Aşklarım bölüme başlamadan önce buraya bir kalp ❤️alayım...
Bir de buraya bir tane "Ellerine sağlık"yorumu alsam yeter lütfen yazın...🥹🥹
Bölüme Hoşgeldiniz kelebeklerim 🦋🦋🦋...
"Canımı yakan onlarca şeyden intikam almışken sevdiğim adama zarar verememiştim..."
Konağın koca avlusunda Heja'nın sıktığı kurşundan sonra ikinci bir kurşun sesi daha yankılanmıştı.
Kurşunu sıkan kişi Azat Miraşan'dan başkası değildi.
Azat Ağa kardeşi Boran'a yapılanları duymuş,buraya gelmişti fakat Xelef Ağa'nın burda olduğunu bilmiyordu.
Heja,gelen kişi görünce sevinmişti çünkü abisinin en yakın arkadaşıydı.
Heja,elindeki silahı bırakıp Azat'ın yanına gideceği sırada Xelef Ağa Heja'nın kolunu tutup "Yanlış kişinin yanına gitme,Küçük Hanım."demişti.
Xelef Ağa,olanların farkındaydı hatta Jiyan'nın neden akıl hastanesine yatırıldığına hatta kim yüzünden yatırıldığını biliyordu ama susmuştu çünkü bu elindeki bilgiyi koz olarak Azat Ağa'ya kullanacaktı.
Azat Ağa'nın baş düşmanıydı.Kimsenin bilmediği düşmanı hatta Azat Ağa bile düşman olduğunu bilmiyordu.
Heja,Xelef Ağa'nın söylediği şeyle yerinde durdu.Heja,Xelef Ağa'yı tanırdı,bilirdi ve abisinin baş düşmanı olduğunu bildiği halde Xelef Ağa'nın silahını kullanmıştı. Heja,Xelef Ağa'ya dönerek"Cengari Ağası şuan aramızda bulunan en yanlış kişi sensin.Niye biliyor musun?"diye sordu.
Azat Ağa,Heja'nın söylediği sözlerle yerinde durdu.Şuan aklında sadece"Bu kız ne saçmalıyor?"sorusu vardı.
Xelef Ağa,Heja'nın söylediği sözlerle birlikte "Bilmiyorum,Küçük Hanım.Senin gözünde en yanlış kişi olmamın sebebi nedir?"diye sordu.
Heja,aklına çocukluğunu getirdi.Daha 5 yaşındayken annesini kaybetmişti.O gün dün gibi aklındaydı.10 YIL ÖNCE
Heja,elindeki annesinin aldığı pamuklu şekerle birlikte annesinin elini tutmuş,yürüyordu.Heja,annesine dönerek "Anneciğim,beni kucağına alır mısın?"dediğinde annesi hemen kızına kucak açıp kolları arasına almıştı.
Cengari Aşireti,Heja ve annesinin geçtiği yollara pusu kurmuştu eğer Heja'nın babasının canını yakmak istiyorlarsa kızı ve karısı üzerinden yol almalıydılar.
Heja,annesinin kucağındayken annesine"Anne bana nini söyler misin?"diye sormuştu.Heja'nın annesi Balım Hanım etraftaki kişilere aldırış etmeden kızını onaylamış ve nini söylemeye başlamıştı.Ninni'nin sözleri şöyleydi.
Bebeğin beşiği çamdan
Yuvarlandı düştü damdan
Bey babası gelir Şam'dan
Nenni nenni
Nenni nenni
Nenni nenni
Nenni bebek oy
Çamlıbel'den çıktım yayan
Dayan ey dizlerim dayan
Kardeş atlı bacı yayan
Nenni nenni
Nenni nenni
Nenni nenni
Nenni bebek oy
Nenni nenni
Nenni nenni
Nenni nenni
Nenni bebek oy
Bebek beni del eyledi
Yaktı yıktı kül eyledi
Her kapıya kul eyledi
Nenni nenni
Nenni nenni
Nenni nenni
Nenni bebek oy
Nenni nenni
Nenni nenni
Nenni nenni
Nenni bebek oy
Heja'nın annesi söylediği ninni'nin sonunda kızının Ela gözlerine bakıp"Kızım bilir misin bu şarkının hikayesini sana söylemek isterim ama şuan yaşın küçük ya söyleyemem.Büyüdüğünde sana anlatıcam hikayesini..."dediği anda bir silah sesi gelmiş,Balım Hanım etrafına bakınca düşman oldukları aşiretin etraflarını sardığını görmüştü.
Heja,korkuyla etrafına bakarak ağlamaya başlamışken Balım Hanım "Durun kızım var kucağımda. Lütfen ona bir şey yapmayın...Bana istediğinizi yapın ama o çok küçük ona bir şey yapmayın."diye ağlamaya başlamıştı çünkü Cengari Aşireti buraya gelmişse bir can almadan gitmezlerdi bunu Balım Hanım da biliyordu.
Balım Hanım kızına siper olmuş ve kurşunların hedefi olmuştu.Bütün adamlar acımasızca Balım Hanım'a silah sıkmadan önce Heja'yı kucağından alıp"Anneni iyi izle çocuk."diye bağırınca Heja daha çok ağlamaya başladı.Adamlar acımasızca Balım Hanım'a sıkmıştı.Balım Hanım'ın öldüğünü anladıklarında Heja'yı yere bırakıp"Biri neden olduğunu sorarsa veya kimin yaptığını sorarsa Xelef Ağa yaptı.Diyeceksin yoksa seni de öldürürüm çocuk."diye bağırınca Heja kafasını sallayıp onaylamıştı.Adamlar gitmeden önce oradaki tüm kamera kayıtlarını silmiş arkalarında iz bırakmadan gitmişlerdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BERDEL/KURBAN SERİSİ
Chick-LitAlabora edilmiş hayatlarda kazanan kötüler değil iyiler olacaktır dünyanın kanunu kötülerle ise dünyanın kanununu kadınlar değiştirecek.