N-Ne?

7 2 0
                                    

HALA DORUK'TAN DEVAM

"Evet o aile." "Bir dakika, bir dakika ya!" Seleni kaçıran Miran'dı. Taha görevde, Gizem ise şehir dışındaydı. Tahminim doğru tuttu ve ben Taha'yla kavgalıyız konuşmayız. Ya Selen gitmek isterse? Allahım sen bana yardım et ya. "Noldu Doruk?" "Olmaz Seleni onlara vermem." "Vermicez ki zaten." "Ya o isterse?" "Gerisini bana bırak, ben senin sevgilinin onlara gitmesini engelleyeceğim. Ama sende..." "Ne ben?" "Sende Taha'yı öldüreceksin." Dediğiyle kan beynime sıçradı. 

"N-ne?! İyi misin sen! Tamam Tahayla kavgalıyım ama sevgilimin öz abisine yapmam! Ona ihanet edemem anladın mı!?" "O zaman sevgiline güle güle..." Bu sefer daha da sinirlendim. Onun yüzünü dağıtmıyorsam şuan şükretsin. "Tamam yapıcağım ama bana zaman ver." "Güzel... Bir ay süren var evlat!" dedi ve kalkıp odadan çıktı. Bu adamdan nefret ettiğimi söylemiş miydim? Söylemediysem söyleyeyim.

MİRAN SUNGU

Selenin bu dedikleri karşısında sinir olmuştum ve odadan hışımla çıktım. Nasıl o çocuğa güvenebiliyordu aklım almıyor cidden. Ne yapıp ne edip Seleni Doruktan ayrılmasını sağlamam gerek. Bunu Gizeme söylesem mi bilemiyorum. Bence söylemeliyim. Whatsapa girip Gizemle olan sohbetime tıkladım.

Siz:Gizem seninle önemli bir şey konuşacağız.

Camış: İyi de İtalyada değil misin?

Siz: Hayır atacağım konuma gel.

Camış: Tamam o zaman

Siz: ****** kafe.         (Görüldü)

Hemen kafeye gidip Gizemi beklemeye başladım. Bir yarım saat sonra falan geldi.

"Ee ne konuşacağız bu kadar önemli?"

"Bunu söyleyeceğim aklıma bile gelmezdi ama..."

"Ne aması? Yoksa sevgilin mi var?!"

"Hayır hayır, bu daha önemli."

"Anlat artık çatladım ya."

"Selen bizim öz kardeşimizmiş." "Oh be sonunda söyledim."

"N-ne! Ne diyorsun abi?"

"Duydun bizim öz kardeşimizmiş."

.

.

.

.

Merhabalarr herkese

Nasılsınızzz

Biliyorum bölüm geç geldi

Çünkü;

Ben, dediğim gibi bir sporcuyum ve maçlar oluyor. Taekwondo da yaşlar grup grup ayrılıyor. Sivasda Türkiye Şampiyonası var. Benimde miniklerde son senem ve miniklerde son şansım diyebilirim. Ben seneye 'Yıldız' kategorisinde dövüşeceğim, mineklerdeki son şansım ve ben bunu değerlendirmek istiyorum. En azından 3. lük madalyam olursa bu bana büyük katkı sunacak. Benim zaten madalyam var ama bir tane. Ben bu zamana kadar miniklerde 3 farklı maça girdim farklı zamanlarda ve ben ilk iki maçı kaybettim. Ama Kırklarelinde olan maçda şans yüzüme güldü 3. oldum. Bu benim için büyük bir başarıydı. Eğer bu Türkiye Şampiyonasında da madalya alırsam süper bir şekilde minikler sezonumu kapatacağım. Yani benim kast ettiğim uzun süre bölüm gelmeyecek. Çünkü  maça çok az bir süre kaldı ve biz her gün antrenman yapacağız. Antrenmandan gelince de yorgun oluyorum, vurup kafayı yatıyorum genelde. Elimden geldiğince sizi bölümdüz bırakmamaya çalışacağım.

Bir sonraki bölümde görüşmek üzere!

İzler ve KalanlarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin