ג'יזל ז'נר20

317 16 9
                                    

אני יודעת איפה היא!
אני פאקינג יודעת איפה היא!
אחרי חיפושים רבים מצאנו אותה.
ואני, אני הולכת להחזיר אותה.
"קמילה!" צעקתי ברחבי הסוויטה של המלון.
"אני כאן!" היא צעקה ורצתי אליה,
"אני הולכת להוציא את רייצ'ל!" צעקתי לה בהתרגשות,
אני וקמילה עבדנו ביחד בישביל למצוא אותה שתיינו טובות במחשבים ועוד ויש בזה היתרון.
"אם את לא חוזרת את הבוקר אני פרצת לשם!
אם אני אצליח..." היא אמרה במעט הישנות.
"אל תידאגי זה היגמר עוד לפני שזה יתחיל."
אמרתי לה.
"אני אכין אוכל ואז תציא, אין מבצע על בטן ריקה."
היא אמרה הולכת למטבח ומוציאה מצרכים.

הלכתי אל החדר שלי.
הייתי עם מכנס עור שחור ארוך, וגופית בטן לבנה. אספתי את שערי לקוק גבוה מתוח, שמתי עגילי חישוק כסופות ונעלי עקב לבנות.
שמתי חגורת נשקים והכנסתי לשם, מחסניות, רימון, ושלוש סכינים.
אחר כך שמתי חגורת ירך והכנסתי אליה את האקדח.
וחוץ מזה הבאתי M16,
הלכתי אל כיוון המטבח והיה ריח מדהים, קמילה מבשלת מושלם.
אני מתה על האוכל שלה.
"או יופי האוכל בדיוק מוכן!" היא אמרה ששמה-לב אלי.
היא הגישה לי צלחת של פירה ושניצל וסלט, התחלתי לאכול אוף זה כל כך טעים.
"אני לא רוצה ללכת רק ביגלל האוכל שלך." אמרתי לה, בזמן שאני טורפת את הצלחת.
"או אני שמחה שאהבת, אני מחכה בקוצר רוח שתחזרו." היא אמרה, המשכנו לדבר עד סוף הארוחה.
שמתי את הM16
על הגב שלי (יש לזה כאילו רצוע)
"ביי קמיל!" צעקתי לה יוצאת מהדלת.
"בהצלחה ג'י!"
יצאתי מהמלון ועליתי על האופנוע והתחלתי לנסוע מהר אל כיוון האחוזה המזוינת שלו.
הגעתי לשם. הלכתי אל הצד של האחוזה.
הייתה שם חומה הגדול מלבנים, התחלתי לטפס עליה, אין לי זמן לבזבז.
עליתי את כולה וירדתי ממנה בזהירות, לפני הסוף קפצתי, ניהרתי את הבגדים מעט הולכת אל כיוון הדלת.
החזקתי את הM16 מול מי שעומד לפתוח,
צילצלתי ואז הדלת נפתחת.
ומי עמד שם אם לא טיאגו, חתיך מסודר בלי חולצה עם מיכנס תרנינג, הוא נשען על משקוף הדלת ואמר לי, "אז אני רואה שחזרת?"
"לא בשבילך אם זה מה שאתה חושב." אמרתי לו בגלגול עיניים.
