11.

493 52 12
                                    






sutsuzmuhallebi
Teşekkür ederim bebeğim yorumlar için 💙




Sırf bekletmemek için atıyorum. Kısa bir bölüm oldu o yüzden kusura bakmayın. Yarın tam bir bölüm atmaya çalışıcam ama söz vermiyim. Aslında yazıyorum ama bilmiyorum içime sinmiyor siliyorum o yüzden geç geliyor. 😊

......





"Ablacım şu hazırlarıda getir."

Kapıdan yeni çıkan Beyza abla görmesede kafamı salladım ve tezgahın üstünde olan tabaklardan iki tanesini alarak bende onu peşinden oturma odasına girdim. Misafirler gelmeden ortaya konulacak tabakaları içeri taşıyorduk. O gergin ortamdan kaçmak için yarım saattir oturmamış bir oraya bir buraya gidiyordum. Yorulmuştum. Elimdekileri zaten dolu olan masanın bir yerlerine sığdırdım ve bir daha mutfağa gitmek için arkamı döndüm ama birine çarparak durmak zorunda kaldım. Başım siyah tşörtle kaplı bir göğüs hizasındaydı kafamı kaldırıp çarptığım kişiye baktığımda Can olduğunu gördüm. Sen bi üzüldün sanki???

Kaşlarım beklentiyle otomatik olarak çatılırken bir adım sağa attım ve azda olsa ondan ayrıldım. Tamam bir zararı yoktu ama öyle habire iltifat etmesinede gerek yoktu. Rahatsız oluyordum. "Pardon.."

Dilini damağına vurdu ve masada ona yakın olan sigara böreğinden alarak bir ısırık aldı. "Önemli değil." Ağzındakini yutsamıydın önce bi sen. Zorla bir gülümseme yüzüme koyup geri mutfağa doğru yürüdüm ve mutfağa girdim. Çok kötü bir görüntüydü. Maruz kaldığınız için özür dilerim gözlerim. Gerçekten erkek dediğin böyle olmalı bir laf değil ama İNSAN dediğin böyle konuşmazdı.

Göz devirip başka birşey kaldı mı diye sağa sola bakarken içeri emekleyen bir adet Lara girdi. Gülümsedim ve hızlı hızlı emekleyen kızın yanına gittim. "Yiycem kızım gel buraya." Sesi duyan Lara daha hızlı giderken eli takıldı ve yüz üstü düşüyordu ki son anda atılıp kaldırdım ama yanağının yere değmesini engelleyemedim. Tabi benim heyecanlı sesim onu korkutmuş olacakki huysuzlandı önce, o arada sesin sahibi mutfağa girdi ve amcasının içeri girdiğini gören Lara daha çok huysuzlandı ve hatta ağlamaya başladı. "Birşey yok ki bebeğim. Ağlama." Gökalp'te şaşırdı ve seri adımlarla yanıma gelerek Lara'nın saçlarını okşadı. "Amcam ne oldu?"

Ağlayan Lara beni korkuturken gözlerimi Gökalp'e çevirdim. "Yere düşecekti son anda tuttum. Sanırım heyecanımı yanlış anladı." Gökalp'te bana baktı ve eğilip Lara'nın saçına bir öpücük koydu. Lara'nın başı benim başımı geçmiş durumdaydı çünkü göğüs hizamdan desteklemiştim bacaklarını ve Gökalp'in öpmek için eğilmesiyle gözlerim tam olarak onun boynunu inceler duruma gelmişti. Gergin boynu benim gözlerimin önündeyken ben gözlerimi boynundan çekip Lara'ya çevirdim. "Prenses bak yok birşey. Abartma hadi." Lara anlıyormuş gibi söylediği son sözle daha çok ağlamaya başladı ve istemsiz güldüm. Naz yapıyordu sanırım amcasına.

Gökalp sanki anlamış gibi hafif sırıttı ve kafasını onunla aynı boya getirdi ve gözlerine baktı. " Ha sen naz yapıyorsun." Lara burnunu çekti ve garip sesler çıkararak boynuma soktu başını. Tabi bunun için eğilmesi gerekti ve biraz zorlamıştı beni. Hemen elim beline gitti ve okşamaya başladım. Çekecektik nazını artık yapacak birşey yok. Göklap birşey demeyerek gözlerini bana çevirdi ve gözlerime baktı. Bende ona baktım ve bakışmaya başladık. Zaten sadece bakışıyorduk.Ne o konuşuyordu nede ben. Ben haklıydım konuşmuyorum hadi o niye konuşmuyorsa. Kendini savunamıyor tabikide neden olacak. Suçlu çünkü. Anca kızlara bakar onlarla vakit geçirir. Erkek değil mi hepsi aynı be. Allah hepinizi nasıl biliyorsa öyle yapsın emi. Lan tamam hadi bahis oynuyon onu görmezden gelelim lan bari karı kıza bakma be oğlum.

GÖKALPHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin