Part 13

55 2 3
                                    

"දින පොතක් ....
අපි ලියන්නම ඕනේද ජේසෝ...
අපේ මතක ඒකේ ඉතුරුවෙන්න හිතාන අපි ආසාවෙන් ලිව්වත් අපේ ලස්සන මතක වගේම දුක්බර මතකත් ඒක හංගන් ඉන්නවා නේද !!! ඉතින් අමතක කරන්න ඕනේ මතක ඇයි පොතක ලියන්නෙ පෙරලන ගානේ පිටුව පෙගෙන්නනම් ඇයි අපි ඒ මතක අකුරු කරන්නෙ...!!දවසක අපි මේ ලෝකේ දාලා ගියාම අපිට ලග අය ඒ දේවල් එක්ක විදවනවනම් මේ වගේ මෙහෙම ලියන්නම ඕනේද...ම්ම්ම්... ආර්ලෝ ඇයි මෙහෙම දෙයක් ඉතුරු කරලා ගියේ තේරෙන් නෑ ...මට...."
දින පොතේ පෙරලුනු පිටුව දිහා බලාන ලිනෝ ඔහේ කියවන්න ගත්තා...ඇතත්ටම ඇයි අපිට දිනපොතක් !!.... හිතේ තියන දේ කියන්න කෙනෙක් නැත්නම් අපි මේ දේ තොර ගන්නවා එහෙමද ඒත් දවසක අපේ මතක් ඉතුරු කරලා අපි යන්න යාවී .... නමුත් මතකයන් පොතක ජීවත් වේවී ඒත් ඒක හොදයිද .....කෙනෙක්ට ඒ දේ හරි ලස්සන දෙයක් වේවී තව කෙනෙක්ට ජීවිත කාලෙම විදවන්න මතක එකතු කරපු කඩදාසි පොතක් වෙවි ඉතින් හොදම දේ කෙනෙක් අපිව දාලා ගියාම ඒ මතක එයා එක්කම මිය යන එක නෙවේද අපිට ආපිට මතක් උනත් ඒක පාරවන දෙයක් නොවේවී ... ඒත් දින පොතක් පෙරලන ගානේ අපේ පපුව කෑලි වලට ඉරාවි එහෙම නේද .... ඉතින් මේ වේදනාවා ආදරණීයන්ම විදින එක බලන්නෙ කොහොමද ....ජේසෝ පොතත් අරන් ආයෙම ගහ පාමුල ඉදගත්තා....

" අපිට පරක්කු වෙනවා ලිනෝ....හිත හයිය කරන් මේක කියෝපන්....ආර්ලෝ වගේම පොතත් හරිම අකීකරුයි...."නිමක් නැති අහස දිහා බලාගෙන ඉන්න ලිනෝ දිහා බලපු ජේසෝ එහෙම කිව්වේ පොතේ අකුරු අතර ඇගිලිතුඩු වයවමින් වෙනකොට ලිනොත් ඇවිත් එහා පැත්තෙන් ඉදගත්තා...

"හ්ම්ම්ම්.....ජේසෝ...ඔයාට බැරිද ඕක කියවන්න.."බර හුස්මක් පහත දාපු ලිනෝ එහෙම කිව්වෙ හරි අසරණ විදිහට පොත දිහා බලාගෙන

" මන් හිතන්නෙ නෑ මේක මට කියවන්න ලිව්වා කියලා.....ගනින් ඉතින් ..." ලිනෝ පොත නොගන්න පාරම ජේසෝ පොත ඔඩොක්කුවෙන් තියලා නැගිට්ටා ..

" ජේසෝ..."

" හරි මන් යන්නෙ නෑ ඕක කියවපන්..." ලිනෝට කියවන්නදීලා යන්න නැගිටපු ජේසො ආයෙම එහා පැත්තෙන් ඉදගත්තා

24 th December
අවසන් දිනයේ අවසන් හෝරාවට ප්‍රථම......

මගේ රක්ත වර්ණ දෑස් වෙත ආදරෙන්....

The Death Oath Where stories live. Discover now