کاتێک ژنێک قسە دەکات گوێ بگرە چاوەکانی چی دەڵێن...
.............................................
ڤلادیمێر سیاسەتمەدار بوو، ئەمەش شتێکە کە بڕیارە دەمامکێکی پێبدات کە توانای ئەوەی هەبێت خەڵک قەناعەت بەو شتانە بکات کە خۆی دەیەوێت و ئەو سیما و هەستانە ببینێت کە دەیەوێت جیهان بیبینێت... شتێک کە بە هۆکارێک سیاسەتمەدارەکە لەبەردەمیدا شکستی هێنا چونکە زمانی جەستەی...
فێڵکردن لێی کەمێک...
ئەمەش ئەوەمان بۆ ڕوون دەکاتەوە کە بۆچی ئەندرێ و ئیرا نیگایەکی بێدەنگیان لە نێوانیاندا تێپەڕاند کە بەس بوو بۆ ئەوەی لە یەکتر تێبگەن و هەردووکیان لێرە گومانیان لە شتێک هەبوو لە ئەنجامدا ئیرا چاوەکانی بە دەوری شوێنەکەدا تێپەڕاند وەک ئەوەی هەوڵی گەڕان بەدوای شتێکی هەڵەدا بدات بەردەوام بوو لە سەیرکردنی ڤلادیمێر، ڕەتیکردەوە چاوەکانی لێ دوور بخاتەوە بۆ ئەوەی چاودێری هەموو شتێک بکات وردەکارییەک لەلایەن ئەوەوە تەنانەت کاتێک لە کەسێک دەچێت کە تەنها...
دەستکێشەکانی دوای خولێکی گۆڵف کە دە خولەک لەمەوبەر یاریی کرد...
لەسەر چەمەکەی یاریگای گۆڵف بوون... لەسەر مێزێک لە ژێر چەترێکدا خواردنەوەیان لەبەردەمدا بوو و لە دەوری خۆیان لە شوێنێکی شاراوەدا هەندێکیان بڵاوبوونەوە
پاسەوانەکان، چ بۆ فەرمانڕەواکان یان سیاسەتمەداران...
کەس چاوەڕێی کۆبوونەوەیەکی سیاسی ناکات کە بە گشتی کۆنەپەرستانە بێت
لەگەڵ تاوانباران لە یاریگای گۆڵفدا دەخواتەوە...و لەبەر ئەوەی ئەو نییە...
پێشبینی دەکرێت کە گرنگیدان بەوان کەمتر بووبێت، ئەمەش تایبەتمەندییان پێبەخشیوە
بەرەو ئەوان...
"زۆر خۆشە کە دەستکێشەکانت داکەند. چی لە داهاتوودا؟ ئایا بڕیارە کراس و پانتۆڵەکەت داکەنیت؟ چونکە بێگومان کاتێکی زۆرمان هەیە."ئەو کەسەی قسەی دەکرد ئیرا بوو، ئەویش بە هێمنی ئەمەی گەمژەیی کرد لەکاتێکدا پشتی دەکردەوە، لە کورسیەکەدا ئارام بووەوە، وای لە ڤلادیمێر کرد ئەو کارە بوەستێنێت کە دەیکات ئێستا لەبری ئەوەی دانیشتن و قسەکردن بەبێ دواخستنی...
ڤلادیمێر بە بێدەنگی سەری لە سەری خۆی دانا و دانیشت ئەندرێی چاوی لێ بوو، بەڵام ڤلادیمێر چاوی لە ئیرا بوو وەک ئەوەی چاوەڕوان نەکراوترین کەس بێت لێرە، وەک ئەوەی هەر پلانێکی یەدەگ بۆ پاراستن کە دانابوو بەهۆی ئەوەوە بووبێت ناونیشانی ڤادیتا کە ناوبانگیان هاوشێوە بوو، بەڵام ناڕەزایەتی دەرنەبڕیوە تەنانەت بوێری ئەوەی هەبوو زەردەخەنەیەکی لایەنی پێبدات کە هیچ مەبەستێکی تری نەبوو جگە لە پشتڕاستکردنەوەی گومانەکانی...
أنت تقرأ
mafia conflict
Actionئەڵمانیا...وڵاتێک کە بە هیتلەر و دوو بنهمال ناسراوە کە حوکمڕانی جیهانی ژێرزەوییان دەکرد و لە ململانێیەکی توندی خوێندا بوون...هەر بۆیە خوێن هەموو ئەو شتانە بوو کە کاتێک فادیتاکان و ئەلکاپۆنی لە شوێنێکدا پێکەوە یەکتریان بینی...بۆ چەندین سەدە، دوژمنای...