רייצ'ל דלה רוביה26

287 13 20
                                    

(הוספתי תמונה של השמלה ואת השיר, זה פשוט לא שמר בפרק הקודם.)

אני עומדת מול לאונרדו מסתכלת עליו והוא עלי למשך כמה שניות סובבתי את מבטי אל עבר הקהל, ראיתי את כל ההלם שבקהל וחייכתי.
הכומר התקרב אלינו,
''אז נתחיל בטקס החתונה?" הכומר שאל ולאונרדו הנן בראשו עם המבט האטום שעל פניו.
''האם אתה לאונרדו פיזאנו מוכן לקחת את רייצ'ל דלה רוביה לאישה, ולהיות איתה בעוני ובאושר?" הכומר שאל את לאונרדו והוא אמר ''כן''
ואש הכומר פנה אלי, ''האם את רייצ'ל דלה רוביה מוכנה לקחת את לאונרדו פיזאנו לבעלך, ולהיות איתו בעוני ובאושר?"
הססתי לכמה שניות ולאונרדו שלך לי מבט מזהיר.
''כן'' אני לא מאמינה שאמרתי את זה.
''אני מכריז עליכם כבעל ואישה עם הכוחות שישו ומריה שלחו לי.'' הכומר אמר.
''אתה ראשי לנשק את הכלה...''
הוא אמר ולאונרדו לקח צעד לעברי, הוא הרים את האינומה והסתכלתי עליו בציפייה.
אני לא יודעת למה אני מצפה ממנו ולמה אני מצפה, אני נדפקת כאן כל יום שעובר.
הוא שם את ידו על מותי וקירב אותי אליו, הוא קירב את ראשו אל אוזני ולחש לי. ''אני רואה שהחלטת להטריף אותי עם השמלה שלך... בדיוק הטעם שלי, זה מה שמלכת המאפיה צריכה ללבוש.'' הוא הזיז את ראשו אלי והסתכל ונישק אותי מול כולם.
זאת הייתה נשיקה שטוחה, הסתכלי אל תוך עינייו הירוקות עם ניצוצות של שינה בעיניי, ראיתי שהוא רוצה את הנשיקה אגרסיבית.
החלטתי שאני אזרום איתו בזה. הוזזתי את שפתי על שפתיו והוא ישר משך אותי קרוב יותר אליו כשיד אחת על מותני והיד השניה על האורף שלי.
הוא מעמיק את הנשיקה יותר, הלשונות שלנו רבים על שליטה.
החזתי בו בחוזקה כשידי על החליפה שלו מושחת אותו יותר קרוב אלי.
נתקלתי את שפתי משלו מחוסר אוויר,
''אני שונאת אותך...'' לחשתי לאוזנו בארסיות.
הורדתי את מבטי אל כיוון האקדח שבחליפה...
יד אחת הנחתי על הכפתורים של השמלה,
ישר פתחתי את כולם והחצית הארוכה נלפה על הריצפה, במהירות לקחתי את האקדח של לאונרדו ויריתי לו הכתף,
הסתובבתי אל הקהל והתחלתי לירות בהם.
הכל היה מאומה צורחות כולם ברחו לבחוץ, ונשארי אני לאונרדו והגופות. מזל שאחיו היו בחוץ.
הסתובבתי וראיתי את לאונרדו עומד מולי.
''שיט'' מלמלתי לעצמי.
הייתי עם השמלה כשהיא קצרה ומגיעה לי עד קצת מתחת לישבן, הייתה לי חגורת ירך מתחרה אדומה. והנעלי עקב האדומות גבוהות.
שמעתי את הדלתות נפתחות ומריאנו וטיאגו נכנסו עם אקדחים שלופים. ''גאד... מה זה היופי הזה?..." אמר טיאגו מביט בי.
''תצאו מפה! ותדאגו שאף אחד לא יכנס לכאן!" לאונרדו שאג עליהם בכעס.
אוקי זהו אני נדפקתי...
הם יצאו ולאונרדו פנה אלי עם מבט זועם, הוא התקדם אלי בצעדים איטים
הסתכלתי על כיתפו המדממת.
''אז פרינצ'יפסה... אני רואה שאת רוצה להיות אלמנה בכוח, יוראה בבעלך וטווחת באולם שלם.'' הוא אומר לי בזעם, מתקרב אלי.
הוא נצמד אלי מרים את הרגל שלי ושם אותה על המותן שלו.
נשחתי את שפתי התחתונה...
''אני רואה שעשית לי הפתעה קטנה...'' הוא אומר מביט בשמלה.
הוא העביר את ידו על המותן שלי וירד איתה אל כיוון הירך שלי, הוא עצר את ידו על סרט התחרה האדום.
הוא עשה את הירך שלי מעט עם ידו וגניחה קטנה ברחה ממני.
הוא הרים את עינייו אלי.
הוא הרים אותי מעט וסידר אותי מעל הזיקפה שלו.
פני התלהתו.
''את רואה למה את גורמת...'' הוא לחש לאוזני ונושך קלות את תנוכה.
הוא ירד בנשיקות רטובות אל צווארי עד שהגיע אל עצמות הבריח שלי.
רייצ'ל אסור לך! אסור! אסור לך!
דחפתי אותו ממני ישר.
''טוב נראה לי שהחתונה נגמרה לא?" שאלתי אותו, מצביע עם ראשי אל כיוון האולם הריק.
''לא.'' הוא אמר בקור.
''כולם ברחו... אין אף אחד אז זה נגמר בו נחזור. יש לי הפתעה בשבילך.'' אמרתי לו בהתגרות.
ראיתי את הלהט והתשוקה בעינייו.
''אז נחכה להפתע אחרי החתונה, בואי לבחוץ.'' הוא אמר וישר התבאסתי.
יצאתי אחריו וראיתי את כול האורחים ששרדו בחוץ.
אז היה לאולם גם חצר מקושטת...
לאונרדו החזיק לי את המותן וקירב אותי אליו.
''נראה לי שהגיעה החלק של הריקודים?" אמרתי לאונרדו כשראיתי את כולם רוקדים.
''כן.'' הוא ענה.
הוא סובב אותי אליו.
וגילגלתי עיניים. הרגשתי צביטה חזקה במותן.
גניחת כאב יצאה מפי, התחלתי להתעצבן עליו.
אין לו בושה זה פאקינג כואב! ועוד על מה על גילגול עיניים.
הוא הניח את ידיו על מותי ואני את ידי על האורף שלו.
התחלנו לרקוד בזמן שאני שולחת לו חצים של שנאה דרך העיניים.
התחלנו לזוז לפני קצב השיר ודרחתי לו בכוונה על הרגל. ''אוי אני מצטערת אני קצת עקומה.'' אמרתי לו בפרצוף עצוב.
''כן ראיתי איזה עקומה היית כשהרגת חצי מהבכירים שלי...'' הוא מלמל לעצמו בשקט.
''שמעתי את זה.'' אמרתי לו ערביות.
''יופי.'' הוא אמר בגילגול עיניים. פאק הוא הולך למות!
חיכתי אליו במתיקות ודרחתי עליו שוב משאירה את הרגל ותוקעת אותה יותר חזר ומסובבת אותה.
''פרינצ'פסה... תורידי . עכשיו . את . הרגל . שלך.'' הוא אומר לי האיום.
''אוקי.'' אמרתי לו מורידה את הרגל ותוקעת לו אותה בזין, ומחזירה אותה למקום.
''ככה טוב יותר.'' אמרתי לו.
''את תצטערי על זה בבית...'' הוא לחש לאוזני
ראיתי את טיאגו מתקרב ופונה אלי.
''רייצ'ל האם תועילי בתובך לרקוד איתי?'' טיאגו שואל בקידה מושיט לי את ידו.
גיחחתי והנחתי בה את ידי. ''אני אשמח.'' אמרתי לו בקידה.
ראיתי את לאונרדו שולח לי מבט מזהיר.
אני וטיאגו התחלנו לרקוד ושמתי לב שאני רואה מישהי לא רצויה נמרחת על לאונרדו.
ישר השתחררתי מהריקוד וטיאגו היה נראה מבולבל, הצבעתי לו עם ראשי אל הכיוון של קייטי.
הוא הנן לי והלכתי בצעדים מהירים אל כיוונם,
''לא ידעתי שהזמנו זונה לחתונה.'' הגחתי להם מאחור, אומרת להם בארסיות.
''ואתה לאונרדו, כגבר שהתחתן הרגע הייתי מצפה לקצת כבוד.'' אמרתי לו בקול יש אבל היה אפשר לשמוע קצת אכזבה.
''פרינצ'פסה זה לא מה שזה נראה, אני באתי להעיף אותה.'' הוא אמר בחוסר סבלנות.
''אבל לאו! איך אתה יכול להתחתן איתה!
רק תראה אותה.'' קייטי אמה מצביעה עלי.
''אני יודעת שאתה רוצה אותי...'' היא אמרה לו בפלירטוט נצמדת אליו שוב, הוא העיף אותה ממנו.
''דבר ראשון תראי איך את נראית. דבר שני מי ירצה אותך היית רק לסטוץ. ודבר שלישי, אם תעזי רק להוציא את השם שלה מהפה שלך לא אכפת לי לצאת למילחה, דמך היה בראשך.'' לאונרדו אמר לה ולא יכולתי שלא להיות טיפה מופתעת.
היא זעפה בכעס הסתובבה והלכה.
''טוב אני אלך...'' אמרתי לו מסתובבת.
''ככה את באה והולכת?'' לאונרדו אמר.
''מסתבר.'' אמרתי לו בורחת אל כיוון האוכל.

