Zihnim çalan zil sesiyle yavaş yavaş açılırken elimi komodinin üstünde gezdirerek bu iğrenç sesi çalan telefonu bulmaya çalıştım. Çokta uğraşmadan da bulurken derin bir nefes alarak yüzümü yastığıma bastırdım. Herşeyin bir rüya olmasını dilediğim haftadaydım. Hayallerimi gerçekleştirmiştim ama birşeyler berbat olmuştu. Abimin yasa dışı işlerle uğraştığını öğrenmiştim ilk olarak. Oda yetmezmiş gibi etkilendiğim, belki evleniriz dediğim adamında aynı yasa dışı işi yaptığı hayır oda yetmez gibi aldattığımı öğrendim. Kabus olmasını diliyordum ama her sabah uyandığımda, gerçekti. İşte salaktım ben. Gidipte iki günlük adama güvenilir miydi? Ben güvenmiştim işte.Suç bendeydi. Hemen kendini kaptırırsan böylede yere çakarlardı adamı değil mi? Evet. Kendim ettim kendim buldum. Ama neden bu gözler doluyor o zaman. Salak salak doluyor bazende yaşlar dökülüyordu. "Offff...." kafamı daha çok bastırdım yastığa belki o basınçla yerine gelirdi.
"Annem hadi kalk geç kalacaksın eczaneye."
Derin bir nefes alarak kendime geldim. Bu hafta öğrendiğim gerçeklerden dolayı kendimi işe vermiştim ve 1 ayda düzelecek eczanemi mis gibi yapmıştım bir haftada. Yanıma bir eczacı ve yardım içinde bir eleman almıştım. 3 kişi şuan yeter de atardı zaten. İnsanlarda bize alışmış ve alışveriş yapmaya geliyorlardı. İlk bir kaç gün kimse gelmemişti çünkü. Sonradan alıştılar. Bende alıştım aslında. İlk dükkanı elaman açıyordu 8'de de benle eczacı arkadaş geliyorduk. Kendimi onlarla aynı anda gidince daha iyi hissettiğim için onlarla gidiyor, onlarla çıkıyordum. Zaten evde de yapacak bir şey yoktu. İşimin başında duruyordum işte. Daha fazla oyalanmayarak yatakta oturur pozisyona geldim ve telefonu alarak saate baktım. 7'ydi saat. Telefonu kenara bırakıp yataktan kalktım ve yorganımı düzenledim ilk. Sonra banyoya geçerek ihtiyaçlarımı karşıladım ve sabah bakımı yaptım. Hemen saçlarımada hafif şekil verip geri odama geçtim. Zaten giyeceklerimi hep bir akşam önceden hazırladığım için hemen gardırobumun önüne geçerek ayırdığım elbisemi aldım.
(Duru direkt bu kız. Önden arkadan gibi düşünün.)Hafif bir makyajda yapıp saçımı yarım topladım ve önden küçük tutamlar çıkardım. Aynadaki yansımamdan memnun kalarak telefonumu elime aldım ve seke seke tekrar ayna karşısına giderek bir foto çektim. Hemen de onu instaya atarak telefonumu arka cebime koydum ve aşağıya inmek için çantamıda elime aldım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÖKALP
ChickLitGümüşhane kızları Biz yine göz göze gelmekten kaçınamadık. Gerçi ben döndüğümde zaten bana baktığı için göz göze gelmiştik. Ben anlam veremesemde o artı bir hareket daha yapıp sol gözünü karizmatik bir şekilde kırpıp sol yada sağ ayırt edemediğim b...