"Alp sen doğarken beynine oksijen falan mı gitmedi" dedim "Valla haklısın ufaklık, bence de doğarken beynine oksijen gitmedi" bunları söylerken omzuma kolunu atmıştı Demir. "Ben sana kaç defa dedim bana ufaklık deme diye" dedim sakin olmaya çalışırken. "Hop ayrılın bakayım siz, birde hepiniz odadan çıkın Selenle özel bir söyliyeceğim hadi yallah" dedi Taha abim, en azından beni Demir denen maldan kurtardı. Kimse itiraz etmeden çıktı odadan. "Valla çok sağol Taha abi yoksa Demir elimde kalacak önden söyliyim" "Haklısın Seloş zaten kendisi de otistik, Demir demişken bu otistikten uzak dur" "Tamam da niye?" "Bu salak kesin senden hoşlanmaya başladı sana yakın davranmaya çalışırsa şamarı yapıştır tamam mı güzelim" o bana 'güzelim' mi dedi bayılacam şuracıkta. "O iş bende kaptan!" diyerek asker selamı verdim. Bu yaptığım onu güldürmüştü, beni de. "Sana bir şey sorcam" "Dinliyorum güzelim" bak bana yine güzelim dedi, cidden şuracıkta bayılıcam ama sanırım 'güzelim' kelimesine alışmam lazım. "Sen 057******* numaralı birisini tanıyor musun?" biraz düşündü ve "Hayır tanımıyorum niye sordun ki?" bu soru karşısında SALAK MISIN CEMİLE YALAN UYDUR! diyen iç sesimi dinleyip "Rehberimde kayıtsız bir numara var bu oydu belki tanıyorsundur diye sordum"
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Eve gelir gelmez kendimi yatağa attım. Telefonuma baktığımda ne mesaj ne de bir arama. Yalnızlığa açığım demiştim. Tam bu sırada telefonumdan bildirim sesi geldi. Başta umursamadım sonra baya gelince baktım. Mesaj tabii ki de adını hayla adını bilmediğim anonimden gelmişti.
Merhabalarrr herkese nasılsınızz. Ben çok iyim ama bir yandan kötüyüm. Çünkü bugün kitapçıya gittim, istediğim kitabın fiyatı çoooooooooooooooooooook pahalıydı. Arkadaşım bir kitabın fiyatı 270 olur mu? Aslında parası olana uygun ama ben bu aralar fazla harcama yaptığım için bankamdaki(babam) para azaldı ve uyarı geldi. Ama hiç bir güç beni kitap aldırmaya durduramaz. Bayramda abim gelicek ve ona aldıracam . Büyük ihtimalle bir sonraki bölümde karakterlerin fotoğrafları olucak. Bir sonraki bölümde görüşürmek üzere.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İzler ve Kalanlar
Teen Fiction"Baba bu çikolatayı alabilir misin?" diye sordu küçük kız. "Hayır Selen onu çabuk geri bırak!" dedi küçük kızın babası. Ona neden çikolata almıyordu? Parası mı yoktu? Hayır parası vardı. Elindeki beş bira şişesiyle kasaya doğru ilerledi. Küçük kız...