Hoşgeldiniz💫{Wattpad'de bir sorun var bazı cümleleri kalın yazıyorum ancak Wattpad kabul etmiyor bu yüzden dolayı kusura bakmayın lütfen🍓}
Keyifli okumalar diliyorum😌
~Zeynep Ernaz
"Bazen hayat bitti dediğin zaman filizlenmesi ile yeniden başlar."
Ne güzel bir söz ile bitirmişler kitabı. Sanki benim yaşam hikayeme benziyordu.
Üniversite adı altında çıktığım bu yolda ailemden ayrılmam ile kendime geçim sıkıntısı bol ama sakin bir hayat kurmayı başarmıştım.
3 yıl önce
Anahtarlarımı kapıya takmıştım ancak evden hiçbir ses gelmiyordu. Galiba bu sefer barışmışlardı. Dudaklarıma yayılan gülümseme ile parmak uçlarımda sessiz sedasız eve girdim.
Yıllardır küslerdi ama bugün anladığım kadarıyla barıştılar. Resmen mutluluktan ağlamak istiyordum. Yavaş adımlarla salona ilerledim ancak salonda kimse yoktu. Yönümü değiştirip kapı pervazından mutfağa kafamı uzattım ama yine aynı şekilde mutfakta da kimse yoktu.
Sanırım yanılmıştım. İçimde ki küçük umut kırıntılarıyla yatak odasına ilerledim.
Odaya yaklaştıkça içeriden sesler duyuyordum. Galiba gerçekten barışmışlardı. Adımları hızlandırıp yatak odasına yaklaştım sesler iyice netleşmişti.
"Aşkım sakin ol artık o yok. Rahatla biraz."
Annemin sesini işitmiştim ve annem babama aşkım demişti. Mutluluktan delirmek üzereydim 7 yıldır süren küslük bugün sona ermişti.
Heyecanla kapı kolunu kavradım ve sevinç nidalarıyla beraber birden içeri girdim. " Sonunda barışt-" sözümü tamamlayamamıştım çünkü şuan tam karşımda annem ve amcam uygun olmayan bir şekilde yataktalardı. İşte şimdi her şey bitmişti.
Bugün
O gün annem babamı öldürdüğü için hapise ben ise Bolu'ya en yakın arkadaşımın yanına taşınmıştım. Daha sonrasında üniversite okuma kararı almıştım ancak işler çok yolunda gitmemişti ben de bu yüzden Alya ile anlaşıp bir kafe açmıştım.
Daha sonra bugüne geldim ve Ömer'le tanıştım. Galiba hayatım boyunca yaptığım en iyi şey Ömer'i reddetmemek olmuştu.
Şuan da ise neredeyim biliyor musunuz?
Yeni kafemin okuma köşesinde, Ömer ve bir sürü çalışanımla beraber buradaydık. Bana bu mutluluğu yaşattığı için Ömer'e sonsuz teşekkür ediyordum."Sevgilim iyi misin? daldın gittin." Ömer'in bana seslenmesiyle beraber kendime geldim. Galiba ölecektim çünkü bütün hayatım birden bire gözümün önünden geçmişti." İyiyim bebeğim daldım sadece."
Ömer yanıma gelip bana sarılmıştı. Bugün ikimizde oldukça yorgunduk. Hem taşınma işleri hem de evraklar falan çok yormuştu bizi. İkimizde bu haldeyken Ömer'e çok cazip bir teklif sunacaktım. "Ömer'im acaba eve gidip film falan mı izlesek ne dersin?"
Ömer benden ayrılıp gözlerime baktı. Arafta kalmış gibiydi şuan. Kısa bir bekleyişin ardından bana cevap verdi. "Olur sevgilim hem ikimizde çok yorulduk."
Ömer'inde onay vermesinin ardından hemen bir taksi çağırdık ve eve dönmek için yola çıktık. Bu sırada Ömer'e aklımda dolanan soruları sormaya başladım. "Ömer sen neden tek başına bu dükkanın ödemesini yaptın?" Ömer bir anda bana döndü, bu soruyu beklemiyordu anlaşılan.
Kısa bir sessizligin ardından sorumu cevapladı. "Hani hatırlıyor musun sana ilk mesaj attığım zaman 'Ne dersin belki çocuklarımızla ailecek gideriz.' demiştim. İşte ben o geleceği kendi ellerimle örüyorum."