הוא הסתכל עלי בוחן את גופי, הוא נשך את שפתו התחתונה. "בטוח שלא בשבילי? יכול להיות לנו הרבה כיף ביחד..." הוא אמר, הורדתי את הM16 והחזקתי אותו ביד אחת.
התקדמתי אליו לאט לאט, והנחתי את ידי על החזה שלו, הוא הסתכל על ידי ונשך את שפתו.
החזקתי באורף שלו, הורדתי אותו מעט עד שראשי ליד האוזן שלו ולחשתי .
"אני לא באתי לשחק, ובטח שלא בשבילך. אז איפה פאקינג רייצ'ל?!" אמרתי לו בקול ארסי ושקט.
"למה שאני אגיד לך?" הוא שאל משועשה,
"כי אם לא אתה תקבל את זה." הרמתי את הM16 ודפקתי לו אותו עם הגב שלו באורף שלו.
הוא נפל אחורה על הריצפה, לפני שמעבד הכרה אני מתקופפת אליו אומרת, "יכולתה לצאת מזה מרוסס אז תגיד תודה." נשקתי את הלחי שלו, וקמתי על רגלי.
"זהו זה אני מאהב." שמעתי אותו אומר והנדתי עם ראשי ביאוש,
נצמדתי לקיר הולכת בשקט אל עבר המעלית שנמצאת. נכנסתי אליה הוצאתי מסטיק מהחבילה הקטנה שלי הכנסתי אותו לפי ולעסתי אותו עד שהמעלית נפתחה.
היא נפתחה לאט וראיתי את לאונרדו עומד מולי עם מבט קר ושקט, הוא הסתכל עלי וישר הרמתי את הרובה לרואת בו אך הוא הדף אותי מהר, הוא לקח ממני מהר את הרובה וזרק אותו לצד. פאק הוא מהיר.
הוצאתי את האקדח במהירות ויריתי לו בירך, אבל הוא המשיך להלחם בי. הוא לקח לי בשניה את האקדח וזרק גם אותו לצד, הוצאתי סכין ודקרתי לו את הכתף, הוא החזיק את ידי חזק וקיתק אותי, הוא הסתכל עלי במבט מקפי דמים.
איך היא שרדה עם האולף הזה לעזאזל?!
"מה את חושבת שאת פאקינג עושה פה?!" הוא שאל בקול קר ומצמרר,
"באתי לקחת את רייצ'ל!" אמרתי לו בשיניים חשוקות.
"אף אחד לא יקח ממני את רייצ'ל שלי, היא שלי ולא של אף אחד אחר." הוא אמר בקול ארסי, כועס.
"אתה לא יכול לעשות את זה! אתה התעללתה בה!" צעקתי עליו, הוא לא יכול להיות איתה הוא אנס אותה.
"תהיה בשקט, עכשיו אני אקח אותך לחדר עד הודעה חדשה." הוא אמר לי מחזיק את ידי מאחורי גבי ומשך אותי אל אחד החדרים שהיה במסדרון.
הוא הכניס אותי לבפנים בכוח,
הוא סגר את הדלת ונעל אותה.
"תציא אותי מכאן! עכשיו!" צרחתי על הדלת.
"איפה פאקינג רייצ'ל?!" אני צועקת לחינם,
התישבתי קרוב לדלת כשגבי עליה והנחתי את ראשי עליה.

