چیرۆکەکە هی من نییە، بەڵام من تەنها وەرگێڕێکم چیرۆکەکە هی (_ibriz_)The story does not belong to me, but I am just a translator. The story belongs to (_ibriz_)
ئەو شتانەی کە دەبێت لەبەرچاو بگیرێن پێش خوێندنەوەی ڕۆمانەکە:
تۆ وەک خۆی دەچیتە ناو ڕۆمانەکەوە و بە عاشقی کەسێک دەردەکەویت پێشوەختە داوای لێبوردن دەکەم
ئەم ڕۆمانە لە ساڵی ٢٠١٨ نووسراوە و چاپ کراوە، ئەمەش تەنها دوو شت دەگەیەنێت.. یەکەم: کە واتپاد ڕۆمانی حەلەبی نووسیوە.. دووەم: ئەسڵیەکەی دەخوێنیتەوە، ئەمەش خاڵێکی ئەرێنییە.
ئەگەر بڕیارە ڕۆمانەکە دووبارە بخوێنیتەوە، ڕووداوەکانی داهاتوو لە کۆمێنت تێک مەکە، واتە تەنها لەبەر ئەوەی خوێنەرێکی کۆنیت، خۆشی بۆ کەس تێک مەدە..
گرنگترین شت ئەوەیە کە پێویست بە خەمی ئەوە ناکات کە چی سڕاوەتەوە یان نا بۆ ئەوەی خوێنەری نوێ سەرلێشێواو بکات، چونکە ڕاستییەکە ئەوەیە کە پڵۆتەکە نەگۆڕاوە و کاریگەری لەسەر Edit بۆ خوێنەری کۆن نابێت...
ڕۆمانەکە وشەی بوێر و قسەی ناشرین لەخۆدەگرێت بەهۆی پاشخانی بەشێک لە کارەکتەرەکان و سروشتی کارەکانیان مەبەستم ئەوەیە، هەندێک کەس لەم ڕۆمانەدا هەن کە بە شێوەیەکی ڕستەیی لەسەر شەقامەکان پەروەردە بوون (بێگومان مەبەستم ڤادیتا نییە خێزان بەهیچ شێوەیەک... نەخێر... نەخێر... مەحاڵ)... قسەکانیان ڕەنگە ڕەفتارەکانیان و شێوازی ژیانی شێتانە و ژاوەژاویان لەگەڵ زۆر کەسدا نەگونجێت، و تەنها گوزارشت لە خودی کەسایەتییەکە دەکات ئایینەکەیان ئایینی من نییە. کەسایەتی ئەوان کەسایەتی من نییە ژیانیان ژیانی من نییە هەمووی خەیاڵی پاکە.دووبارەی دەکەمەوە...ڕۆمانەکە باس لە بابەتگەلێکی تاریک و هەستیاری دەروونی دەکات، بۆیە تکایە هەرکەسێک لە خوار تەمەنی یاساییەوە بێت، پێویستە بە وردی بیربکاتەوە.
عاشقی ڤادیتاکان مەبە چونکە ئالوودەبوون بەوان ناتەندروستە
ناونیشانی ئەل کاپۆن لە ناوی ئەلفۆنسۆ کاپۆن وەرگیراوە کە تاوانبارێکی ڕاستەقینەیە جگە لەوە هیچ پەیوەندی بە واقیعەوە نییە سەبارەت بە کارەکتەرەکانی لێرە... جیهان و سیاسەت و ڕێکخستنی ناو ڕۆمانەکە لەلایەن منەوە نووسراوە، جگە لە... تایبەتمەندییەکانی چەک یان ئۆتۆمبێل، بۆ نموونە سەبارەت بە باقی ڕێکخراوە تاوانکارییەکان، وەک کارتێل و مافیای ڕاستەقینە کە لە جیهاندا هەن، لە ڕاستیدا مێژووی دروستکردنی و یاساکانی دەستکاری کران بۆ ئەوەی لەگەڵ... ڕۆمانکۆمێنتی ڕەگەزپەرستانە ڕێگەپێدراو نییە...ئایا خوێنەر خەڵکی وڵاتێکی جیاواز بێت، ئایینێکی جیاواز بێت، یان بەرەو ڕەگەزێکی دیاریکراو...
وەسفەکە :
ئەڵمانیا...وڵاتێک بە هیتلەر و بە دوو خێڵ ناسراوە کە حوکمڕانی جیهانی ژێرزەوییان دەکرد و لە ململانێیەکی توندی خوێندا بوون...هەر بۆیە خوێن هەموو ئەو شتانە بوو کاتێک فادیتاکان و ئەلکاپۆن پێکەوە لە یەک شوێن یەکتریان بینی...بۆ چەندین سەدە، دوژمنایەتی بەرەو نێچیری یەکتر بردیان وەک چۆن نێچیری خێزانە مافیاییەکان بوون ئارەزووی بەرزبوونەوەیان هەیە بۆ لوتکەی دەسەڵات لەم جیهانە ڕەشەدا....
بەڵام هەموو تەمەنیان بەو باوەڕەوە ژیاوە کە ئەوان شێرەکانن، پاشای جەنگەڵەکانن، دڵنیایی ئەوان لەرزۆک بوو کاتێک بەر هێرشی دوژمنێکی نەناسراو کەوتن کە نەیانتوانی بەجیا بەرامبەریان بوەستن لەگەڵ یەکتر لە ئاشتەوایییەکی چاوەڕواننەکراودا لەبری ئەوەی بیکەنە بارینی فیشەک بەسەر جیهاندا....
ئیرا ڤادێتا و ئەندرێ کاپۆنی...دوژمن بە سروشت...دۆست بە هەڵبژاردن و ڕەنگە پەیوەندییەکی تر بە چارەنووسەوە...ئەو پیاوە بێدەنگە بوو کە پلانی بۆ هەموو شتێک لە ژیانیدا هەبوو...و ئەو ژنە بوو.
ئەو سایکۆیەی بە چاوە فێڵبازەکانیەوە هاتە لای، پلانەکانی تێکدەدات و داگیری دەکات
زۆر زیاتر لە تەنها تەختێکی مافیای ئەڵمانی...
- ئایا دەزانی ئەگەر تۆ ئەندرێ کاپۆنی نەبوویتایە دەبوو...من هاوسەرگیریم لەگەڵ تۆ کرد؟...”
“تەنها پێم بڵێ و ناوی کۆتاییم بۆت دەگۆڕم.”
کارەکتەرە سەرەکییەکان :
ڕەنگە لە شوێنێکدا بیستبێتت یان خەریکە بیستبێتت
ئیرا ڤادیتا:
واتە: ئەلیف لە ڤادیتادا هێمای مارە.
ئهندرێ کاپۆنى:
“پاشا بەسەر هەموو كهسێکدا...بهلام یهک شاژن ههیه.”
أنت تقرأ
mafia conflict
Actionئەڵمانیا...وڵاتێک کە بە هیتلەر و دوو بنهمال ناسراوە کە حوکمڕانی جیهانی ژێرزەوییان دەکرد و لە ململانێیەکی توندی خوێندا بوون...هەر بۆیە خوێن هەموو ئەو شتانە بوو کە کاتێک فادیتاکان و ئەلکاپۆنی لە شوێنێکدا پێکەوە یەکتریان بینی...بۆ چەندین سەدە، دوژمنای...