Part 7

86 7 11
                                    

" හෑ....හ් යුහාන්ගෙන් උබ එහෙම ඇහුවද එතකොට එයා මොකද කිවුවෙ "

" ගෙදර යනවා කිවුවා වැඩි දෙයක් කිවුවේ නෑ "

" යකෝ මූ මාර යකෙක්නේ උබම තමා වැඩේ අල කරන් තියෙන්නෙ එක්කො යුහාන් කියන එකක් අහන් ඉන්න තිබ්බා... "

" අනේ නටහන් මගුල ... තව දුරද බම් "

කතාවෙන් කතාව කොල්ලො දෙන්නට නොදැනීම කැන්ඩෝර් වනාන්තරේ හුගාක් දුර ඇවිත් තිබුනා කැන්ඩෝර්  වනයේ ආරම්බය අන්දකාරය වෙලාගත් මූසල කටුක තැනක් උනත් එහි මධ්‍ය භාගය සියුම් ආලෝක රටාවකින් හැඩ උනු පුංචි පුංචි මල් වලින් වගේම මහා රූස්ස ගස්වලින් පිරිලා හරිත වර්ණයෙන් හැඩවෙලා තිබුන කැනඩෝර් වනාන්තරය නිහඩ නිස්කලනංක තැනක් උනා සීතල උණුහුම කැටි උණු වනාන්තරය මධ්‍යයේ මායාකරි සතුන්ගේ හඩවල් සියුම්ව නිහඩ තාවය බිද දමනකොට ඉදිරියට ඇදෙන තරුණයන් දෙදෙනාට නැවතුනේ ගමනාන්තය පේන මානයේම විය යුතුයි ..

" මෙච්චර ලස්සන තැනක් මේ වනාන්තරේ .... !!!! ජීවමාන දෙව්ලොවක් වගේ ජෙසෝ"

ලිනෝ කෑගහන්නට උනේ ඉදිරියෙන් පෙනෙන්නට තිබෙන විශාල මන්දිරය වටා ඇස් යොමන ගමන් ඔව් හිතා ගන්න බෑ එතරම් ලස්සන වට පිටාවක් එහි තිබුනා වැම්පයර් වරුන්ගේ ලෝකෙක මෙතරම් ලස්සන තැනක් ගැන සිහින මැවීමම විහිලුවක් උනත් සියුම් ආලෝකයක් විහිදුවමින් තණ බිස්සේ සෙල්ලම් කරන මුවපොල්ලන් පාට පාට සමනලුන් වගේම මන්දිරය වටා උණු පොකුණ නොයෙකුත් ජලජ ශාක මායාකාරී ලිලී මල් වලින් වටවෙලා තිබුනා විනිවිද පෙනෙන මල්  ඇත්තෙන්ම දෙව්ලොව අසිරි ගෙනාවා තවද බබරුන් කැරකෙන්නෙ මල් රොන්පිනිසමද නැතහොත් විහිදුවන ආලෝක රටාව පැහැර ගන්නටද සැක සහිත අතැම් විට මෙය මෙතරම් මිහිරි වන්නෙ සෝරින් පුරාණය නිසාම විය යුතුය වැම්පයර් වරුන් උවත් සෝරින් වංශය පරිසරය හා ලැදි වූ වංශයක් වීම මෙයට හේතු විය යුතුමය ...

" දෙව්ලොවට පිවිසීම ඊලග හෝරාවෙන් අහවර වෙනවා තුමණි.... ඔය කට වහන් වරේන් ඉක්මනට මේ දොරටුවෙන් ඇතුලට ...."

" මෙහෙ නවතින්න බැරි වෙයිද බම් "

" රජකම අතෑරලා පුස්තකාලායාධිපති වෙයන් එතකොට පුලුවන් වෙයි ... මෙහෙ වරෙන් ඉක්මනට "

The Death Oath Where stories live. Discover now