11. (Devamı)

623 45 23
                                    

 

Bir düzen kurucam inşallah. Eğer bir fikriniz varsa açığım. Haftada iki veya üç bölüm bence iyi ama yetiştirebilecek miyim bakmam lazım. Sizi seviyorum....

     

   
Nejat abi konuşmamla elini Beyza ablanın omuzuna atarak kendine çekti ve başına bir öpücük kondurdu. Beyza abla da bir eli karnında kocasına yaslandı ve öyle izlmeye başladı bizi. Sanki romantik bir akşamda bir süpriz yapılmıştı ona ve oda bu romantik anı izliyor gibi gözleri parlıyordu. BEN KAÇIRILIYORDUM farkında mıydı bunalar?

Sabır diler gibi artık ne kadar gökyüzüne bakabilirsen o kadar baktım ve sitemle "Abimi çağırır mısınız bari?.." bağırıp geri Göklap'e yani beline döndüm. Gerçekten baş aşağıya kötü oluyordum ve tadı kaçmıştı bu durumun. Beynime kan gidiyordu. Kimseden ses gelmeyince bu sefer Gökalp'in üstüne oynamaya başladım. "Göklap bırak diyorum. Bak ciddiyim bırak. İstemiyorum."

Gökalp konuşmamla iki üç adım atıp durdu ve beni yavaşça yere bıraktı. Bıraktığı gibi başım dönerken ne olduğunu anlamadan sendeledim ve Gökalp'in koluna tutundum. Oda zaten belimi bırakmamış ona yaslanmamı sağlamıştı hemen." İyi misin? " dedi. Sanki o beni sırtına çuval gibi atmamış gibi sormasıyla kötü bir bakış attım o beyin sarsıntısı arasında. Aynen bak çok iyiyim salak herif. Gözlerim onun gözlerindeyken "Sence?" dedim. Yüzümü inceledi biraz sonra da bir adım geriye gitti ama elleri hala üstümdeydi. "İyisin iyi. Turp gibisin." dedi. Sinirle ellerimi çektim kolundan ve belimdeki elinin bileğine koydum. Çekmeye çalıştım, ayırmaya çalıştım belimden ama başaramadım.

" Göklap çeker misin? Rezil ediyorsun beni şuan. Bak bitti tamam mı? Bizden bir şey olmaz bu saaten sonra. Bırakır mısın?"

Dilini damağında vurdu ve başını eğip başını sağa yasladı. Gözlerimin içine bakmaya çalışıyordu. Hayır yani bu adam ne ara konuşmak ister olmuştu. Daha iki gün öncesine kadar evde adımı geçirmiyormuş yani. Hayırdır buna?

" Duru son bir konuşma yapmalıyız. Öylece bırakmıycam seni. Ya şimdi adam akıllı o arabaya binersin gider konuşuruz yada ben seni bindiririm ve kaçırmış olduğum için buraya geri nikahla dönmek zorunda oluruz. Düşün ve kararını ver güzelim. Ha benim için hava hoş. İkinci şıkka da hayır demem. "

Bu adam bipalor olabilir miydi? Hayır sadece tahminen. Hangi alemde yaşıyordu yani. Elini son kez var gücüyle çektim ve istediği içinde eli belimden çekildi. Salak. Salak işte. Hem karı kızla dolaşıyor hemde beni kaçırıyor. Sanki seninde hoşuna gitmedi.

Gitmedi tabikide." Annem... "

" Annenden izin aldım. Burda kalıcak o. Konuşup geri gelicez."

Göz devirdim ve tıpış tıpış arabaya binmek için olduğum yerde hırsla arkamı döndüm. Kendi isteğimle binecektim. Kendi saçımı başımı yolasım geliyordu ama bir yanda da peşimde koşmuş olması belkide bir yerde yüreğimi ferahlatıyordu.Hem benim içim soğumamıştı belkide daha çok hakaret eder geri dönerdim. Gökalp'in arabasının yolcu kapısına gelip son kez evin oradakilere baktığımda her şey aynıydı sadece Beyza abla bana el salladı. Bende ona ilk işaret parmağımla bana bakan ve bir yandan da arabasına adımlayan Göklap'i gösterdim ve sonra dört parmağımı birleştirip boğazımı kesme hareketi yaptım. Kapıdakiler bu hareketime kahkaha atarken Hakan sadece dudağını kıvırmakla yetinmişti. Göz devirdim ve kapıyı açıp arabaya bindim. Binmemle Gökalp'te olan bir özellik üzerine kapıyı tutma yerinden tuttum ve var gücüyle kendime çekerek hızla vurdum. Şöför kapısının açılmasının bir anda durmasıyla da doğru yolda olduğunu anladım. Canından can gitmişti az önce. Hatta o tokattan daha çok acıttığına yemin edebilirdim ama kanıtlayamazdım. Oh olsun sana.

GÖKALPHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin