Merhabaa. Kitabıma şans verdiğiniz için teşekkürler.
Kitaptaki bölümler genelde kısa olacak ve kitap çok uzun olmayacak.
Elimden geldiğince hızlı bölümler atmaya çalışacağım.Keyifli okumalar dilerim:)
...
~Kalpteki Ölümler ~İlk paragrafı Onur can özcan - İntihaşk dinleyerek okumanız tavsiye edilir.
Ah sevgilim, gözümü her kapadığımda gözlerimin önünde canlanan siluetine sımsıkı sarılmayı çok özledim. Sen gittin sevgilim, sen gittin ve bizi yarım bıraktın. Yarım kalmış hikayeler daha çok acıtır derlerdi, inanmaz güler geçerdim. Doğruymuş, biz yarım kaldık ve bu çok acıttı. Keşkem, iyikim, gözyaşım, gecem, gündüzüm, herşeyim.
Seni o kadar çok özledim ki kelimeler anlamsız kalıyor. Sana gelmeyi, sesini duymayı, kokunu solumayı, saçlarınla oynamayı o kadar özledim ki ne desem boş, ne desem anlamsız, ne desem eksik kalıyor. Ah sevgilim, bazen diyorum ki; yarım kalmasaydı sevgimiz, biz nasıl olurduk? Hâlâ deliler gibi eğlenip kahkahalar atarmıydık mesela? Ya da bizim sustuğumuz sadece gözlerimizin konuştuğu anlar tekrar yaşanırmıydı? Belki de dahası olurdu, sevgimiz katlanarak artar deliler gibi aşık olurduk. Gözlerimizin ışığı hiç sönmez birbirimize baktıkça daha çok ışıldardı. Bunlar sadece hayal olarak kaldı sevgilim. Biz yarım kaldık. Biz tamamlanamadık. Biz tamamlanamazdık.Sevgilim biz yalansız, mutlu, güven veren bir ilişki yaşardık. Ancak sen gittin. Gitme sevgilim, geri gel. Bunları senin yüzüne karşı söyleyemem elbette. O kadar cesaret bırakmadın bende.
Ancak bilmeni isterim ki, çok yara bıraktın kalbimde.
Aşka, sevgiye, sevgiliye olan güvenimi sen sarstın. Sarsmakla da kalmayıp yıktın, paramparça ettin. Aynı şeyleri kalbime de yaptın sevgilim. Yaktın onu, ateşe verdin ve kenara geçip izledin.
Kalbimdeki ateşi her geçen gün daha da harladın. Kalbimi küle çevirdin ve küllerimi bir uçurum kenarında rüzgara emanet ettin. Uçurumdaki o rüzgar küllerime senin kokunu getirdi sevgilim. Ben senin kokunla tekrar hayat bulurken rüzgar sertçe esti, küllerimin her birini şehrin farklı köşelerine dağıttı.
Ancak kalbimin küçücük parçası sana geldi. Senin kokunda hayat buldu. Ne olur sevgilim, ne olur o parçaya iyi bak. Onu da yok etme. O parçam sana emanet sevgilim, onu öldürürsen ben de ölürüm. Lütfen yapma bunu bize. Bu kalp iki ölümü aynı anda kaldıramaz.
~Kalpteki Ölümler~
...Bölüm sonuu.
Okuduğunuz için teşekkürleer.
Bölüm nasıl olmuş?
Sizce kitabın sonu nasıl olur?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KALPTEKİ ÖLÜMLER
Novela JuvenilKalbinde birileri var Olsun be geriye bi bak Dön o akşama.. Ah sevgilim. Kalbinde o kadar yer olmamalıydı. Benim sevgi dolu kalbimde yalnızca sen varken, senin kalbinin herkese açık olması hiç adil değildi. Sevilmeyi kaldıramayan bir adam. Ne olur...