8. Bölüm: "Dondurma."

136 5 24
                                    

Ne yapacaktım?

Bunu Altay'a,anneme nasıl diyecektim? Ben çocuk bakamazdım ki...

Gözlerimden akan yaşlarla bakıyordum teste. O çift çizgi benim hayatımı değiştirecekti,belki de çok değiştirdi...

Elimi yüzümü yıkayıp lavabodan çıktım. Kızların yanına gittiğimde bana soran gözlerle baktılar. Testi gösterdiğim gibi şaşıp kaldılar. "Oha,tebrik ederim!" Diyen Gözde'ye baktım ama bir şey demedim.

"Ne yapacaksın şimdi,nasıl diyeceksin?" Omuzlarımı bilmiyorum anlamında indirip kaldırdım. "Bilmiyorum... Belki de en iyisi bahsetmemek ve bebeği aldırma-" Enfal sinirle bağırdı. "Kızım,sen salak mısın? Yapma Sevgi,yapma. Biz sana yardımcı oluruz,ama yapma..."

Bu sırada Altay yanıma geldi. "Hayatım,bir şey mi oldu?" Yok anlamında başımı sağa sola salladım.

Oldu Altay,oldu.

Hatta öyle bir şey oldu ki...

"Bursa'da iki gün kalmıyor musunuz? Dönüşte de Sevgi. Altay,bunu istemeyecek biri değil ki..."

Doğru söylüyordu Gözde. İstemeyecek biri değildi.

Bursa'ya gelmiştik. İlk önce annemin yanına gitmeye karar vermiştik.

Zil çaldım ve annemin kapıyı açmasını bekledim. "Heyecanlı mısınız Altay Bey?" Başını salladı. "Çok."

Annem kapıyı açtığında ilk önce bana baktı. "Kızım,çok özledim!" Bana sarıldı ve tam kapıyı kapatacak iken Altay'ı gördü. "Anne... Erkek arkadaşım,Altay." Annem,bana tip tip baktı. Kesin çok fena kızacaktı bana. "Hoşgeldin oğlum,geç içeri."

Annem önden,bizde arkasından giderken Altay'a baktım. Gülüyordu.

Salona geçtiğimizde Altay şaşırmıştı,salonda oturan kadında öyle. "Türkan Sultan?" Dedi. "Oğlum!" Dedi adının Türkan olduğunu öğrendiğim kadın.

Birbirlerine sarıldılar. "Sizin ne işiniz var beraber?" Diye sordu annesi. "Şey,ann-" Annem hemen Altay'ın lafını kesti.

"Bunlar sevgiliymiş Türkan!"

Türkan abla şaşırarak bize bakıyordu.

Anne,bizim çocuğumuz bile var.

"E,oğlum. Niye bize söylemediniz?" Altay'a baktığımda yüzü kızarmıştı. "Sürpriz yapmak istedik..."

---

Altay'ın ailesiyle tanışmıştım. Herkes çok samimiydi. Hele yeğenleri...

Altay ile biraz sıkılmış,Mudanya sahile gitmeye karar vermiştik. Yolumuz biraz uzundu,o yüzden şarkı açmıştık.

"Tuttuğun takım beim canım,
Yeminle tek bir maç kaçırmadım,
Gönüllerin şampiyonu sensin,
Aşkım,çiçeğim,yalakanım bebeğim."

Şarkıyı Altay'a gülerek söylüyordum. Altay'da sırıtıyordu.

Gözlerim Altay'daydı. Yola çevirdiğimde bir dondurmacı gördüm,canım çekmişti.

"Altay,şuradan dondurma alır mısın?" Dondurmacıyı gösterdim Altay'a. Altay başını salladı. "Neyli olsun, çilekli mi?" Başımı salladım.

Arka koltuktan çantama uzandı Altay. "Cüzdanımı buraya koymuştum hayatım,"

Çantamın içinde olan cüzdanını ararken bir şey düştü çantadan. İkimizde aynı anda almaya çalıştık ama ilk dokunan Altay'dı.

Düşen şey gebelik testiydi.

Altay,donmuş bir şekilde teste bakıyordu. "Sevgi?"

Selamlar,nasılsınız?

Bölümü umarım beğenmişsinizdir.

Sizleri çoook seviyorummm, yeni bir bölümde görüşmek üzereee 🤍.

Sevgi'sizlik | Altay BayındırHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin