Bu bölüm hafif smut içerir.🤗😶🌫️
⭐
Altay,Sevgi'yi mi paylaşmıştı?
"Nasıl? Göstersene!" Altay hâlâ engelliydi. Ali,telefonunu Sevgi'ye gösterince Sevgi'nin ağızı bir karış açılmıştı.
O fotoğrafı koymuştu Altay.
Röportajlarındaki fotoğrafı.
Altay,ona gülerek,Sevgi ise hayran hayran bakıyordu Altay'a.
"Siz sevgili misiniz?" Sevgi,Ali'ye baktı. "Ali,her şeyi söyleyeceğim ama şimdi gitmem lazım." Deyip Altay'ı aramaya gitti.
Sevgi,bulamamıştı. Tam umudunu yitirip arabasına binerken Altay'ı gördü ve bir hışımla yanına gitti.
"Sen ne yaptığını sanıyorsun Altay?"
Altay,güldü. "Beni bir kere bile dinlemedin Sevgi. Bir kere bile... Buna rağmen sabahta beni kıskandın,çok belliydi."
Sevgi yumruklarını sıkıyordu. "Altay,biz ne ara buraya geldik? Ben,bir süre konuşmak istemiyorum dedim sana ama sen... Sen sözde sevgili olduğumuzu duyuruyorsun! Seni cidden anlamıyorum,peşimden gelme,sakın!" Dedi ve arabasına bindi.
İçmeye gidecekti. Fazla doluydu,ya da ona öyle geliyordu.
⭐
Sevgi,saatlerdir bir bar köşesinde içiyordu. Bir,iki,üç... Beşten sonrasını sayamamıştı onu izleyen adam. Evet,onu biri izliyordu.
Tam karşısındaydı o adam.
O adam aslında az önce kavga ettiği adamdı.
Altay Bayındır...
Bir yandan Sevgi'yi izliyor,bir yandan da içiyordu.
Sevgi,yerinden kalkmış tuvaletlere doğru yürüyordu. Tabii,yürümek denirse...
Bunu gören Altay,ayağa kalktı ve Sevgi'nin peşinden gitti.
Sevgi,tuvalete girdiğinde on dakika sonra geri çıktı ve tam karşısında duran adamı gördü. "Altay..." Cümlesini toparlamaya gücü yetmiyordu. Altay,bir anda Sevgi'nin dudaklarına yapıştı.
Onu hunharca ve istekli bir şekilde öpüyordu. Sevgi'nin de aşağı kalır bir yanı yoktu,o da Altay'ı sertçe öpüyordu. Altay,Sevgi'nin dudağını ısırınca Sevgi inledi. "Sevgi,eve gidelim mi?" Dedi Altay zar zor. Sevgi,başını salladı. İkisi de ne yaptığını bilmiyordu,çok sarhoşlardı.
Mekandan apar topar çıktılar ve Altay'ın arabasına bindiler. Altay,nasıl araba kullanacaktı hiçbirinin bir fikri yoktu.
⭐
Sağ salim eve gelmişlerdi. Evin kapısından girer girmez Sevgi,Altay'ın dudaklarına yapışmıştı. Altay,onun dudaklarını öpmekten çok ısırıyordu. "Iı,Altay. Yapma,acıyor!"
Altay,Sevgi'yi kucağına aldı ve odasına götürdü. Sevgi'nin sırtı yatakla buluşunca ayrılmışlardı.
Sevgi,hemen üstündekilerden kurtulmaya çalıştı ama başarılı olamadı. Altay,hemen yardım etti.
Üstündekiler tek tek çıkardı ve sonunda Sevgi iç çamaşırlarıyla kalmıştı.
Altay,Sevgi'nin vücudundaki izleri görünce şaşırmış ama bir şey dememişti.
Bu sefer Altay üstünü çıkarmıştı.
İpler kopmuştu artık.
İkisi de bu saatten sonra duramazdı.
⭐
Sevgi Demir
Gözlerimi zar zor açtığımda birinin göğsünde yattığımı fark ettim. Kafamı o kişiye çevirdiğimde Altay olduğunu gördüm.
Üstünde hiçbir şey yoktu.
Aynı şekilde benimde öyleydi.
"Benim burada ne işim var?" Diye bağırdım. Altay'da hemen uyanmıştı. "Ne old... Sevgi,biz... Ben hiçbir şey hatırlamıyorum!"
Sinirlenmiştim. "Sen beni eve getir,sonra hiçbir şey hatırlamıyorum de! Oldu."
Hemen yataktan kalktım ve yerdeki kıyafetlerimi aldım gitmek için ama onlarda yırtılmıştı.
Ağlamamak için kendimi sıkıyordum.
Altay'ın dolabına yöneldim ve oradan bir şortla tişört alıp giydim.
Altay, bu sırada beni izliyordu.
"Altay,sana gerçekten inanamıyorum! Sen nasıl bir adamsın?!"
Deyip evden çıktım.
Evden çıktığım gibi göz yaşlarım sel olmuştu.
⭐
Ayy,ne yaptım ben az önce?
Asla böyle bir planım yoktu,bir anda yazmaya başladım bütün olanları.Bölümü atıp hiçbir şey olmamış gibi kaçıyorum.
Sizleri çoook seviyorummm, yeni bir bölümde görüşmek üzereee 🤍.