Yazım yanlışım varsa kusurama bakmayın✨
⭐
Altay,bana dolan gözlerle bakıyordu. "Sevgi... Bu?"
Boğazım düğümlenmişti sanki.
"A-Altay..." Neden bilmiyorum ama gerisini getiremedim. Soran gözlerle bakmaya başlamıştı Altay.
"Bizim m-" Durdurdum ve hemen cevap verdim. "Evet! Altay..."
Yan koltuktan bana sarıldı. Sonra yüzüme baktı. İkimizinde gözleri dolmuştu. Gözlerime birer öpücük kondurdu,dudaklarıma... "Sevgi'm,sevgilim!.."
Bu sefer onu ben öptüm,hemde uzun uzun. Bir süre sonra nefeslerimiz kesildi ve durduk. "Ben... Çok teşekkür ederim Sevgi! Dünyanın en iyi babası olacağım,söz veriyorum sana!"
Aklıma babam gelmişti. Bana yaptıkları...
Ya öyle biri olursa?
Altay,babamı biliyordu. Her şeyi anlatmıştım ona yolda.
----
"Altay,ben sana hiç babamdan bahsetmedim. Bahsetme zamanı geldi bence."
Gözlerini yoldan ayırıp Sevgi'ye baktı,soran gözlerle bakıyordu.
"Babam hapishanede. Annem ve bana şiddet uyguladığı için... Annemin yanına gidince şaşırma yani."
Demek ki vücudunda bulunan izlerin sahibi babasıydı, dedi Altay kendi kendine.
Sinirden arabanın direksiyonunu sıkıyordu.
"Bir keresinde annemi öldürmeye çalışmıştı,annem benden yardım istiyordu. Bende küçüktüm, korkmuştum. Evden çıkıp deli gibi yardım edin diye bağırıyordum. Sonra bir çocuk ve annesi geldi. Şimdi görsem asla hatırlamam... Annemin hayatını onlara borçluyum!"
Altay'ın gözünden bir damla yaş aktı.
----
Bir bankta oturuyorduk. Altay'ın heyecanı şimdiden gözlerinden okunuyordu.
"Sevgi,kızımız olursa adı Defne olsun mu?" Güldüm. "Olsun hayatım,olsun. Oğlumuz olursa da Bartu olsun." Bu sefer o güldü. "Olsun be!"
Altay, durdu bir süre.
"Sevgi,kaç aylık?" Durdum ve gülümsedim. "Bilmiyorum,doktora gitmedim." Altay,kızarak baktı. Elimden tuttu. "Kalk bakalım,gidiyoruz!"Elimdeki dondurmanın külahını yedim ve kalktım. Hızlıca arabay bindik ve en yakın hastaneye gittik.
⭐
Sedyenin üstünde yatıyordum,doktor karnıma jel sürüyordu. Jel içimi ürpertmişti,soğuktu.
Bu sırada Altay'ın elini tutuyordum. O da meraklı gözlerle bakıyordu.
Doktor,cihazı karnımın üzerinde gezdirdi ve ekranda minik bir noktayı gösterdi.
"İşte,minik Bayındır orada!"
Gözüm dolmuştu,Altay'a baktığımda onu da öyle gördüm.
"Kaç aylık?"
"Bir aylık,gayet sağlıklı bir bebek!"
Altay,ağlamamak için kendini zor tutuyordu.
"Cinsiyeti ne zaman öğrenebiliriz?" Diye sordum. "Üç veya dört aylıkken belli olur."
----
Doktor kontrolü güzel geçmişti.
Şimdi sırada annemlere söylemek vardı. Ne bok yiyecektik hiçbir fikrim yoktu!
Annem ne diyecekti?
Off!
Annemin Altay'larda olduğunu öğrenip oraya gittik.
Kapıyı Türkan abla-kaynanam- açmıştı. "Gelin çocuklar!"
İçeri geçtiğimizde herkes oturmuştu ve derin bir sohbetin içindeydiler.
Sohbetlerini bozan Altay oldu.
"Size bir şey söyleyeceğiz!" Elindeki ultrason fotoğrafını gösterdi. "Bizim bebeğimiz olacak,Sevgi hamile!"
Herkes şok olmuş bize bakıyordu.
"Oğlum,ne diyorsun!? Biz daha sizi yeni öğrendik zaten,katiyen olmaz!"
"Baban haklı oğlum,daha evlenmeden..."
Annem ise öylece durup bakıyordu. Yüzünde sanki pişmanlık vardı.
⭐
Helloooo! Nasılsınız?
Bölümü nasıl buldunuz?
Sizleri çoook seviyorummm, yeni bir bölümde görüşmek üzereee 🤍.