Bir anda geçmişe gitmiştim ve evet o mesajı attığı zamanı hatırlıyorum. Beni çok korkutmuştu, ama bu benim sorumun cevabı değildi sonuç olarak o gelecek benim de geleceğim. "Evet o günü hatırlıyorum sevgilim ama benim anlamadığım şey neden sadece sen ödedin? Bana neden haber vermedin?"
Ömer çok ani duygu değişimleri yaşıyordu ve sanki sürekli olarak zihninden bir şeyler düşünüyor gibiydi. "Zeynep'cim bu benim sana ve geleceğimize hediyem, bir gün bir şey olur o zaman aynısını sen yaparsın. Lütfen aramızda bir daha paranın lafı olmasın bebeğim hem sen daha ajanstan gelen teklifi yeni kabul ettin oradan da para alacaksın hatta belki de sosyal medya ünlüsü bile olacaksın. Bunları kafana takma ve bir daha bu konuyu açma."
Doğru söylüyordu ben şuan ona paranın lafını yapıyordum ama böyle büyük bir dükkanı satın almak çok kolay değildi. Her ne kadar istemesem bile bu hareketleri beni daha çok şüpheye itiyordu. Yine kendi kendimi yiyip bitirirken eve gelmiştik bile.
Ömer'in beni dürtmesiyle beraber araban indik ve binaya girip yaptık. Ömer'le beraber asansöre binip dairenin önüne geldik. Hani bazı anlar olur da zafere çok yaklaşırsınız ama o çizgiyi bir türlü geçemezsiniz ya işte tam oradayım ben. Eve çok yakınım ama kollarımı bile kaldıracak halim yok.
Evet azıcık abarttım ama aşırı yorgunum.
Kapıyı açıp Ömer'le içeri geçtik. Hiç vakit kaybetmeden odama geçtim ve üzerimi değiştirdim bu süreçte Ömer'de mutfağa geçmişti. Hemen yastığıkları ve yorganı alıp salona geçtim.
Film günü yapmak istiyordum. "Ömer kahve yapar mısın ben film ayarlıyorum sevgilim." Ömer mutfaktan beni onayladı ve bende televizyondan tatlı bir film seçmeye başladım. Film işini halledince koltuğa yorgan ve yastıkları yerleştirdim. Ben işlerimi halledince Ömer'de elinde kahvelerle beraber geldi.
"Buyrun Zeynep hanım kahveniz."
Şirince gülümseyerek cevap verdim. "Teşekkür ederim Ömer bey."Kahveyi koltuğun başlığına koydum aynı şekilde Ömer'de kahvesini koltuğun başlığına koydu ve yanıma uzandı. Kafamı Ömer'in göğsüne yaşlamıştım. Sarılırken ne kadar fark etmesem bile Ömer Demir kokuyordu. Bu nasıl olur bilmiyorum ama üzerinde vanilyalı duş jeli ile bastırılmış, bir demir kokusu vardı. Daha fazla bunu umursamayarak kendimi filme verdim.
Neredeyse yarım saat olmuştu ve artık gözlerim istemsiz olarak kapanıyordu. Buna daha fazla karşı koymamak adına gözlerimi yumdum ve Ömer'in kalp atış sesleri ile kendimi uykunun kollarına teslim ettim.
Dalgalanan gerçeklikler eşliğinde Ömer beni koltuktan kaldırıp bir yere götürüyordu. Düşüncelerim bu yoğun uykunun arasında resmen bana meydan okuyordu. Dışardan sadece Ömer'in sesini duyuyordum.
"Yolun sonuna geldiniz Zeynep hanım."
Boğuk düşünceler ve duyulan gerçeklikler zihnimi bulandırıyordu.
Galiba bu sefer sezgilerim haklıydı.Bölüm sonu🫀
Yeni bölümle merhabaa
Şu sıralar çok müsait değilim o yüzden düzenli bölüm atamıyorum, inşallah düzene sokacağım bir sekilde😌Sorular;
¹Sizce Ömer ne planlıyor?²Sizce Zeynep ilerleyen zamanlarda Ömer'le nasıl bir yol izleyecek?
Oy vermeyi unutmayın 🐾 ⁰⁹°⁰⁵°²⁰²⁴
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HACKER /Yarı Texting
Ficção AdolescenteSistem uyarısı: bu mesajı sistem uyarısı olarak görüyorsun. Birazdan sana mesaj atacağım. Bu mesajı gönderme amacım artık Instagram'ı salman konusu. Bir yıl boyunca size saplantılı derecede aşık olan ve telefonunuza yerleşmiş, psikopat bir hacker'ın...