Nie wiem co się stało.czy zasłabłem?czy poprostu zasnąłem z bulu.nie wiem, ja już nic nie wiem...czy naprawdę może być gorzej?!
pewnie może ale tu i tak okropnie,zabrali Dare a ja już nikogo nie słyszałem za ściany.czyli zabrali nye do innego...pomieszczenia?to miejsce nawet pokoju nie przypominało tylko klatkę za betonu i pustaka.
lezalem oparty głową o ścianę nawet nie wiem ile czasu,która godzina?ile tu już jestem?jaki jest dziś dzień?Leżałem tak jeszcze chwilę aż nagle usłyszałem jakieś szepty,chyba były to killowa i ultra violet ale dokładnie nie wiem.najbardziej poprostu przypominały ich głosy.
-ej słyszałes co chce zrobić garmadon?-powiedziała violet lekko zginając głowę w kierunku dużego...kolegi?
-no,podobno chce alby mroczny władca powrócił.-odpowiedzial killow.szczerze jak by ultra violet i killow byli razem to śmiało by można było ich nazwać związkiem na odległośc
-podobno potrzebuje jakiejś złotej mocy?czy jakoś tak?
-nie debilu,mocy oni!-powiedzial z podirytowaniem
-nie bo zielonej!-zaczela się kłócić z gościem który na pępek za wysokości jej głowy
^
|
|
[Było kiedys takie coś w ninjago przynajmniej tak mi się wydaje albo mam jakieś urojenia]Zaczęli się klucic co nie trwało krótko aż odechciało mi się ich słuchać.okej.kolejny cudowny dzień w ninjago,mój ojciec chce moją moc aby "wskrzesić" mrocznego władcę.
czyzby już zapomniał że kiedyś go opętał ?najwidoczniej tak,SUPER!nie wiem co chce odemnie konkretnie moj ojciec,ale wiem przynajmniej że chce moją moc.
brat jeszcze nie wie że nie posiadam już złotej mocy,bo w przeciwieństwie do niego nie jestem egoistą i poświęciłem swoją moc aby moi przyjaciele odzyskali swoje.swoja drąga nie żałuję tego do dziś.
--------------------------------------------------------------
To tyle na dziś^^
Przepraszam że taki krótki ale i tak jest on z opóźnieniem i to całkiem sporym.poprostu nie miałam pomysłów.
A właśnie mam do was pytanie czy komuś przypadała Dara do gustu?bo zastanawiam się czy kiedyś nie napisać jej back story jako osobnej książki.chociaz moje zdolności pisarskie kuleja.
Pozdro dla majora i nelki za podsunięcie pomysłu na rozdzial^^
334 słowa
CZYTASZ
sekrety klasztoru spinjitzu//ninjago
ActionLloyd garmadon po fuzji zmaga się z wieloma problemami psychicznymi które mocno się na nim odbijają,wszyscy myślą że życie jako zielony ninja jest takie fajne a w rzeczywistości nie jest tak kolorowo