+21
Berk, "Çok güzel olmuşsun"
Armin, "Teşekkürler"
...
Berk, "Ne içmek istersin?"
Armin, "Bilmem ki. İçki falan istemiyorum."
Berk, "Hadi ama. Bira alayım mı?"
Armin, "Hayır öyle şeyler içmek istemiyorum şimdi."
Berk, "Neeee?"
Armin, "hayır. alma şimdi. içmeyeceğim." dedim bağırarak. müzik çok şiddetliydi ve birbirimizi duymakta zorluk çekiyorduk.
Berk, "İçecek alıp geliyorum" gitti. Ben ne yapsam acaba şimdi? Gidip bir yere çöktüm. Canım sıkılmıştı şimdiden. Berk yirmi dakika sonra yanıma geldi ve oturdu. Elinde içkisi vardı.
Armin, "Hadi fotoğraf çekelim."
Berk, "Olur." kollarını belime sardı. Yüzünü yüzüme yaklaştırdı. Birkaç fotoğraf çektim ve paylaştım. Evet, bu sefer Barış kesin görürdü paylaştığım şeyi.
Armin, "Dans edelim mi?"
Berk, "Sen et ben içecek bir şeyler alayım. Benimki bitti."
Armin, "Tamam" dans etmeye başladım. Etrafımdaki hiç kimseyi tanımıyordum ancak sanki yakın arkadaşlarmışız gibi beraber dans ediyorduk. Biraz rahatsız oldum bana bu kadar yakın olmalarından ve beni böyle süzmelerinden. Özellikle de erkeklerin yaptığından...
"Naber?"
cevap vermedim.
"Hadi beraber dans edelim"
"İstemiyorum"
"Hadi ama çok memnun kalacaksın, gel buraya" kolumdan çekiştirmeye başladı.
"Bırak beni geri zekalı" ondan zor bela kurtuldum. Etraftaki hava midemi bulandırmaya başlamıştı. Lavaboya gittim. İçeride kimse yoktu. Yüzüme biraz su vurdum. Makyajımın bozulmaması gerekiyordu. Berk'e beni dışarıda beklemesi için mesaj attım. Görmedi. Aradım. Açmadı. Lanet herif. İki kız görünce unuttu tabii beni. Neyse girişteki güvenlikten taksi çağırmasını isterim. Yüzümü kuruttum ve lavabodan çıktım.
Çıkmaz olaydım. O lanet adam birden kolumdan tuttu "N'aber Güzellik?"
"Şimdi ne yapacaksın bakalım? Az önce nazikçe sordum olmadı."
"Bırak beni" kolumdan tutup beni lavaboya itti. Kapıyı kapatmaya bile gerek görmedi. Zaten bu müzikte kimse duymazdı beni. Tanrımmmmm!!! Barış'ı kıskandırayım derken biri tarafından tacize mi uğrayacaktım??
"Bırak beni, imdat kimse yok mu?"
"Çok eğleneceğiz Küçük Kız." gülmeye başladı. Şerefsiz. En az otuz beş yaşındaydı. Baya bir sarhoştu ama yine de onu alt edebileceğimi zannetmiyorum.
"Biraz eğleneceğiz o kadar amma uzattın ha"
O an arkadan bir ses geldi.
"Bence de biraz eğlenmemiz gerekiyor." Barış...
"Sen ne istiyorsun lan? Kız benim. Defol."
Biraz yaklaştı, "Ona dokunursan..."
"Dokunursam ne olur lan. Dağıl belanı bulma benden."
Adam Barış'ın üzerine yürüdü. Bunun üzerine Barış adamı tuttuğu gibi kafasını duvara vurdu. Adam çarpmanın etkisiyle yere düştü kafası kanıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sadist Öğretmenin Aşkı (+18)
Teen FictionBir öğretmenin öğrencisine duyduğu aşk... Fiziksel şiddet, psikolojik şiddet, tecavüz, yaş farkı... Uyarı: +18 Lütfen rahatsız olacaklar okumasın. Keyifli okumalar dilerim... "Beni sadece öğretmenin olarak gördüğünü söylemiştin ancak... Sadece öğret...