin?"
A, "hastaydım biraz."
Elif, "Baya bir konu kaçırdın dün. Kimya'da baya ilerledik dün."
A, "Kimya'da mı?"
Elif, "Evet. Barış Hoca birkaç gün izin almış. Bu yüzden de Velat Hoca derimize giriyordu."
A, "Peki bugün? Kim girecek? Barış Hoca gelmiş mi?"
Elif, "Arabasını görmüşler bugün. Gelmiş yani. Ay gelsin gelsin."
A, "Niye çok mu seviyorsun Kimya'yı?"
Elif, "Yok be ne Kimyası? Ben Barış Hocayı diyorum. Velat hoca yaşlı bir hoca. Ve ben yaşlı hocaları hiç sevmem. Barış hoca genç, yakışıklı, karizmatik... bu yüzden de o girsin derslerimize."
A, "Hımmmm. Anladım."
önüme döndüm çünkü edebiyat hocası derse girmişti.
Tüm ders Barış'ı düşündüm. Yanlış mı yapıyordum? Belki de onu öğretmen olarak görmeye devam etmeliydim. Hayır, hayır. Bunu yapamam. Ne kadar istesem de onu sadece öğretmenim olarak göremiyorum. Onu seviyordum ve şimdiye kadar da bunu fark edememiştim. Körüm ben...
...
Sonunda beşinci ders geldi. Kimya... Ve o, o hiç solmayan karizması ile içeriye girdi. O içeri girdiği an sınıfı onun parfüm kokusu doldurdu. Bir an onunla göz göze geldik ancak bu iki saniye falan sürdü.
B, "Günaydın arkadaşlar."
Sınıf, "Günaydın Hocam". Resmen ilkokulda gibiyiz ya.
B, "Velat hocayla nereye kadar geldiniz?"
Elif, "Defterimi göstereyim ben hocam" defterini alıp doğruca hocaya doğru yürüdü. Şerefsiz...
B, "Tamam. Buradan devam edelim bizde." Tahtayı açtı ve USB'sini taktı. Ve dersi anlatmaya başladı. Ben de onu izlemeye başladım. Her hareketini görmek istiyorum.
...
B, "Armin"
A, "..."
B, "Arkadaşı dürtelim lütfen."
biri beni sarsmaya başladı. Kafamı sıradan kaldırdım.
B, "Günaydın Armin Hanım. Rahat mısınız orada?"
A, "Hııı?"
B, "Dinliyor musun dersi?"
A, "Evet hocam"
B," O zaman gel de bu soruyu sen çöz. Az önce anlattım" ayağa kalktım ve tahtaya çıktım. Ama hayır, çözemedim. Zaten kimyam da iyi değil benim. Dinlemeyince hepten gitti her şey.
B, "Çöz hadi. Seni bekliyoruz."
A, "Çözemiyorum"
B, "Duyamadım"
A, "Çözemedim " dedim sinirli bir şekilde sesimi yükselterek.
B, "Evet arkadaşlar..." dedi sınıfa dönerek.
B, "Artık sınıfıma yeni kural getiriyorum. Dersi dinlemeyen ceza alacak. Armin şanslı olan ilk kişi. Cezası ne olsun istersiniz? Soru çözümü olsun mu? Kalın bir kitaptan?.."
sınıftan çıt çıkmadı
B, "Tamam. Şu an bir fikir yok mu?.. Sorun değil buluruz sonra." bana döndü
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sadist Öğretmenin Aşkı (+18)
Teen FictionBir öğretmenin öğrencisine duyduğu aşk... Fiziksel şiddet, psikolojik şiddet, tecavüz, yaş farkı... Uyarı: +18 Lütfen rahatsız olacaklar okumasın. Keyifli okumalar dilerim... "Beni sadece öğretmenin olarak gördüğünü söylemiştin ancak... Sadece öğret...