Neydi varoluş amacımız her hatanın bedelini ödemek mi? Yoksa yaşadığımız coğrafya yüzünden acılar çekmek mi? Ya da başkalarının canını yakmak mı?
İntikam:Yedi harften oluşan bir kelime mi? Yoksa cehalet içinde olan bir bireyin başka birine ceza kesmesi mi?Ya da kısacası zayıf ve suçsuz bir insana kesilen ceza biçimi diyebiliriz.
Kaldığımız yerden devamİki el silah sesi konağın büyük salonunda yankılandı.Jiyan korkuyla etrafa bakıyordu.Tüm ağalar ve babası salonun ucuna gitmişlerdi.O da oraya gidince gördüklerine inanamadı.Abisi ve Zühre denilen kız yerde başından vurulmuş bir şekilde yatıyordu.Babası elini kaldırıp yüzüne sert bir tokat atmıştı.
Fersad ağa"Şerefsiz defol git evimden ya da dur gitme seni de abinin yanına göndereceğim."demiş ve Jiyan'ın saçlarına yapışmıştı ama Jiyan tepki veremiyordu çünkü hala inanamıyordu.Fersad ağa,Jiyan'ın saçlarını sürükleye sürükleye konağın avlusuna getirdi ve birden silahını çıkardı ama silahı elinden kaydı gitti çünkü karısı Gül hanım az ileride bayılıvermişti.Fersad ağa karısına koşunca Jiyan da annesine koştu ama aklına tekrardan abisi ve Zühre'nin başından vurulmuş hali geldi ve sonra kendini karanlığın kollarına bıraktı.
Azat ağa aldığı haberle beyninden vurulmuşa dönmüştü.Cımhata(Aşiret toplantısı) bilerek gitmemişti kardeşinin yüzünü görmek istemiyordu fakat kardeşinin hamile olduğunu öğrenince gitmeye karar vermişti ama o gitmeden önce kardeşi Boran aramış ve kara haberi vermişti.Buna neden olanı öldüren kişi değil de 15 yaşındaki kız çocuğuymuş gibi anlatmıştı kardeşi ama hatalıydı çünkü 15 yaşındaki kız çocuğunun tek hatası özgürlüğünü istemek ve berdeli kabul etmemekti.Azat ağa kızın hastaneye kaldırıldığını duyunca ondan intikam almak için hastane doktoruyla görüşmeye için hastaneye gelmiş ve doktorun kapısını açıp hemen girmişti.
Doktor"Hoşgeldiniz ağam bir isteğiniz mi var?"diye sordu.
Azat ağa"Hastaneye bir kız gelmiş adı adı ise Jiyan Mahmuran'mış."dedi ama tiksinircesine söylemişti.Doktorun bişey söylemesine izin vermeden tekrar konuştu.
Azat ağa"Akli dengesini kaybettirecek bir ilaç içirteceksiniz ama benden kimseye bahsetmeden."diye konuştu.
Doktor"Hayır bunu bir kız çocuğuna yapamam ve etik değil.Meslekten men edilirim."diye sesini yükseltti.
Azat ise doktorun masasında duran doktor ve oğlunun fotoğrafını göstererek"İlk başta sesini kıs ve sonrasında oğlunu düşün.Eğer dediğim şeyi kabul etmezsen eve gittiğinde oğlun evde olmaz ama mezarın altında olur."diye bağırarak konuşmuştu.Doktor ise hiç birşeyden korkmadan ağanın karşısına geçmiş onur ve gurur kırıcı sözleri hiç düşünmeden sarf etmişti.
"Toprağın altında olan oğlumla beni tehdit edemezsiniz.Bu bir,ikincisi ise sizin gibi şerefsiz,haysiyetsiz insanlara çalışıp hiç bir kadının hayatını karartmam pardon sizin dediğiniz kişi bir kadın değil bir kız çocuğu tabi sizin gibi cehalet altında yaşayan insanlar kız çocuklarını bile kadın görür ve üçüncüsüne gelelim siz beni burdan kovdurmadan zaten kendim gidicem ama size bir gerçeği söyleyeyim mi? Sözleriniz katı ve her insanı korkutacak cinste ama aslında böyle sesini yükselten insanlar karşısındaki kişiyi eziklediğini sanar tam tersi bağırarak kendinizi bir alt seviyeme düşürdünüz ve son olarak kardeşiniz morg katında oraya bakabilirsiniz.Bir kız çocuğunun odasına değil ve derhal odamdan çıkın."diye bağırdı.Azat ise söylediği sözler karşısında sessizce durdu çünkü yıllar önce annesi de öyle demişti ama aklından eski anıları silip,doktorun boğazına yapışmıştı.
Azat ağa" Seni öldürürüm,seni öldürürüm ant olsun ki bugün burdan sağ çıkamayacaksın."deyip silahını kadının başına dayamış bir şekilde"Kelime-i şehadeti getir ve son duanı et."diye bağırmış kadının kelime-i şehadeti getirip,son duasını etmesiyle birlikte silahın başına susturucu takıp kadının başına silahı sıkmıştı.Sonrasında eline telefonunu alıp korumalarını aramış gelip odayı temizleyip kadını gömmelerini emretmişti.O sırada kız içerideyken Azat'ın korumalarından biri Azat'ın emriyle kızın odasına girip dozacı en büyük olan akli dengesini yitirmesi için bir ilaç serumuna sıkmış ve oradan kimseye görünmeden çıkmıştı.Ne kadar basitti değil mi?Bir insanın hayatını mahvetmek ve onu zayıf düşürüp intikam almak.