אני לא יודעת כמה זמן אנחנו כאן כבר חושך.
אני יושבת בשולחן משחקת עם האוכל בצלחת.
נשארו כמה אנשים.
שלאונרדו מדבר איתם,
ראיתי אותו עוזב אותם ומתקדם אלי.
''פרינצ'פסה בואי נחזור הביתה.'' לאונרדו אומר לי מושיט לי את ידו, אחזתי בה וקמתי מהכיסא בתנופה.
''הללויה. סוף סוף, חשבתי שנשאר כאן כבר עד הבוקר.'' אמרתי לו נגררת אחריו אל כיוון הרכב.
נכנסנו אליו וכל הנסיעה הסתכלתי על הדרך.
הנסיע הייתה שקטה.

נכנסנו לבית ועליתי אל כיוון החדר שלי.
נכנסתי אליו ופתחתי את הרוכסן של השמלה והיא נחתה על הריצפה.
בדיוק כשבאתי להסתובב שמעתי את הדלת נפתחת וראיתי את לאונרדו עומד בפתח.
פאק אני עם ההלבשה תחתונה האדומה...
ראיתי אותו נושך את שפתו התחתונה,
''תצא מכאן! אתה לא רואה שאני בהלבשה תחתונה?!'' צעקתי עליו.
''באתי לתת לך עונש... אבל אפשר להפוך אותו ליותר מעניין...'' הוא אמר לי מתקרב אלי תורק את הדלת ונועל אותה אחריו.

-----------------
יואוו עוד פרק🎉
אני מכווה שאתם אוהבים❤️
תגיבו בתגובות אוהבת>>>

bad revenge[1] Where stories live. Discover now