"මීට වසර ගණනාවකට ප්රථම සුලෝක්ශ්ම චන්ද්ර හෝරාවක් සමග ප්රථම වරට එවනෝර් වරයෙකු උපත ලැබූවා නමුත් අවාසනාවට කිසිවෙකු දැනගෙන හිටියේ නෑ ඔහු මෙතරම් බලයක් සහිතව උපත ලැබුවේ කුමන කාර්යක් සදහාද යනවග ඒ වනවිට එක්තරා සෘෂිවරයකු කැන්ඩෝර් වනයේ වාසයකරන්නටඋනා ඉතින් සෝරින් වංශයේ මීලග උරුමයඋනු ඒ බලවත් එවනෝර්වරයාට නම් තැබීමට ස-....."
" අනේ සීයේ අපි ඔය කතාව කට පාඩන් වෙන්නම අහලා තියෙනවානේ ..... " මූනත් කැවුමක් කරන් කතාව අහන් හිටපු ජෙසෝ එහෙම කියනකොට ලිනෝත් ඔලුව වනන්න උනා නමුත් ක්රිස්ට රජුගෙන් කිසිම කලබලයක් නොතිබ්බ අතර උත්තරයක් වෙනුවට උපහාසත්මක සිනහවක් පමණක් ඔහුගේ මුහුණේ ඉතිරිව තිබුනා...
" සීයේ මේකෙන් වැඩක් වෙන්නෙ නෑ ඔයා ප්රශ්න මගාරින්න මේ කතාව තේරුවා ඉතින් ඒ කියන්නෙ ඔයාට මට දෙන්න උත්තරයක් නෑ එහෙමනේ.... " ලිනෝගේ කළකිරිණු ඇස් ක්රිස්ට රජුදෙසට එල්ල වන ක්ෂනයෙනම ප්රශ්නය දැනන් උන්නු ගානට ඔහු නැවත කතාව අරබන්නට උනේ ලිනෝ නොඇසුන ගානට...
" හොදයි සත්යය කතාව දන්නවනම්... එහෙනම් මේ දරුවෝ කියන්නකෝ දැන් කෝ ඒ අමරණීය ආත්මීය වරම් හිමි වූ රාජකීයා ...."
" ඔහු ... ඔහු.....ඔහුගැන සදහනක් නෑ ඒ කියන්නෙ .... "
" ඒ කියන්නෙ ඔහු සැගවිලා ඉන්නවා එහෙමනේ .." ජෙසෝ හිටපු තැනිමුත් නැගිටලා උත්තර දුන්නෙ මහත් විස්වාසයෙන් වෙනකොට ක්රිස්ට රජු මොවුන්ට වාදයෙන් මෙය විසදගන්නඇරලා වැම්පයර් කින්ඩම් එකේ අනාගත හිමි තරුණයෝ දෙන්න දිහා ඉවසීමෙන් බලා ඉන්නට උනා...
" නෑ ... ඔහු මියගිහින් ඒකයි ඔහුගේ පුත් වෙනුවට ඔහුගේ සොහොයුරාගේ පුත්රයාට රජකම ලැබුනේ ... " ලිනෝ එහෙම කියනකොට ආසන පනවා තිබූ මණ්ඩපයේ වටයක් කැරකී නැවත තම අසුනේ ඉදගත් ජේසෝ නැවත අකුණක වේගෙන් නැගිට්ටේ.... "වට් අ ජෝක් මෑන් ආයූ කිඩින්ග් මී" කියන්න වගේ මූනක් ලිනෝදිහාවට දික් කරන ගමන් නෑ නෑ කියන්න වගේ නෙවේ එයා හිතුවා කිවුවොත් හරි ....
" හා...හ් ප්ෆ්ට්.... ඇති ඇති ළමයි නවත්තගන්න ඔයාලා හිතන ඒවා මට කනට ගහන්න වගේ ඇගෙනවා අප්පෝ.....යි ඇති ඇති මන්ම කියන්නම් " මෙච්චර වෙලා මේ දෙන්නගේ කතාව අහන් හිටිය ක්රිස්ට රජුගේ හිනාව පුපුරලා ගියේ ජේසෝගේ රිප්ලයි එකත් එක්ක ලිනොත් ගොලු වෙලා බලාන ඉන්නකොට
YOU ARE READING
The Death Oath
Fantasy" පොරොන්දු කඩන්න හොද නෑ හේසල්.... මට මේ වතාවෙත් සමාවෙයන්......" පෘථිවියට සමාන්තර වූ අන්තර ලෝකයක් විය එය නොයෙකුත් මායාවන්ගෙන් පිරී පැවතින මනුෂ්ය වර්ගයාට සමාන වූ ඔවුන් නිරන්තරයෙන් මිනිසා සමග මුහු වන්නට විය..... වැම්පයර් කින්ඩම් හී එවනෝර් වරයෙකු බ...