"ג'יזל את כאן?" שמעתי את... רייצ'ל.
"רייצל! רייצ'ל! כן אני כאן!" צעקתי אליה,
קמתי על רגלי, ראיתי שהיא מנסה לפתוח את הדלת.

נקודת מבט רייצ'ל-
יצאתי מהחדר המזוין אין לי כוח לכלום.
אני תקועה כאן.
הלכתי במסדרון וראיתי את לאונרדו טורק את הדלת בחוזקה ונועל אותה. מה הוא עשה?
מחשבות רצו בראשי.
אבל אז שמעתי צעקות,
"רייצ'ל!"
"רייצ'ל! אני כאן!"
"בואי המטומטם הזה נעל אותי כאן!"
זאת...זאת ג'יזל?
כן, זאת היא!
היא כאן! היא באה אלי!
ראיתי את לאונרדו מתרחק אל עבר המעלית, רצתי לעברו במהירות ודחפתי אותו שהסתובב אלי.
"לאונרדו פאקינג פיזאנו! מה ג'יזל עושה כאן לעזאזל?!"
צעקתי עליו.
הוא הסתכל עלי במבט ריק, קר.
"היא נכנסה לטירטוריה שלי. היא רצתה לקחת אותך ממני." הוא אמר את הסוף בעצבים.
"נו זה לא משהו רע?" אמרתי לו בעקיצה.
אני שונאת אותו.
שו.נא.ת. אבל טיפה נמשכת... אבל לא ממש אני שולטת על עצמי.
"תהיה בשקט רייצ'ל! את חייבת לדעת לסתום את בפקינג פה שלך לפעמים!" הוא צעק עלי.
"אתה לא תגיד לי לסתו-" באתי לומר אבל הוא קטע אותי בכך שהחזיק את הלסת שלי בחוזקה.
"את לא תרימי עלי את הקול שלך, ולא תפרי את דברי!"הוא צעק לי בשקט עם שיניים חשוקות.
הלכתי צעד אחורה מתרחקת ממנו,
"תפסיק..." אמרתי לו בקול שקט.
"להפסיק מה?!" הוא שאל מתקרב עוד צעד, הלכתי שוב צעד אחורה מתרחקת ממנו.
"תפסיק... לפגוע בי, מאז שאני בת שש-עשרה אתה לא מפסיק לפגוע בי! אולי עברו כמה שנים שאתה לא אבל אני מיואשת מזה...
אתה הפחתה אותי ל...רוצחת." אמרתי לו,
הוא ליטף את ראשי וקירב את פניו אלי.
הטאתי את ראשי הצידה,
הוא זז והלך אל עבר המעלית,
הוא נכנס לתוכה, הדלתות נסגרו והוא נעלם.
נשמתי עמוק, יש לי חברה לחלץ.
הלכתי אל כיוון הדלת שממנה שמעתי את הרעש,
"ג'יזל את כאן?" צעקתי אל הדלת.
"רייצ'ל רייצ'ל! את כאן!" שמעתי אותה צועקת לי,
"כן זאת אני," אמרתי לה שמחה.
ניסיתי לפרוץ את הדלת עם סיכה וזה עבד.
ג'יזל ישר קפצה עלי בחיבוק ואני חיבקתי אותה חזרה.
"בובת ברץ שלי התגעגעתי אליך!" היא אמרה לי וחיבקתי אותה חזקקק,
"אמאל'ה מה את עושה פה? איפה קמילה? איך את? איך הצלחת להיכנס? אם הם הכאיבו לך אני אשרוף אותם..." התחלתי לשאול מאלה שאלות.
"באתי להחזיר אותך, קמילה לא באה כי לא רציתי שהיקרה לה משהו. ופשוט עליתי על החומה זה היה קשה חייב לציין, ואז הלכתי אל הדלת אילפתי את טיאגו, ולא הם לא הכאיבו לי. אבל מה שכן אני הכאבתי להם..." היא אמרה לי בזמן שהובלתי אותה אל מחוץ החדר. "בואי אני אתן לך משהו לשתות." אמרתי לה, היא הרימה גבה, והסתכלתי עליה בבילבול. "את יודעת שאם לאונרדו רואה אותי הוא לוקח אותי חזרה לחדר הזה נכון?" היא אמרה לי וגילגלה עיניים
"אם הוא יעז לגעת בך הוא ימות." האמרתי לה בשיניים חשוקות.
ירדנו במעלית והלכנו אל כיוון המטבח.
ג'יזל התישבה על השיש במטבח לוקחת את העוגיות ואוכלת מהם.
"יואווו רייצ'ל זה אגדי!" היא אמרה בעונג כשהיא אכלה את העוגיה, וגיחחתי בתגובה.
התחלתי לדבר ואז שמענו אנקת כאב. הסתכלנו אל כיוון הרעש, וראינו את טיאגו הולך אל הסלון כשהוא שם שקית קרח על האורף שלו, גג'יזל גילגל עיניים והתחילה לצחוק עליו.
למה היא צוחקת? שאלתי את עצמי.
"פאק רייצ'ל תקחי את חברה שלך מכאן, אני מתחיל לפחד. היא מתעללת בי." הוא אמר מפוחד.
"זה מה שקורה שחושבים מהזין ולא מהשכל."
ג'יזל צעקה עליו.
"רי רי אני רוצה חיבוק." הוא אמר מתבחיין,
הוא התקדם אלי וא י פתחתי את ידי אליו, הוא חיבק אותי ואני אותו בחזרה, זה נראה מצחיק טיאגו מנופח בשרירים ואני קטנה.
"בוגדת." ג'יזל אמרה לי וצחקתי.

---------------
יש לי את פרק 21 אבל אני לא יודעת אם לעלות אותו עכשיו... כי אני לא בטוחה שתואהבו...
אוקי ואוו אני מכווה שתאהבו❤️

bad revenge[1] Where stories live. Discover now