Genç kızın serumuna katılan iğneden hemen sonra uyanmış ve yavaş yavaş o kahverengi güzel gözlerini açmaya başlamıştı.Gözlerini açtığı gibi annesi aklına o an düşmüş ama abisi ve yengesinin ölümünü bir anlığına unutmuştu.Hemen annesinin yanına gitmek istediği için yatakta doğrulmuş,ayağa kalkmaya çalışırken kolundaki serumu görünce tekrardan kalktığı yere uzanmıştı.Kızın aklında hala abisi ve yengesi yoktu nedeni ise iğneye katılan ilaçtan başkası değildi.Zaman ona o kadar acı yaşatacaktı ki bazen pes edecek lakin sonrasında toparlanmaya çalışacaktı ve sadece çalışacak ama başaramayacaktı.Kız tekrardan ayağa kalkmaya çalıştı ancak bu sefer kolundaki serumla yere kapaklandı.Birden kızın ağzından"Anne,anne,anne"diye feryat koptu ama ona koşacak bir annesi artık yoktu.O hem öksüz hem de babası hayattayken yetim kalanlardan olmuştu.Koridorda gelirken Jiyan'ın sesini duyan arkadaşları hemen doktor çağırmaya gittiler.
Kara"Doktorrr!! Kimse yok mu?"diye seslendiği anda birkaç tane hemşire ve bir tane doktor içeri girdiklerinde Heja ve Kara'yı içeriye almadılar.Doktor"Siz burada bekleyin,ben size haber vereceğim."demişti.Heja ağlıyordu çünkü herkes Jiyan'ı suçlayıp onu öldürmek istiyordu fakat bir kişi karşı çıkmıştı ve tüm ağalar susmuştu ve tabi ki o kişi Azat ağaydı ona ölümü hediye görüyordu ve ona hayattayken acı çektirmek istiyordu.1 saat sonra içerden doktor çıkmıştı.
Doktor Kara'ya dönüp"Hastayla yakınlığınız nedir?"diye sorunca kara "arkadaşım" demişti.Doktor hastanın taburcu edilebileceğini söylemişti ve Kara reşit olduğu için Jiyan'ın taburcu ve çıkış işlerini halletmişti.
Heja,Jiyan'ın yanına gidip üstünü değiştirmeye yardım etmişti.Şuan Jiyan'ın annesinin de öldüğünü söyleyemezdi çünkü Jiyan kendini bu odada öldürürdü.
Heja ağlamaklı ses tonuyla"Çok korktum sana bişey olacak diye ama çok şükür bişey olmadı."dedi ve o sırada Jiyan'ın söylediği sözler Heja'da şok etkisi yarattı.
Jiyan"Deli misin kızım ya Okulda ayağım banka takıldı diye bayıldım ben hem sorun yok ki abim beni almaya gelmiştir ve annem bana sabah dedi ki okuldan dönünce sana çok güzel yemekler yapıcam hadi sende bize gel.Birlikte yemek yiyelim."demişti.Heja çok korktu çünkü Jiyan'ın dedikleri şeyler 2 hafta önce olmuştu lakin bişey farketti.Jiyan bugünü hatırlamıyordu ve şuan eve gitmek zorundaydılar yoksa hüküm verilecekti.Heja sustu ve Kara içeri girince üçü birlikte dışarı çıktı.Heja hala susuyordu ve Kara'ya da bişey söyleyemiyordu çünkü Jiyan yanlarındaydı.O sırada Kara'nın arabasına bindiler ve Mahmuran konağına doğru yola çıktılar.Jiyan gülümsüyordu ve bunu Kara da farketmişti.Bilmedikleri tek şey Jiyan'nın şuan akıl yitirici bir ilacın etkisinde olduğuydu.Mahmuran konağına vardıklarında Jiyan hemen arabadan hızla koşup konağın kapısını çalmaya başladı.Kapıyı çalışanlardan biri ağlayarak açtı ancak Jiyan bunu görmedi ve "Abi!! Anne!! Nerdesiniz ve Niye hastaneye gelmediniz?"diye bağırdı o sırada Jiyan hızlı adımlarla konağın salonuna ilerledi yani abisinin öldüğü yere doğru gitti ve yerdeki kanları görünce aklına abisinin ve kaçan kızın ölüsü düştü.Ve koca bir vaveyla çıktı o büyük Mahmuran Konağının salonundan"Abi ölme ölme abi ölme ölme"diye haykırdı küçük kız çocuğu onu izleyen bir çift suçlu karagözden habersiz.
Oy sınırı:100 oy
Yorum sınırı:50 yorumSınır dolduğunda bölüm gelecektir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BERDEL/KURBAN SERİSİ
Chick-LitAlabora edilmiş hayatlarda kazanan kötüler değil iyiler olacaktır dünyanın kanunu kötülerle ise dünyanın kanununu kadınlar değiştirecek.