Öncelikle merhaba 🫂 buraya kadar geldiğin için teşekkür ederimm...
Bu kısımda biraz kurgumdan bir parça da gelişimi ve kendimden bahsetmek istiyorum.
Aslında bu kurgu üç seneyi aşkındır zihnimde yaşıyordu ve bir türlü hayata geçirmeyi başaramamıştım. Sonrasında da hep bir hayat maceraları ,yaşananlar şuydu buydu derken yazamayınca bir cesaret kırılması yaşadım ve yazamayacağım zannettim. Buralarda yeni değilim nerden baksan 6 yıllık bir watt geçmişim var ve daha sonraki zamanlarda aklımda oluşan üç kurgudan biriydi .Bu kurgum diğer üç kurgudan ikisinin birdenbire harmanlanmasıyla oluştu demek daha doğru olabilir skcjdlsmvmmg. Bölümleri olaraktan taslaklarda nerden baksan iki bölüm yazmıştım ve doğum günümde kendime hediye etmek isteyerek yayınlamaya çalışırken wattde yaşanan bir arızadan kaynaklı atamamış ve bölümlerin de aynı şekilde silinmesiyle 20. Yaşımın ilk gününü kendime zehir etmiştim 🥲
Neyse bu da böyle bir anımdı kdvndlclglf
Böylelikle bu gibi sorunlarla karşılaşmamak için mutlaka başka yerlerde kayıtlı tutmak gerektiğini aklıma kazımış bulundum :')
Yazdığım bu giriş bölümünü 2000 küsur olarak belirledim fazla ileri gitmeyerek kısa kesmeyi seçtim . Bu bölümde daha çok karakterimin aile yapısı ve içsel durumlarını, geçmişinden biraz da olsa fikir sahibi olmanızı sağlamak istedim . İleriki bölümleri de görmek nasip olursa orada da geçmişe geçişler sık sık olacaktır bilginize.
Biraz da giriş sohbet havasında olsun istedim öyle bir içimden geldi umarım sıkmamışımdır . Tadında bırakarak sizi bölümle başbaşa bırakmadan önce bana her anımda destek olan ve beni yüreklendiren, yazdıklarımı okuyup ilk gözden yorumlayan eşime teşekkür etmek istiyorum. O olmasa tekrardan yazabilir miydim bilmiyorum . Wattpad ' in bana kattığı en değerli varlıksın 🤍
Bir de bölüm sonlarında bölümle ilgili görseller olacaktır 👀
Bir çocuk kalp ağrısını tatmalı mıydı ?
Peki onu bilip aşina olmalı mıydı ?Kararmış gözlerin içinde oluşan boğukluk , içini sıkan melekelerini söndüren . Gözlerin daldığı yerden çekilmeye çalışması kendine gelmesi için zorlanması işe yaramaması idareyi kontrol edememesi...
Kapının kenarındaki boşlukta durmuş gözlerim karşı duvara adeta yapışmıştı. Duyduğum konuşmalarla yere çakılmış beynimin az önce duyduklarını idrak etmesini ve bana bir çözüm bulmasını bekliyordum. Bir an önce bu yerden gitmek terk etmek istiyordum.
Kapı dinlemek adetim değildir lakin hafif aralık kalmış kapının ardından gelen ,sesin oldukça kısık olmaya çalışırken çıkardığı homurtular dikkatimi bir hayli çekmiş merakımı cezbetmişti.
Kapıya biraz daha yaklaşmış ve koridor dönüşünde başımı merakla ileri doğru uzatmıştım. Konuşulanların seçilmesi ilkin biraz zordu fakat hemen sonra kulağıma gelen isim reseptörlerimi ayağa kaldırdı ve beynimin redüktörünü zedeledi.
Babamın hâlâ homurtular yayarak konuşmaya devam ettiği kişinin kim olduğunu iyi biliyordum. Yüz yüze konuşabilme şansımız pek olmamıştı ama başıma resmen musallat olan oğlundan onu nasıl tanımazdım ki.
" Belgelere takılmayın bende güvende, o şimdi başka bir konu... Hayır hayır lütfen buna katiyen izin vermem koskoca Hami Bulut'un,sevgili dostumun oğlu buralara kadar ziyaretimize geliyor otel ayarlamak da neymiş. Bizzat misafirim olur kendisi ,şeref verir ..."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DÖNÜŞ
SpiritüelBu hikaye, aile sırları, ihanet, aşk ve intikam temasıyla dolu. Ana karakterin içsel savaşı ve bu karmaşık dünyada nasıl yol alacağı merak uyandırıcı. Bazen insanın zihninde takıldığı yerler , zamanlar ,olaylar ve anlar o kişinin çıkmazı , sıkışıp k...