لێیان پرسی: بۆچی کەسێک لە باوەش دەگریت کە ڕقت لێیە؟
لە وەڵامدا وتی: بۆ پێوانەکردنی قەبارەیان و بەو پێیە گۆڕەکە هەڵکەنن....
................................................
تیلی تیلی بووم
خێرا چاوەکانت دابخە
کەسێک لە دەرەوەی ماڵەوە وەستاوە
وە لە دەرگاکەی دا
بە دەنگێکی چرپە، بەم وشە ڕووسیانە، ئەو ژنە گەنجە لەو کۆلێژە تاریکەدا بە دەنگێکی سارد گۆرانی دەگوت و دەنگی قسەکانی چەندین جار لە شوێنەکەدا دەنگی دەدایەوە لە کاتێکدا چاوە سەوزە بەتاڵەکانی سەیری قوربانیەکەی دەکرد کە بە هێواشی دەخزێت و خوێنبەربوونی خۆی بەدەستەوە گرتبوو و مل ئارەقەکردنەوە.
دڵۆپ دڵۆپ لە پێشەوەی....
تیلی تیلی بووم
باڵندەی شەوانە چرپە
لەناو ماڵێکدا بوو
ئەوانەی نەیانتوانی بخەون
تاریکی تاریک و دەنگی گۆرانی وتن بەم وشە ترسناکانەی ئەو، لەرزێکی بە درێژایی جەستەی پیاوەکەدا دەنارد و چاوەکانی پڕ بوون لە فرمێسک کاتێک هەوڵی دەدا بە دەستێک لێی دوور بکەوێتەوە لە کاتێکدا دەستەکەی تری هەوڵی دەدا خوێنی قوڕگی بوەستێنێت ....
و پاشان بە ساردی دەستی کرد بە فیشەک لێدان لەکاتێکدا بە هێواشی دەڕۆیشت وەک ئەوەی هەموو کاتێکی دونیای هەبێت... لە کاتێکدا چاوەکانی سەیری دەکرد.
دووبارە
ئەو بە پێ دەڕوات
وە خەریک بوو لێی نزیکتر دەبووەوە...
ئەو دێت
نزیکتر
و بەم شێوەیە لەبەردەمیدا وەستا، سەیری خوێنەکەی دەکرد کە هێڵێکی درێژی بەجێهێشت بەدرێژایی ڕێگاکە پاشان کز بووەوە و بە ساردی پێی گرت تەنها ئەو کاتە نیگایەکی جیاوازی لە چاوەکانیدا بینی جیاوازە لە ترسناکیی... نیگایەک لەوە خراپتر...دەزانی... کاتێک لە ئەهریمەنێک ڕادەکەیت کە بە هەموو تواناتەوە ڕاوەدووت دەنێت... هەوڵی ڕزگارکردنی ژیانت دەدات... بەڵام لە کۆتاییدا بە هەموو دڕندەییەکەوە دەتگرێتە دەست... پاشان تۆ درک بە یەک ڕاستی بکە... کە نامری...
...بە هیچ شێوەیەک
ڕێک ئەوە بوو کە لە چاوەکانیدا بینی...
بەڵام هیچ دەربڕینێک لەسەر سیماکانی دەرنەکەوت... بەڵکو خۆی ڕاست کردەوە و دەستی کرد بە ڕاکێشانی بە پێیەکانی بە درێژایی ئەو کۆلێژە تاریکەدا کە وای لێکرد وەک کلیپێکی فیلمێکی ترسناک دەربکەوێت...
أنت تقرأ
mafia conflict
Actionئەڵمانیا...وڵاتێک کە بە هیتلەر و دوو بنهمال ناسراوە کە حوکمڕانی جیهانی ژێرزەوییان دەکرد و لە ململانێیەکی توندی خوێندا بوون...هەر بۆیە خوێن هەموو ئەو شتانە بوو کە کاتێک فادیتاکان و ئەلکاپۆنی لە شوێنێکدا پێکەوە یەکتریان بینی...بۆ چەندین سەدە، دوژمنای...