Hoşgeldiniz✨
Keyifli okumalar diliyorum 🌸
"Gitmek isteyene 40 düğüm halat bağlasan tutamazsın ama kalmak isteyene bir saç teli yeter"
~
Zeynep Ernaz
Yanımda hissettiğim vanilya kokusu ile gözlerimi araladım. Odamdaydım ve yanımda Ömer uyuyordu. Bir anlık heyecan ile mutlu olsam bile bu bir saçmalıktı!
Biz neden aynı yatakta beraber yatıyorduk ki.
Hemen üstüme çeki düzen verip yataktan kalktım. Böyle bir şey yapmaya hakkı yoktu. Bu oda benim özelim ve izin almadan girme hakkı bile yoktu. Üzerimde dün akşam giydiğim kıyafetlerim vardı. Bu olaya çok fazla kafa yormadan odamdan ayrıldım.
Yeni iş yerimizdeki gelişmeler çok iyi gidiyordu kendimi bu saçma sapan şeylerle oyalayamazdım.
Mutfağa girip güzelce kahvaltı hazırlamaya başladım. İş yerinden dolayı ev ile çok fazla ilgilenememiştim. Bu yüzden bugün ev için bir şeyler almayı düşünüyordum.
Önceki kafeden kazandığım parayı kenara koymuştum ancak o para bana yetecek gibi değildi. Yeni açtığımız kafede işler yolunda gitmezse eğer yakında kiramı ödemekte çok zorlanacağım. Kahvaltıyı kısa sürede hazırlamıştım. Ömer ve kendim için birer tane sandviç ve meyve suyu koymuştum. Bence gayet yeterli bir kahvaltı oldu.
Tabakları masaya yerleştirip Ömer'i uyandırmak için odama gittim. Kapıyı olabildiğince yavaş hareketlerle açtım ve içeri girdim. Henüz uyanmamıştı ve çok tatlı uyuyordu. Tabii benim yanıma yatmak gibi bir hata yapmasaydı çok daha tatlı olabilirdi.
Yavaş adımlarla yanına yaklaştım ve elimi yavaşça omzuna koydum. Onu korkutmadan uyandırmak istiyordum. Tam elimle onu
dürteceğim anda komodinin üzerinde duran telefonuna bir bildirim gelmişti.Bildirime bakmayacaktım ancak içimdeki dürtüler beni buna zorladı. Ne kadar yanlış bir şey olsa bile kendime engel olmadım ve Ömer'in telefonunu elime alıp bildirime baktım. Kilit ekranında şifre vardı ama bir mesaj gelmişti ve bunu okuyabiliyordum. Farkındayım yaptığım şey çok yanlış ama Ömer benim sevgilim ve telefonuna bakmam onu sinirlendirmeyecektir.
0577 777 77 77: sen de kimsin? Telefonuma nasıl sızdın!
Okuduğum mesaj ile resmen şok geçirdim.
Eğer yanlış anlamadıysam ve ben salak değilsem Ömer başka birinin telefonuna sızmıştı. Yavaş hareketlerle Ömer'in yanından kalkıp elime geçirdiğim ilk kağıt kalem ile numarayı not aldım ve yeniden yavaş hareketlerle telefonu bırakıp Ömer'in yanına oturdum."Ömer sabah oldu."
Elimle nazik olmayacak kadar şiddetli şekilde Ömer'i sarsmaya başladım. Ben sarsmaya devam ettikçe Ömer yavaş yavaş gözlerini aralamaya başladı. Bana 'sen delisin' der gibi bakıyordu. Ömer gözlerini tamamen açtı ve histerik bir gülüş ile mırıldanmaya başladı. Bütün sinirimi şuan burada onu pataklayarak çıkartabilirdim.
"Uyandım artık... Bırak beni.."
Dediği şeyleri anlayınca elimi onun omzundan çektim ve sakin kalmaya çalışarak odamın kapısına doğru adımladım. Kapı kulpunu tuttuğum anda belli etmeden kafamı arkama çevirdim ve Ömer'e baktım. Beklediğim gibi telefonu eline almış ve biriyle mesajlaşıyordu. Çıldırmak üzereydim. Bu güne kadar sürekli şüpheli davrandı ve beni kendisinden şüphelenmem için resmen uğraştı.
Kapıyı araladım ve arkamı dönüp seslendim.
"Kahvaltı hazır, hızlı ol."
Kapıyı sakince kapattım ve mutfağa geçtim. Bugün evim ile ilgilenecektim ve Ömer'den kısa süreliğine ayrılacaktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HACKER /Yarı Texting
Teen FictionSistem uyarısı: bu mesajı sistem uyarısı olarak görüyorsun. Birazdan sana mesaj atacağım. Bu mesajı gönderme amacım artık Instagram'ı salman konusu. Bir yıl boyunca size saplantılı derecede aşık olan ve telefonunuza yerleşmiş, psikopat bir hacker'ın...