Şimdi yeni bölüm hafta min 2 max 3
gelecek inşallah bir aksilik olmazsa. Belli bir gün olmayacak sonra size karşı mahçup oluyorum o yüzden günü belli değil ama gelecek bölüm merak etmeyin. Sizi seviyorum 🥰❤️" Off çekiştirmesine abi.Bırak beni ya ."
Kolumu abimin elinden kurtardım ve ayakkabılarımı çıkararak diğer kolumdaki çantayı portmantoya koydum ve oturma odasına geçtim. Ben bunları yaparken abim hâla arkadan bir şeyler söylüyordu.
Ne kadar söylenirse söylensin bugün babamla konuştuklarımdan sonra abimi ikna etmeye çalışacaktım.Biz bir aile olmayı hak ediyorduk. Abim şuan çok yanlış düşünüyordu. Kendi kafasında bir şeyler kurmuş ve ona inanmıştı resmen. Zaten sinirli bir yapısı vardı. Kurup kurup sinirleniyordu resmen .
" Duru çıldırtacaksın sen beni kızım. Niye dinlemiyorsun sen beni niye? O adamla görüşme diyorum görüşüyorsun , Gökalp ile görüşme diyorum yine görüşüyorsun . Onu yapma diyorum inadına yapıyorsun .DURU BAK BANA BAAK .NE İSTİYORSUN SEN BENDEN NE ?"
Normal bıkmış şekilde ona arkam dönük bir şekilde onu dinlerken bir anda yükselmesiyle bende sinirle ona döndüm ve cevap verdim. Bu aralar tek yaptığımız şey birbirimize bağırmaktı . Adam akıllı konuştuğumuz bir an yoktu.Biz eskiden iyi anlaşan iki kardeştik ama ne zaman ben kendi kararlarımı kendim vermeye başladığım zaman biz artık iyi anlaşamaz olmuştuk. Şuan fark ediyordum ki ben abim ne derse onu yapınca onunla aram iyiydi . Çemberinden çıktığım an işler de rayından çıkmıştı.
" Ya asıl sen benden ne istiyorsun ben anlamıyorum seni. Bugününe kadar ne dediysen tamam dedim. Sen sinirlenme aramız açılmasın diye her şeyi yaptım ama sen ne yaptın abi ? Dahada çok kısıtladın. Hayatımda ilk defa bir erkekle görüşmek istedim.Belkide sevilmek,sevmek istedim ama sen naptın ? Onuda istemedin abi. Sonra babamla görüşmek istedim onuda istemedin. Asıl sen benden ne istiyorsun onu söyle ?"
Ona cevap verirdim zaten ama ilk defa bu kadar açık sözlü olduğum için şaşırmış gibiydi ama yinede geri durmadı.Şaşkınlığını hemen atarak geri sinirli haline büründü. " Ben hayatım boyunca seni korumaya çalıştım. Babanın eksikliğini hissetme diye elimden geleni yaptım sadece. Hem sevilmek istemek ne ya? Biz seni sevmiyor muyuz kızım ne demek bu ?"
Kafamı sağa sola salladım .Hayır babalık bu değildi ki. Zaten babalık yapsın da istememiştim. Hem bu olayları da çarpıtıyordu.
" Abi olayları çarpıtma lütfen . Sadece Gökalp ile bir yola girmek istedim bu kadar."
Abim baş ve işaret parmağıyla anlını ovaladı ve ikili koltuklardan birine oturdu. Kim bilir aklından yine neler geçiyordu .
" Bak abi babamla konuştum ben.Anlattı her şeyi bana. Annemden de dinledim . Abi biz bu hikayede en masum kişileriz. Ya hakkımız yok mu bizim mutlu bir ailede yaşamaya. Bak abimiz varmış bir tane daha. Babamla onla görüşüp aile olsak olmaz mı ? Neden bu kadar katısın ?"
Kafasını kaldırıp gözlerini bana değilde koltuklara çevirdi. Bende baktığı yere baktığımda annemi gördüm. Koltukta oturmuş dolu gözlerle bize bakıyordu . " Sana nasıl bağırdığını, seni nasıl suçladığını anlatsana anne? Abin duydu kaç gün kendine gelmedi, bunları senden sakladı, böyle bir ailen olduğunu bilme diye elinden geleni yaptı desene anne .Niye duruyorsun öyle ?"
Annemin dolu gözleri yaşlarını firar ettirirken ağlamaya başldı.Benim gözlerim zaten dolu doluydu .
Bu sefer abim bana döndü. "Sen çok üzülüyordun baban olmadığın için. Bende sana bunu hissettirmemeye çalıştım sadece."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÖKALP
ChickLitGümüşhane kızları Biz yine göz göze gelmekten kaçınamadık. Gerçi ben döndüğümde zaten bana baktığı için göz göze gelmiştik. Ben anlam veremesemde o artı bir hareket daha yapıp sol gözünü karizmatik bir şekilde kırpıp sol yada sağ ayırt edemediğim b...